47lll
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
47lll
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Asa am patit si eu cu filtrul de particule se aprindea la 50 km pur si simplu nu stiam ce sa mai fac, recomandarea celor din service a fost sa schimb filtrul de particule. Am fost prin Colentina si am curatat filtrul de particule dar degeaba. Daniel are dreptate trebuie sa- ti verifice cineva care se pricepe foarte bine injectoarele. In vara trecuta am mers in concediu prin Germania si acolo mers mai mult pe autostrada s-a aprins iar filtrul de particule. Am cautat un service reprezentanta Opel si acolo au depistat ca problema era de la injectoare. Am schimbat toate injectoarele si de atunci masina isi face regenerarile cum scrie la carte dar nu s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Daca ma luam dupa cei din service schimbam filtrul de particule si ajungeam la aceeasi problema. Daca mai vrei si alte detalii vorbim.
Asa am patit si eu cu filtrul de particule se aprindea la 50 km pur si simplu nu stiam ce sa mai fac, recomandarea celor din service a fost sa schimb filtrul de particule. Am fost prin Colentina si am curatat filtrul de particule dar degeaba. Daniel are dreptate trebuie sa- ti verifice cineva care se pricepe foarte bine injectoarele. In vara trecuta am mers in concediu prin Germania si acolo mers mai mult pe autostrada s-a aprins iar filtrul de particule. Am cautat un service reprezentanta Opel si acolo au depistat ca problema era de la injectoare. Am schimbat toate injectoarele si de atunci masina isi face regenerarile cum scrie la carte dar nu s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Daca ma luam dupa cei din service schimbam filtrul de particule si ajungeam la aceeasi problema. Daca mai vrei si alte detalii vorbim.
47lll
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2014
- Mesaj Privat
Am mers cam un an asa se poate sa se intimple ceva si dak da dati mi si mie sfaturi
multumesc pentru indrumare
Apropo am schimbat senzorul de temperatura din filtrul de particule si nu am gasit la timpul respectiv original si am luat unul la mina a doua dar era de pa alt model dupa schimbare am puso pe tester si totul parea ok
multumesc pentru indrumare
Apropo am schimbat senzorul de temperatura din filtrul de particule si nu am gasit la timpul respectiv original si am luat unul la mina a doua dar era de pa alt model dupa schimbare am puso pe tester si totul parea ok
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Mergi la reprezentanta Opel sa-ti verifce injectoarele si dupa aceea poti sa-ti faci un plan. Dar trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe f bine. La mine injectoarele au fost defecte si norocul meu ca eram in Germania si le-am schimbat acolo. La pret am iesit mai ieftin cu manopera fata decat m-ar fi costat in Romania.Nu mai spun mana nemteasca.
Bafta!
Bafta!
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 18 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Filtrul se înfundã cu funingine rezultate in urma arderilor din motor.
Funigine=, printre altele, particule de carbon, care sunt cancerigene.
Daca injectoare au probleme, gazele de evacuare sunt mai murdare(a se vedea un diesel care scoate fum ca un tractor). Automat se va umple mai repede. Desigur, nu este singura cauza. Dar este destul de întâlnitã.
De asta am recomandat o verificare temeinicã inainte de a lua decizia anulãrii.
Funigine=, printre altele, particule de carbon, care sunt cancerigene.
Daca injectoare au probleme, gazele de evacuare sunt mai murdare(a se vedea un diesel care scoate fum ca un tractor). Automat se va umple mai repede. Desigur, nu este singura cauza. Dar este destul de întâlnitã.
De asta am recomandat o verificare temeinicã inainte de a lua decizia anulãrii.
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
@47lll
incearca sa cureti clapeta de acceleratie si egr-ul si e foarte probabil sa-ti dispara problema cu regenerarile, senzorul acela de temperatura trebuie formatat , eventual dupa ce cureti egr-ul si clapeta montezi senzorul vechi la loc si il formatezi, sa nu te speri daca masina o sa porneasca mai greu la prima pornire dupa ce cureti piesele respective, salutare
incearca sa cureti clapeta de acceleratie si egr-ul si e foarte probabil sa-ti dispara problema cu regenerarile, senzorul acela de temperatura trebuie formatat , eventual dupa ce cureti egr-ul si clapeta montezi senzorul vechi la loc si il formatezi, sa nu te speri daca masina o sa porneasca mai greu la prima pornire dupa ce cureti piesele respective, salutare
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut klod
Am citit ca ai dvd 800 , te rog ce interfata ai montat pt.camera mers inapoi?
Sa mascuze colrgii ca am deviat de la subiect.
Parerea mea ca motorina in plus de la injectoare daca nu lucreaza bine se duce direct in baia de ulei si de acolo toate gazele in filtru. Uleiul nu-i scade viata mai repede dupa regenerari? La mine cred ca nu faceam nici 1000 km si trebuia sa schimb uleiul.
Am citit ca ai dvd 800 , te rog ce interfata ai montat pt.camera mers inapoi?
Sa mascuze colrgii ca am deviat de la subiect.
Parerea mea ca motorina in plus de la injectoare daca nu lucreaza bine se duce direct in baia de ulei si de acolo toate gazele in filtru. Uleiul nu-i scade viata mai repede dupa regenerari? La mine cred ca nu faceam nici 1000 km si trebuia sa schimb uleiul.
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- bony_smen_17
- *
- 16 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2012 A17DTJ
- Timis
bony_smen_17
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bogdan pandrea
- *
- 20 mesaje
- din 21 Nov 2016
- Astra 2013 17dtc
- Brasov
bogdan pandrea
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013 17dtc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu un Opel Astra J 2013 an de fabricatie privind regenerarea dpf foarte des. La aproximativ 100 - 150 de km filtrul intra in regenerare. Am fost la service astazi, inca o regenerare in mers pana la service. Nu au gasit nici o problema pe tester, totul este in parametri, inclusiv filtru era aproape de zero ca si grad de incarcare. Tipul motorului este 1.7 dtc, 110 cp, 190000 km. Am cumparat masina din Germania in septembrie si nu am avut alte probleme pana acum. Am alimentat din mai multe benzinarii cu combustibil si ma lovesc de aceeasi problema mereu, regenerare dpf. Credeti ca este o problema de soft. Mentionez ca am fost si la Opel si nu au gasit nimic. Multumesc.
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Daca mergi cu ea numai in oras si pe distante scurte....este normal acum cand e rece sa si le faca asa des.
Si la mine la fel pleaca regenerarea acum cand e rece afara la 150....170km.
Iarna trecuta si.a facut regenerare si din 60 in 60km...cand au fost temperaturile foarte scazute.
Vara imi pleaca pe la 220...240km.
Repet mers numai oras distanta scurta.
Si la mine la fel pleaca regenerarea acum cand e rece afara la 150....170km.
Iarna trecuta si.a facut regenerare si din 60 in 60km...cand au fost temperaturile foarte scazute.
Vara imi pleaca pe la 220...240km.
Repet mers numai oras distanta scurta.
- bogdan pandrea
- *
- 20 mesaje
- din 21 Nov 2016
- Astra 2013 17dtc
- Brasov
bogdan pandrea
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013 17dtc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Turata merg....a 2.a...max a 3.a.....schimb la 3000 ture.
In ceea ce ma priveste...acum cand e rece afara nici nu ajunge apa la 70grade...ca ajung la destinatie si opresc motoru....cca 10km dus si 10km intors.
Nu am ce.i face....neinspirat ca am luat diesel...dar de asa e cand te iei dupa unu si dupa altul....si ne mai avand diesel pana acum.
In ceea ce ma priveste...acum cand e rece afara nici nu ajunge apa la 70grade...ca ajung la destinatie si opresc motoru....cca 10km dus si 10km intors.
Nu am ce.i face....neinspirat ca am luat diesel...dar de asa e cand te iei dupa unu si dupa altul....si ne mai avand diesel pana acum.
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat