Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Azi in timp ce faceam niste verificari pt. depistarea unui simptom vechi (se ineaca la accelerare), am constatat - cand am verificat continuitatea fiselor de la bujii - ca doua aveau 3500 ohm, iar celelalte doua 6000 ohm. Din cate stiam eu parca trebuia sa tinda spre 0, dar poate ma insel.
Stie cineva cat trebuie sa aiba?
Fisele sunt Beru, iar motorul este X22XE, an 1996.
Multumesc.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fisele trebuiesc sa aiba 0.(-...+ depinde cu ce masori).
ai foarte mare rezistenta... 3,5k.
ai masurat bine?nu cumva sunt oxidate in capat si pe ea ai pus borba de la aparat?
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Lasa fisele de bujii in pace , este normal sa aiba rezistenta cuprinsa intre 2,5Kohm si 10Kohm in functie de lungimea lor . Batrina Dacie avea fisele din nichelina cu rezistenta ce tintea la "0" , generatia noua de fise pentru bujii are "coloana de grafit coloidal" drept conductor cu avantajele pe care le implica ...

Trebuie sa te impaciantezi abia atunci cind rezistenta acestora tinde la infinit .
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt. raspunsuri.
Nu am stiut de generatia noua de fise cu "coloana de grafit"; asa are logica lungimea fisei cu rez. ohmica. Si eu ma gandeam sa le schimb, desi cred ca nu sunt deloc ieftine. Trebuie sa caut problema in alta parte.
Numai bine.
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi bujiile. Eu asa am facut si am rezolvat problema.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile si nici o modificare, am verificat valva EGR si era OK, calculatorul a fost schimbat, dar problema persista. Simptomul de inec (sau intarziere) la accelerare se manifesta pana la aproximativ 2500 rpm; peste 2500 incepe sa functioneze normal. Sa pleci dupa loc e cel mai rau, parca ai o remorca dupa tine; si cu cat apesi pedala de acceleratie mai mult cu atat creste intarzierea sau inecul.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
... injectoarele cum sint ?
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Într-adevãr la fiºele relativ noi (nu cele cu sârmã pe mijloc) miezul este de grafit ºi rezistenþa ohmicã mare, este normal pentru cã bujiile funcþioneazã cu tensiune mare nu amperaj. Problema acceleraþiei cred cã este de la clapeta de acceleraþie care trebuie curãþatã bine sau de la motorajul care o acþioneazã (dacã nu cumva este cu cablu). Cautã asta pe forum cã o sã gãseºti explicat foarte bine.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie o problema totusi daca masuratoarea e corecta pt. ca rezistenta tb. sa fie cam 25-30 kOhmi, nu 2,5-6. Oricum daca nu sunt innegrite sau excesiv de albe bujiile nu e de acolo problema (si oricum poti sa faci testul fisa scoasa, o bujie de test, dat scurt la cheie si vazut ce scanteie scoate).
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pt. ISO:
Injectoarele le-am curatit la Bosch Car Service (in Targoviste) cu ultrasunete (cel putin asa sustin ei si am platit). Nu mi-au dat voie in service.

Rezistenta ohmica am masurat-o initial cu un digital si am crezut ca nu citeste aparatul, dar am verificat cu un MAVO 35 si in asta am incredere.
Oricum m-am programat pt. o diagnoza la Adciel pt. sambata sa vedem ce iese.
Numai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR