Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • nicpet

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Va rog frumos ,o informatie sau un sfat referitor la o pierdere constanta de antigel. Fiica mea are un Opel Astra H 2005 la care am constatat acum 5 luni nivelul scazut la antigel ,i l-am completat pana la semn , iar acum catava zile am constatat acelasi lucru - nivel scazut ! Spuneti-mi va rog care ar putea fi cauzele , mod de eliminare a acestora si care ar putea fi consecintele utilizarii autoturismului mai mult timp cu aceasta problema !? Multumesc anticipat pt. raspuns !


MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1,7 CDTI
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Verificați sistemul de rãcire din compartimentul motor ( furtune,coliere care strâng aceste furtune și radiatorul ) carcasa termostatului sa nu aibã pierderi la îmbibarea cu blocul motor de obicei când sunt pierderi de antigel in zona motor la ridicarea capotei se poate simți și un miros specific antigelului mai este o posibilitate sa fie din cauza radiatorului de încãlzire din interiorul mașini dar acolo se ajunge un pic mai greu ,daca acest calorifer de cãldurã are probleme antigelului se strânge sub preșul fata stânga/ dreapta apãsați puternic pe el și vedeți dacã mana se umezește puneți limba și daca este dulce atunci este antigel ATENȚIE antigelul este foarte toxic .Și DA motorul poate avea probleme grave daca se merge cu mai puțin lichid de rãcire verificați destul de des nivelul din vas așa veți ști și cât antigel pierde mașina ,eu personal cred cã mãcar o datã pe lunã putem avea timp 5 minute pentru a verifica toate lichidele din compartimentul motor in felul asta ne ținem bani in buzunar
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
1) verificati daca exista urme de antigel sub masina sau pe scut
2) verificati nivelul de ulei la joja
3) e posibil ca o parte din garnitura de chiuloasa sa fie arsa, in special in zona de evacuare a gazelor arse, fapt ce la eliminarea antigelului pe esapament (vorbim de cantitati infime, dar constante care se aduna in timp. antigelul se amesteca cu gazele arse, se evapora si este eliminat pe esapament)
4) o-ring-urile si/sau tecile de la injectoare (tasate, rupte, fisurate, etc) mai pot contribui la acest aspect (asemanator cu pct 3)
  • nicpet

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos celor care au binevoit sa-mi raspunda pana acum ! O sa tin cont de sfaturile dv. si in limita posibilitatilor o sa incerc sa elimin problema respectiva ,iar daca nu ,o sa apelez la un specialist . Inca odata , multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR