RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am decis sa deschid acest topic pentru a-i ajuta pe cei care sunt interesati de o astfel de masina, dar intampina dificultati in gasirea unor materiale explicative.
Modelul ales de mine este Astra K Innovation in 5 usi cu urmatoarele caracteristici:
- Motor 1.4T, 150CP, cutie automata in 6 rapoarte
- Culoare Deep Blue metalizata si jante de aliaj 17" 10 spite
- Pachet Innovation
- Pachet asistenta avansata la parcare
- Pachet acustic
- Pachet scaune ergonomice sport fata
- Pachet iarna 2
- Pachet asistenta sofer 2
- Pachet asistenta avansata la parcare
- Capitonaj plafon de culoare inchisa + buton sport
- Geamuri spate fumurii intensitate sporita
- Covorase de cauciuc fata si spate
- Sistem audio digital (DAB)
- Unitate CD si MP3
In primul rand am avut foarte mari probleme in a gasi o masina pentru test drive in varianta de motor si cutie pe care mi-o doream. Toti dealerii din Bucuresti la care am apelat mi-au zis ca este o combinatie foarte rar intalnita in Romania, majoritatea optand pentru motorul 1.6 CDTI pentru varianta automata. Nici pe internet nu am avut mai mult succes sa gasesc pareri/teste cu aceasta combinatie. Stiam doar ca aceasta cutie automata nu este cu dublu ambreiaj, dar in rest nimic. Dupa multe cautari am gasit acest clip in care cineva a avut norocul sa se joace cu combinatia mult ravnita de mine:
In acest clip, cutia parea sa se comporte destul de bine pentru o cutie fara dublu ambreiaj: reactioneaza destul de repede si fara a brusca. Dar nu ma lasa inima sa dau peste 20.000 de euro pe o masina pe care nu am apucat sa o testez nici macar 100 de metri. Asa se face ca la SAB 2016, la standul Opel, trona un model Opel Astra 1.4T/AT6. Foarte nerabdator, am cautat reprezentatul de vanzari de la acel dealer si am reusit sa-l conving sa ma lase, macar 5 minute, sa o conduc. In urma celor 10 minute de test drive prin oras, am ramas foarte placut impresionat de aceasta combinatie. Motorul este foarte silentios si masina bine insonorizata, iar cutia schimba rapid si lin. Practic trebuia sa ma uit la turometru ca sa imi dau seama cand masina schimba vitezele.
Incantat fiind de cele experimentate am purces direct la comandarea masinii. Aveam configuratia facuta de acasa si avansul era pregatit, dar apoi am primit o veste care mi-a pus un nod in gat: pentru masinile echipate cu farurile IntelliLux, timpul estimat de livrare este de 4 luni dar se poate prelungi pana la 6 luni tinand cont ca se anunta o iarna grea. Entuziasmul meu aproape a disparut, dar am acceptat. Dupa 2 luni si jumatate de la comanda primesc un apel de la reprezentanta. Initial m-am gandit ca vroiau sa imi zica data la care va intra masina in productie, insa surpriza. M-au anuntat ca masina este deja in Ungaria. Cum? Ungaria? Acum? Nici macar nu apucasem sa imi vand vechea masina, dar sa ma ocup si de creditul pentru cea noua. Intre timp lucrurile s-au rezolvat si nu-mi mai ramane decat sa astept livrarea masinii.
O alta chestiune care ma debusola era cea legata de ACC (Adaptive Cruise Control). Pe configuratorul oficial de la Opel aparea ca fiind una dintre optiunile pachetului de asistenta sofer 2, dar cei de la dealer mi-au zis ca are doar sistem de vizualizare si alertare a distantei fata de masina din spate, nu si de adaptarea vitezei. Forumurile din strainatate pareau sa sugereze aceleasi lucruri. In cele din urma am aflat ca site-ul de la Opel nu minte, intr-adevar incepand cu modelele produse in 2017, este implementat un radar pentru ACC.
Sper ca toate cautarile mele sa ajute pe cei care intentioneaza sa isi cumpere masina, mai ales cu aceasta combinatie de motor si cutie. Eu unul stiu ca mi-as fi dorit sa gasesc mai multe informatii sau persoane cu care sa pot discuta despre acest subiect. Voi reveni cu mai multe detalii odata ce va ajunge masina la mine si voi raspunde cu mare drag curiozitatilor voastre.
Numai bine si drumuri sigure va doresc!
Am decis sa deschid acest topic pentru a-i ajuta pe cei care sunt interesati de o astfel de masina, dar intampina dificultati in gasirea unor materiale explicative.
Modelul ales de mine este Astra K Innovation in 5 usi cu urmatoarele caracteristici:
- Motor 1.4T, 150CP, cutie automata in 6 rapoarte
- Culoare Deep Blue metalizata si jante de aliaj 17" 10 spite
- Pachet Innovation
- Pachet asistenta avansata la parcare
- Pachet acustic
- Pachet scaune ergonomice sport fata
- Pachet iarna 2
- Pachet asistenta sofer 2
- Pachet asistenta avansata la parcare
- Capitonaj plafon de culoare inchisa + buton sport
- Geamuri spate fumurii intensitate sporita
- Covorase de cauciuc fata si spate
- Sistem audio digital (DAB)
- Unitate CD si MP3
In primul rand am avut foarte mari probleme in a gasi o masina pentru test drive in varianta de motor si cutie pe care mi-o doream. Toti dealerii din Bucuresti la care am apelat mi-au zis ca este o combinatie foarte rar intalnita in Romania, majoritatea optand pentru motorul 1.6 CDTI pentru varianta automata. Nici pe internet nu am avut mai mult succes sa gasesc pareri/teste cu aceasta combinatie. Stiam doar ca aceasta cutie automata nu este cu dublu ambreiaj, dar in rest nimic. Dupa multe cautari am gasit acest clip in care cineva a avut norocul sa se joace cu combinatia mult ravnita de mine:
In acest clip, cutia parea sa se comporte destul de bine pentru o cutie fara dublu ambreiaj: reactioneaza destul de repede si fara a brusca. Dar nu ma lasa inima sa dau peste 20.000 de euro pe o masina pe care nu am apucat sa o testez nici macar 100 de metri. Asa se face ca la SAB 2016, la standul Opel, trona un model Opel Astra 1.4T/AT6. Foarte nerabdator, am cautat reprezentatul de vanzari de la acel dealer si am reusit sa-l conving sa ma lase, macar 5 minute, sa o conduc. In urma celor 10 minute de test drive prin oras, am ramas foarte placut impresionat de aceasta combinatie. Motorul este foarte silentios si masina bine insonorizata, iar cutia schimba rapid si lin. Practic trebuia sa ma uit la turometru ca sa imi dau seama cand masina schimba vitezele.
Incantat fiind de cele experimentate am purces direct la comandarea masinii. Aveam configuratia facuta de acasa si avansul era pregatit, dar apoi am primit o veste care mi-a pus un nod in gat: pentru masinile echipate cu farurile IntelliLux, timpul estimat de livrare este de 4 luni dar se poate prelungi pana la 6 luni tinand cont ca se anunta o iarna grea. Entuziasmul meu aproape a disparut, dar am acceptat. Dupa 2 luni si jumatate de la comanda primesc un apel de la reprezentanta. Initial m-am gandit ca vroiau sa imi zica data la care va intra masina in productie, insa surpriza. M-au anuntat ca masina este deja in Ungaria. Cum? Ungaria? Acum? Nici macar nu apucasem sa imi vand vechea masina, dar sa ma ocup si de creditul pentru cea noua. Intre timp lucrurile s-au rezolvat si nu-mi mai ramane decat sa astept livrarea masinii.
O alta chestiune care ma debusola era cea legata de ACC (Adaptive Cruise Control). Pe configuratorul oficial de la Opel aparea ca fiind una dintre optiunile pachetului de asistenta sofer 2, dar cei de la dealer mi-au zis ca are doar sistem de vizualizare si alertare a distantei fata de masina din spate, nu si de adaptarea vitezei. Forumurile din strainatate pareau sa sugereze aceleasi lucruri. In cele din urma am aflat ca site-ul de la Opel nu minte, intr-adevar incepand cu modelele produse in 2017, este implementat un radar pentru ACC.
Sper ca toate cautarile mele sa ajute pe cei care intentioneaza sa isi cumpere masina, mai ales cu aceasta combinatie de motor si cutie. Eu unul stiu ca mi-as fi dorit sa gasesc mai multe informatii sau persoane cu care sa pot discuta despre acest subiect. Voi reveni cu mai multe detalii odata ce va ajunge masina la mine si voi raspunde cu mare drag curiozitatilor voastre.
Numai bine si drumuri sigure va doresc!
B64ZTV
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2010
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
bybybest
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
bybybest
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
guvo01
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut
cred ca am comandat si am primit primul, modelul ales de tine 1.4 150 CP automata. Am comandat-o anul trecut pe 15.01. si a ajuns la mine pe 27.05
La fel ca si tine nu am gasit sa testez benzina automata, dar ... nu regret deloc decizia luata.
Am 15.000 km cu ea si merge snur. Consumul e decent, dar departe de cel specificat in carte.
DN pana in 100 km /h - 6 % ( prin serbia su Muntenegru unde sunt restrictii de viteza am avut si 5.5% media )
Autostrada - 7.5%
Urban (vara cu ac prin Colentina bara la bara dimineata ) 8-8.5%
(iarna acelasi traseu cu scaunele si volanul pe incalzire ) 10-10.5%
Cutia e ok, schimba bine desi este fara dublu ambreiaj. Motorul silentios si destul de sprinten la apasarea brusca a pedalei.
Sunt ceva greiereasi prin ea dar, unde nu-i gasesti
Pret de lista 23.900 euro fara Asistenta la parcare ( adica camera ) si fara scaune ergonomice. Dupa discount nu m-a interesat, ca e luata pe Leasing Operational.
Sa te bucuri de ea.
cred ca am comandat si am primit primul, modelul ales de tine 1.4 150 CP automata. Am comandat-o anul trecut pe 15.01. si a ajuns la mine pe 27.05
La fel ca si tine nu am gasit sa testez benzina automata, dar ... nu regret deloc decizia luata.
Am 15.000 km cu ea si merge snur. Consumul e decent, dar departe de cel specificat in carte.
DN pana in 100 km /h - 6 % ( prin serbia su Muntenegru unde sunt restrictii de viteza am avut si 5.5% media )
Autostrada - 7.5%
Urban (vara cu ac prin Colentina bara la bara dimineata ) 8-8.5%
(iarna acelasi traseu cu scaunele si volanul pe incalzire ) 10-10.5%
Cutia e ok, schimba bine desi este fara dublu ambreiaj. Motorul silentios si destul de sprinten la apasarea brusca a pedalei.
Sunt ceva greiereasi prin ea dar, unde nu-i gasesti
Pret de lista 23.900 euro fara Asistenta la parcare ( adica camera ) si fara scaune ergonomice. Dupa discount nu m-a interesat, ca e luata pe Leasing Operational.
Sa te bucuri de ea.
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Revin cu pareri dupa o luna petrecuta cu noua mea masina. In acest timp am reusit sa parcurg 1600 km dintre care 1000 extraurban (DN1/autostrada) si restul urban (Bucuresti/Brasov).
Voi incepe cu consumul. Momentan pe aplicatia OnStar imi afiseaza un consum mediu de 7.9 l/100 pe cei 1600 km parcursi. Ca si idee, cel mai mic consum extraurban a fost de 5.8 l/100 intr-un drum Brasov - Bucuresti (mers in coloana pe Valea Prahovei, 110 km/h pe DN1 si 130 km/h pe autostrada). In oras am avut consum intre 7 si 11 l/100.
Nu stiu cat de mult conteaza la aceasta valoare cutia automata, insa eu sunt foarte multumit de consum. Imi place cum schimba (rapiditate/finete) si cum se pliaza in funtie de nevoi. La kickdown in modul normal dureaza maxim o secunda ca sa retrogradeze, insa pe sport reactioneaza imediat.
Sunt extrem de incantat de alegerea pe care am facut-o cu acest motor si cutie. Se adapteaza foarte bine nevoilor mele, economic in oras, dar destul de fasnet la drum lung. Iarasi antifonarea este foarte buna pentru clasa masinii.
Am sa va mai scriu despre 2 optiuni care au fost introduse relativ recent pe Astra, iar cei de la reprezentanta au zis ca le-au vazut pentru prima data pe masina mea: Start/Stop pe cutia automata si Adaptive Cruise Control. Nu am mai condus alta masina cu cutie automata si sistem S/S si nici nu am fost atent la acest aspect cand am mers cu vreuna, insa banuiesc ca sistemul e la fel ca la toate masinile: cand masina ajunge la full stop motorul se opreste cat timp pedala de frana ramane calcata. In momentul in care s-a ridicat piciorul de pe frana motorul porneste, insa sistemul S/S nu va mai intra in actiune pana cand masina trece de 10 km/h si inainteaza cateva zeci de metri.
ACC-ul, pe cutie automata cel putin, functioneaza de la 0 km/h. Masina opreste si porneste de pe loc, sunt 3 setari de distanta si reuseste sa detecteze si sa reactioneze la masinile de pe banda ta foarte repede. Nu am avut absolut nicio problema sau ezitare cu acest sistem si l-am gasit foarte comod de utilizat pe drumurile extraurbane. P.S. Sistemul S/S nu intra in actiune cat timp masina stationeaza cu ACC activat.
Despre faruri nu am ce sa zic in afara ca trebuie sa mergeti cu una ca sa le apreciati. La primul traseu nocturn am fost mai mult atent la cum se 'jucau' LED-urile decat la drum, recunosc. Sunt o placere de privit si de utilizat.
Pana acum regret un singur lucru la alegerea mea: Unitatea CD si MP3. Aceasta mananca 75% din torpedou si am realizat ca nu o voi folosi, probabil, niciodata din moment ce am Android Auto si WiFi. Nu va recomand aceasta optiune.
Per total recomand aceasta masina cu maxima incredere si daca aveti vreo curiozitate despre ea, nu ezitati.
Revin cu pareri dupa o luna petrecuta cu noua mea masina. In acest timp am reusit sa parcurg 1600 km dintre care 1000 extraurban (DN1/autostrada) si restul urban (Bucuresti/Brasov).
Voi incepe cu consumul. Momentan pe aplicatia OnStar imi afiseaza un consum mediu de 7.9 l/100 pe cei 1600 km parcursi. Ca si idee, cel mai mic consum extraurban a fost de 5.8 l/100 intr-un drum Brasov - Bucuresti (mers in coloana pe Valea Prahovei, 110 km/h pe DN1 si 130 km/h pe autostrada). In oras am avut consum intre 7 si 11 l/100.
Nu stiu cat de mult conteaza la aceasta valoare cutia automata, insa eu sunt foarte multumit de consum. Imi place cum schimba (rapiditate/finete) si cum se pliaza in funtie de nevoi. La kickdown in modul normal dureaza maxim o secunda ca sa retrogradeze, insa pe sport reactioneaza imediat.
Sunt extrem de incantat de alegerea pe care am facut-o cu acest motor si cutie. Se adapteaza foarte bine nevoilor mele, economic in oras, dar destul de fasnet la drum lung. Iarasi antifonarea este foarte buna pentru clasa masinii.
Am sa va mai scriu despre 2 optiuni care au fost introduse relativ recent pe Astra, iar cei de la reprezentanta au zis ca le-au vazut pentru prima data pe masina mea: Start/Stop pe cutia automata si Adaptive Cruise Control. Nu am mai condus alta masina cu cutie automata si sistem S/S si nici nu am fost atent la acest aspect cand am mers cu vreuna, insa banuiesc ca sistemul e la fel ca la toate masinile: cand masina ajunge la full stop motorul se opreste cat timp pedala de frana ramane calcata. In momentul in care s-a ridicat piciorul de pe frana motorul porneste, insa sistemul S/S nu va mai intra in actiune pana cand masina trece de 10 km/h si inainteaza cateva zeci de metri.
ACC-ul, pe cutie automata cel putin, functioneaza de la 0 km/h. Masina opreste si porneste de pe loc, sunt 3 setari de distanta si reuseste sa detecteze si sa reactioneze la masinile de pe banda ta foarte repede. Nu am avut absolut nicio problema sau ezitare cu acest sistem si l-am gasit foarte comod de utilizat pe drumurile extraurbane. P.S. Sistemul S/S nu intra in actiune cat timp masina stationeaza cu ACC activat.
Despre faruri nu am ce sa zic in afara ca trebuie sa mergeti cu una ca sa le apreciati. La primul traseu nocturn am fost mai mult atent la cum se 'jucau' LED-urile decat la drum, recunosc. Sunt o placere de privit si de utilizat.
Pana acum regret un singur lucru la alegerea mea: Unitatea CD si MP3. Aceasta mananca 75% din torpedou si am realizat ca nu o voi folosi, probabil, niciodata din moment ce am Android Auto si WiFi. Nu va recomand aceasta optiune.
Per total recomand aceasta masina cu maxima incredere si daca aveti vreo curiozitate despre ea, nu ezitati.
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
@RayzaN
am eu doua curiozitati...1.calandrul e sectionat stanga/dreapta sigla opel...de ce ? acolo e oare pozitionat o componenta a sistemului avansat de parcare , si asta o fi motivul ? 2. butonul pentru actionare incalzire scaune spate, e intre cele 6 din fata schimbatorului de viteze ?
Ultima modificare făcută de mariocb la Lun 20 Mar, 2017 11:35 pm, modificat de 2 ori în total
am eu doua curiozitati...1.calandrul e sectionat stanga/dreapta sigla opel...de ce ? acolo e oare pozitionat o componenta a sistemului avansat de parcare , si asta o fi motivul ? 2. butonul pentru actionare incalzire scaune spate, e intre cele 6 din fata schimbatorului de viteze ?
Ultima modificare făcută de mariocb la Lun 20 Mar, 2017 11:35 pm, modificat de 2 ori în total
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
wanchope a scris:Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa aveti! Frumoasa jucarie! Ma bucur ca inca un deep sky blue a mai aparut pe forum, eram cam singurul din ce am vazut pana acum. Motorul nu arata ce poate acum, cam dupa 5-6000 km se mai lasa si apoi vezi ce poate...si poate!
despre "shark-ul" asta vorbeam, cum e in foto la RayzaN...ciudat ca la tine nu e vopsit, dar ai butoane cromate !
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
mariocb a scris:@RayzaN
am eu doua curiozitati...1.calandrul e sectionat stanga/dreapta sigla opel...de ce ? acolo e oare pozitionat o componenta a sistemului avansat de parcare , si asta o fi motivul ? 2. butonul pentru actionare incalzire scaune spate, e intre cele 6 din fata schimbatorului de viteze ?
am eu doua curiozitati...1.calandrul e sectionat stanga/dreapta sigla opel...de ce ? acolo e oare pozitionat o componenta a sistemului avansat de parcare , si asta o fi motivul ? 2. butonul pentru actionare incalzire scaune spate, e intre cele 6 din fata schimbatorului de viteze ?
1. Acolo este radarul pentru ACC, este incastrat intr-un plastic transparent, de aceea pare sectionat. Sistemul avansat de parcare se foloseste de senzorii de parcare fata/spate + cei de pe aripi. Cred ca in poza asta se vede ceva mai bine.
Ca si completare, Auto Park-ul functioneaza excelent la parcarea laterala, in 90% din cazuri ii iese din 2 manevre perfect. La parcarea cu spatele mai bajbaie pana o centreaza, si prefer sa o fac 'manual'.
2. Nu, butoanele de incalzire pentru scaunele din spate + 2 porturi USB sunt localizate in spate, in spatiul de sub cotiera. In fata schimbatorului sunt: S/S on/off, Sport, Lane Assist, ESP/TC, Auto Park si senzori de parcare on/off.
Voi reveni cu 2-3 poze concludente in zilele urmatoare .
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
@RayzaN
Merci pentru informatii ! In poza se vede acum clar , ca nu e sectionat...ceva asemanator am vazut la Mercedes, dar e de culoare neagra nu transparent !
Daca nu te deranjez, mai am ceva intrebari: 1.din ce e compus pachetul acustic ?; 2. ai testat avertizarea unghiului mort ( s-a aprins "senzor blind" in oglinzile stanga/dreapta" ? ; 3. camera pentru parcare e pozitionata pe una din lampile pentru iluminarea numarului de inmatriculare ? 4. camera, afiseaza pe diplay caraiojele de ghidare pentru parcarea cu spatele ? Merci !
Merci pentru informatii ! In poza se vede acum clar , ca nu e sectionat...ceva asemanator am vazut la Mercedes, dar e de culoare neagra nu transparent !
Daca nu te deranjez, mai am ceva intrebari: 1.din ce e compus pachetul acustic ?; 2. ai testat avertizarea unghiului mort ( s-a aprins "senzor blind" in oglinzile stanga/dreapta" ? ; 3. camera pentru parcare e pozitionata pe una din lampile pentru iluminarea numarului de inmatriculare ? 4. camera, afiseaza pe diplay caraiojele de ghidare pentru parcarea cu spatele ? Merci !
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
mariocb a scris:@RayzaN
Merci pentru informatii ! In poza se vede acum clar , ca nu e sectionat...ceva asemanator am vazut la Mercedes, dar e de culoare neagra nu transparent !
Daca nu te deranjez, mai am ceva intrebari: 1.din ce e compus pachetul acustic ?; 2. ai testat avertizarea unghiului mort ( s-a aprins "senzor blind" in oglinzile stanga/dreapta" ? ; 3. camera pentru parcare e pozitionata pe una din lampile pentru iluminarea numarului de inmatriculare ? 4. camera, afiseaza pe diplay caraiojele de ghidare pentru parcarea cu spatele ? Merci !
Merci pentru informatii ! In poza se vede acum clar , ca nu e sectionat...ceva asemanator am vazut la Mercedes, dar e de culoare neagra nu transparent !
Daca nu te deranjez, mai am ceva intrebari: 1.din ce e compus pachetul acustic ?; 2. ai testat avertizarea unghiului mort ( s-a aprins "senzor blind" in oglinzile stanga/dreapta" ? ; 3. camera pentru parcare e pozitionata pe una din lampile pentru iluminarea numarului de inmatriculare ? 4. camera, afiseaza pe diplay caraiojele de ghidare pentru parcarea cu spatele ? Merci !
Consider ca este o aplicare destul de eleganta, mult mai eleganta decat acel plastic negru gasit la alte masini.
1. Nu stiu exact ce face parte din acel pachet, nici dealerul nu a stiut sa imi zica exact dar din ce am gasit pe internet este vorba de parzbriz fono-absorbant si alt tip de material la imbinari. Nu am acel material sub capota motorului cum am mai vazut la primele loturi de Astra K.
2. LED-urile de unghi mort se aprind mereu daca este o masina in unghiul mort, iar daca semnalizez (pentru schimbarea benzii de exemplu) incep sa lumineze intermitent.
3. Camera este pozitionata intre becurile de iluminare a numarului din spate. Din pacate nu se retracteaza ca la VW si se murdareste destul de rapid in zilele ploioase. Mi-am facut un obicei sa o curat cu degetul cand trec prin spatele masinii.
4. Am afisate liniile de ghidare, insa personal nu m-am obisnuit cu ele si de cele mai multe ori ma incurca. Parchez orientandu-ma din oglinzi si folosesc camera doar pentru a avea grija la borduri/garduri/stalpi etc.
Nu e niciun deranj!
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat