- stelea
- OP
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut
Azi in timp ce faceam niste verificari pt. depistarea unui simptom vechi (se ineaca la accelerare), am constatat - cand am verificat continuitatea fiselor de la bujii - ca doua aveau 3500 ohm, iar celelalte doua 6000 ohm. Din cate stiam eu parca trebuia sa tinda spre 0, dar poate ma insel.
Stie cineva cat trebuie sa aiba?
Fisele sunt Beru, iar motorul este X22XE, an 1996.
Multumesc.
Azi in timp ce faceam niste verificari pt. depistarea unui simptom vechi (se ineaca la accelerare), am constatat - cand am verificat continuitatea fiselor de la bujii - ca doua aveau 3500 ohm, iar celelalte doua 6000 ohm. Din cate stiam eu parca trebuia sa tinda spre 0, dar poate ma insel.
Stie cineva cat trebuie sa aiba?
Fisele sunt Beru, iar motorul este X22XE, an 1996.
Multumesc.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Lasa fisele de bujii in pace , este normal sa aiba rezistenta cuprinsa intre 2,5Kohm si 10Kohm in functie de lungimea lor . Batrina Dacie avea fisele din nichelina cu rezistenta ce tintea la "0" , generatia noua de fise pentru bujii are "coloana de grafit coloidal" drept conductor cu avantajele pe care le implica ...
Trebuie sa te impaciantezi abia atunci cind rezistenta acestora tinde la infinit .
Trebuie sa te impaciantezi abia atunci cind rezistenta acestora tinde la infinit .
- stelea
- OP
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
chi79
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- OP
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am schimbat bujiile si nici o modificare, am verificat valva EGR si era OK, calculatorul a fost schimbat, dar problema persista. Simptomul de inec (sau intarziere) la accelerare se manifesta pana la aproximativ 2500 rpm; peste 2500 incepe sa functioneze normal. Sa pleci dupa loc e cel mai rau, parca ai o remorca dupa tine; si cu cat apesi pedala de acceleratie mai mult cu atat creste intarzierea sau inecul.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 182 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Într-adevãr la fiºele relativ noi (nu cele cu sârmã pe mijloc) miezul este de grafit ºi rezistenþa ohmicã mare, este normal pentru cã bujiile funcþioneazã cu tensiune mare nu amperaj. Problema acceleraþiei cred cã este de la clapeta de acceleraþie care trebuie curãþatã bine sau de la motorajul care o acþioneazã (dacã nu cumva este cu cablu). Cautã asta pe forum cã o sã gãseºti explicat foarte bine.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
S-ar putea sa fie o problema totusi daca masuratoarea e corecta pt. ca rezistenta tb. sa fie cam 25-30 kOhmi, nu 2,5-6. Oricum daca nu sunt innegrite sau excesiv de albe bujiile nu e de acolo problema (si oricum poti sa faci testul fisa scoasa, o bujie de test, dat scurt la cheie si vazut ce scanteie scoate).
- stelea
- OP
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Pt. ISO:
Injectoarele le-am curatit la Bosch Car Service (in Targoviste) cu ultrasunete (cel putin asa sustin ei si am platit). Nu mi-au dat voie in service.
Rezistenta ohmica am masurat-o initial cu un digital si am crezut ca nu citeste aparatul, dar am verificat cu un MAVO 35 si in asta am incredere.
Oricum m-am programat pt. o diagnoza la Adciel pt. sambata sa vedem ce iese.
Numai bine.
Injectoarele le-am curatit la Bosch Car Service (in Targoviste) cu ultrasunete (cel putin asa sustin ei si am platit). Nu mi-au dat voie in service.
Rezistenta ohmica am masurat-o initial cu un digital si am crezut ca nu citeste aparatul, dar am verificat cu un MAVO 35 si in asta am incredere.
Oricum m-am programat pt. o diagnoza la Adciel pt. sambata sa vedem ce iese.
Numai bine.