conyteo
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor ! Incerc prin acest topic sa trag un semnal de alarma referitor la curatarea periodica a sistemului de racire motor si sa ma lamuresc ce fel de depunere era cea care mi-a infundat termoflotul.
Zilele trecute am avut neplacuta surpriza ca sa-mi cedeze Termoflotul si sa-mi intre ulei in sistemul de racire . Vasul de expansiune era plin de amestecul antigel-ulei si o cantitate mare a fost aruncata pe motor pe la supapa vasului .
Totul s-a petrecut cam pe la 2500-3000 de ture (100 hm/h) .
Motorul are exact 245000 km fara sa se fi schimbat termoflotul pana acum . (eu o am de la 40000 km).
Asadar am demontat Termoflotul si cum era de asteptat cele doua circuite de racire si de ulei comunicau intre ele deci era spart .
Totusi am o mare dilema deoarece la demontarea celui vechi am constatat ca circuitul de antigel era complet blocat pe una dintre tevi de o depunere ce semana foarte bine cu o vaselina intarita . Atasez si doua imagini ca sa se inteleaga mai bine situatia. Intrebarea este de unde acea substanta in sistemul de racire ? Trebuie sa specific ca nu am curatat sistemul de racire niciodata dar am avut mereu antigelul curat si la parametri normali in sistem .
O alta intrebare este : trebuie curatat constant sistemul de racire cu substante specifice ?
E posibil sa mai existe si alte ''dopuri'' din acesta substanta si prin alte locuri in motor ?
MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 DTL
Zilele trecute am avut neplacuta surpriza ca sa-mi cedeze Termoflotul si sa-mi intre ulei in sistemul de racire . Vasul de expansiune era plin de amestecul antigel-ulei si o cantitate mare a fost aruncata pe motor pe la supapa vasului .
Totul s-a petrecut cam pe la 2500-3000 de ture (100 hm/h) .
Motorul are exact 245000 km fara sa se fi schimbat termoflotul pana acum . (eu o am de la 40000 km).
Asadar am demontat Termoflotul si cum era de asteptat cele doua circuite de racire si de ulei comunicau intre ele deci era spart .
Totusi am o mare dilema deoarece la demontarea celui vechi am constatat ca circuitul de antigel era complet blocat pe una dintre tevi de o depunere ce semana foarte bine cu o vaselina intarita . Atasez si doua imagini ca sa se inteleaga mai bine situatia. Intrebarea este de unde acea substanta in sistemul de racire ? Trebuie sa specific ca nu am curatat sistemul de racire niciodata dar am avut mereu antigelul curat si la parametri normali in sistem .
O alta intrebare este : trebuie curatat constant sistemul de racire cu substante specifice ?
E posibil sa mai existe si alte ''dopuri'' din acesta substanta si prin alte locuri in motor ?
MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 DTL
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Hmm... Interesanta pãțania ta, n-am avut treaba cu asa ceva niciodata si sper sa nici nu am, insa imi da putin de gandit. Ma gandesc c-a ajuns ulei acolo ca altceva nu are ce sa fie, zic si eu...
Zic ca-mi da de gandit caci detin un Opel Zafira B si recent am facut 240.000 km si mi-ar parea rau o asemenea "surpriza" desi nu se vad semne c-ar fi o problema la sistemul de racire.
Zic ca-mi da de gandit caci detin un Opel Zafira B si recent am facut 240.000 km si mi-ar parea rau o asemenea "surpriza" desi nu se vad semne c-ar fi o problema la sistemul de racire.
conyteo
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2009
- Mesaj Privat
Da , la mine lucrurile s-au complicat mult intrucat dupa ''patania'' asta a mea mi-a aparut un zgomot ca o bataie de piston dar o sa dezvolt subiectul in alt topic . Aici doresc sa trag un semnal de alarma in legatura cu curatarea periodica a acestui sistem de racire .
Cine stie de cand aveam dopul ala format acolo, asadar circulam cu un termoflot blocat (anulat) .
Aaaa ... si era sa uit , aveam o depunere masiva inclusiv in furtul care face legatura cu teava termoflotului . L-am dat jos si l-am curatat in interior mai intati cu surubelnita si apoi cu o carpa subtire si lunga pe care am trecut-o prin el .
Cine stie de cand aveam dopul ala format acolo, asadar circulam cu un termoflot blocat (anulat) .
Aaaa ... si era sa uit , aveam o depunere masiva inclusiv in furtul care face legatura cu teava termoflotului . L-am dat jos si l-am curatat in interior mai intati cu surubelnita si apoi cu o carpa subtire si lunga pe care am trecut-o prin el .
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat