Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut, in primul rand vreau sa imi cer scuze fata de moderatori pentru ca mai am un post asemanator dar nu-l mai viziteaza mai nimeni ... si am nevoie de niste pareri sau sfaturi urgente!
Am masina intr-un service si trebuie sa schimb cuzinetii: biela si palier. Stie cineva cum se schimba, adica cei de biele se schimba pe la baia de ulei ... cei de palier sunt cu problema am inteles. Serviceul mi-a zis ca trebuie data jos cutia si in cel mai rau caz motorul ca sa ii schimbe pe cei de plier, asa este ? se pot schimba altfel ? Cam cat costa o astfel de operatiune!? Va rog cei care stiti sigur sau aproape sigur sa imi raspundeti!

Multumesc

Masina: Opel Astra G - Y20DTH - an 2000

PS: Inca odata scuze la moderatori dar maine tre sa dau un raspuns la service daca sa imi dea cutia jos... si sunt disperat!
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
asa este; cuzinetii de biela se pot inlocui doar demontand baia de ulei in schimb problemele apar la cei de palier - in functie de pozitia motorului cel de la distributie se poate schimba sau nu cu motorul pe pozitie, cat despre cel de la cutie trebuie detasata cutia de motor si daca nu este loc pentru aceasta atunci trebuie demontat tot ansamblul motor - cutie Mad
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Indiferent de motor, o inlocuire corecta de cuzineti, la linia de arbore sau la biele, se face cu motorul pe masa (ca la un montaj de set motor). Operatia se poate face sau mai bine zis se face si cu motorul pe pozitie, dar in acest caz se pot omite anumite verificari datorita pozitiei de lucru incomode. Nu este parerea mea, este a unui mecanic cu experienta. Ulterior am inteles ca avea dreptate.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa te sperie o scoatere a motorului de pe suporti.Cu un mecanic bun dai jos vibrokenul i l masori stabilesti cota de reparatie eventual i l rectifici.Macar ai certitidinea ca faci o treaba ca la carte.Durata reparatiei....de la 2-3 zile pana la 1 saptamana sau doua
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am terminat aseara pe la 23:30,3 zile +1(pregatrea pieselor),scimbat cuzineti biela/palier,segmentat,semering/ghid supape,rectificat scaune/supape,set garnituri noi,distributie noua,etc.La inceput a facut figuri pt.10 secunde(timp in care m-au luat durerile de stomac.. ),apoi si- a rotunjit mersul,pana la lin.Probabil pana si-a umplut complet tachetii.Mai ramane sa pun capota si e gata.Nu am avut probleme cu motorul,doar facuse anii si ...250K km.Putem spune precautie.Acum sunt curios sa vad daca s0au "trezit" toti calutii...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR