TNibal
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2019
- Mesaj Privat
Bunã seara,
Sunt nou pe acest grup si la fel de nou pe tema mecanicã.
Mașina pe care o dețin mai nou are o micã țãcanealã langa clapeta acceleratie (bine
... are probleme gârlã, dar incet incerc sa le rezolv pe toate) totul a început de ceva luni cand masina mea a ,, cãpãtat " un huruit in stanga motorului din zona pompã servo si compresie clima, apoi a început sã dea in nas la 3000 turații, dupã check engine licare uneori si imi ia din putere ( am citit si problema ar fii amestecul prea bogat de combustibil ) și dupa care a inceput sa dea cate un rateu pe tobã. De curând am curãțat corpul clapeta acceleratie, bujiile sunt puse de cam 8.000 km si consider ca sunt duse.
Astãzi am ales sa verific iarasi bujiile si starea lor 3, 4 negre funingine ( ultima data doar bujia 1 era neagra) asamblat totul la loc am auzit un sunet ca si furtul de curent venind de la bobina ( am dat acele fise jos arcuriile din interior le.am lungit putin considerand ca nu ajung de la bobina la bujii) dupa operațiune sunetul venea de langa clapeta acceleratie si vreau parerile dumneavoastra.
Mentionez ca am gpl ( pus de 7 ani) landi renzo, egr astãzi am vãzut cã e anulat cu garnitura acea de tablã si mufa scoasã, în momentul in care pun pozitia scad lumiiniile din bord la 50% ( nu e diferenta intre pozitie si faza scurta ) am xenoane de fabrica.
Ca si tentativa de rezolvare am decis sa cumpar bujii iridium lpg( astept sa vina) apoi sa caut in dezmembrari o bobina de împrumut sa vad apoi daca se schimba ceva și sa.mi iau una nouã.
Cine are bunãvoințã sa imi dea un sfat sau se pricepe sa ma ajute sa o repar sunt deschis oricãrei propuneri.
Vã mulțumesc din suflet ca încercați sã mã ajutați anticipat.
MODEL: Vectra b2 break
MOTOR: 1.6 16v z16xe
Sunt nou pe acest grup si la fel de nou pe tema mecanicã.
Mașina pe care o dețin mai nou are o micã țãcanealã langa clapeta acceleratie (bine
... are probleme gârlã, dar incet incerc sa le rezolv pe toate) totul a început de ceva luni cand masina mea a ,, cãpãtat " un huruit in stanga motorului din zona pompã servo si compresie clima, apoi a început sã dea in nas la 3000 turații, dupã check engine licare uneori si imi ia din putere ( am citit si problema ar fii amestecul prea bogat de combustibil ) și dupa care a inceput sa dea cate un rateu pe tobã. De curând am curãțat corpul clapeta acceleratie, bujiile sunt puse de cam 8.000 km si consider ca sunt duse.
Astãzi am ales sa verific iarasi bujiile si starea lor 3, 4 negre funingine ( ultima data doar bujia 1 era neagra) asamblat totul la loc am auzit un sunet ca si furtul de curent venind de la bobina ( am dat acele fise jos arcuriile din interior le.am lungit putin considerand ca nu ajung de la bobina la bujii) dupa operațiune sunetul venea de langa clapeta acceleratie si vreau parerile dumneavoastra.
Mentionez ca am gpl ( pus de 7 ani) landi renzo, egr astãzi am vãzut cã e anulat cu garnitura acea de tablã si mufa scoasã, în momentul in care pun pozitia scad lumiiniile din bord la 50% ( nu e diferenta intre pozitie si faza scurta ) am xenoane de fabrica.
Ca si tentativa de rezolvare am decis sa cumpar bujii iridium lpg( astept sa vina) apoi sa caut in dezmembrari o bobina de împrumut sa vad apoi daca se schimba ceva și sa.mi iau una nouã.
Cine are bunãvoințã sa imi dea un sfat sau se pricepe sa ma ajute sa o repar sunt deschis oricãrei propuneri.
Vã mulțumesc din suflet ca încercați sã mã ajutați anticipat.
MODEL: Vectra b2 break
MOTOR: 1.6 16v z16xe