Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare.
Masina: Opel Corsa C BJ11, fabricata in 2004, motor diesel 1248 cmc
Probleme: Stregatoarele se opresc unde vor ele, in mod aleatoriu. Dupa porniri si opriri bruste, in mod repetat, se opresc pina la urma si la "punctul mort". Pe stergere temporizata, pornesc si se opresc aiurea pe parbriz, tot aleatoriu.
Ce am facut: Am demontat totul si am incercat sa degripez bratele, care de fapt nu erau gripate. Am desfacut motorasul si am gasit o lamela la care virful i sa topit si sa rupt si a ramas incastrat undeva in discul de teflon. Am strimbat lamela cu probleme, ca sa faca contact pe discul metalic, dar mi sa ars siguranta. Am schimbat 3 sigurante dupa care m-am lasat pagubas si am anulat lamela respectiva (prin strimbare)

1 - Poze cu lamela topita:


2 - Poze cu mufa:



La mufa, am cercetat si am constatat ca firele de pe capete, respectiv galben si alb, sint pentru alimentare motoras. Asa ca le-am dat ignor.
Cele 3 fire din centru, sint pentru lamele si citit pozitia motorasului. Astea ar fi importante in cazul meu.
- Firul verde din mijloc, corespunde unei lamele bune, care este tot timpul in contact cu discul metalic.
- Firul maro din stinga, este fir de minus, iar lamela atinge discul metalic, atunci cind stergatoarele sint la "punctul mort", in punctul incercuit cu rosu



- Firul din dreapta, de culoare mov (violet), corespunde lamelei defecte si nu stiu exact unde trebuie sa fie cind stergatoarele sint la punctul mort. Poate ca in zona incercuita de mine, dar nu sint sigur.


Cert este ca dupa ce am mesterit eu lamela, aceasta este tot pe disc cind stergatoarele sint la punctul mort si in congluzie, cum firul maro este si el in contact cu discul, ajunge si firul mov (violet) la minus si se arde siguranta.

Intrebare:
Ce rol are firul mov (violet) ? Unde se duce el ? Sau de unde vine el ?
Intreb ca sa inteleg si eu de ce se arde siguranta cind discul metalic aplica minus pe el. (pe firul mov)



MODEL: Corsa 2004
MOTOR: 1248 cmc
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca mai ai si alta problema, pentru ca eu am avut aceeasi situatie la buburuza mea si a mers prin indoirea respectivei lamele. Vezi insa ca lamela rupta sa nu atinga circuitul celeilalte, sau sa nu se fie afectata protectia dintre cele doua circuite.
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Ai avut probleme cu aceasi lamela ? Sau cu cealallta, care atinge permanent discul metalic ?
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai tin minte, parca era lamela de pe interior, adica cea mai apropiata de centrul discului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR