Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • 47lll

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi am un astra j 2013, 1,7 110 dts i si face regenerarea des cam la 50 km in oras in exterior pe la 400 dak a ti mai intilnit problema asta si ce solutii ati gasit
Am fost la tester si nu arata nimic
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ce tester?
Ce timpi ai pe injecție?
Iti trebuie tester denso sa poti vedea compensarile injectoarelor.
Nu iti recomand sa il anulezi, pana nu vezi de ce se înfundã des.
  • 47lll

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Asta mi a spus sa l anulam filtru de particule asta cu timpi nu mi a spus
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Anulezi filtrul. Dar sa stii ca ala nu se infunda de pomana. Am prieten cu zafira cu dpf de prin 2007 si nu s-a înfundat.
Ala se înfundat cu un motiv: arderi incomplete. Si trebuie cãutatã cauza.
Ca e mai bine pt motor, e alta poveste.
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Asa am patit si eu cu filtrul de particule se aprindea la 50 km pur si simplu nu stiam ce sa mai fac, recomandarea celor din service a fost sa schimb filtrul de particule. Am fost prin Colentina si am curatat filtrul de particule dar degeaba. Daniel are dreptate trebuie sa- ti verifice cineva care se pricepe foarte bine injectoarele. In vara trecuta am mers in concediu prin Germania si acolo mers mai mult pe autostrada s-a aprins iar filtrul de particule. Am cautat un service reprezentanta Opel si acolo au depistat ca problema era de la injectoare. Am schimbat toate injectoarele si de atunci masina isi face regenerarile cum scrie la carte dar nu s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Daca ma luam dupa cei din service schimbam filtrul de particule si ajungeam la aceeasi problema. Daca mai vrei si alte detalii vorbim.
  • 47lll

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am mers cam un an asa se poate sa se intimple ceva si dak da dati mi si mie sfaturi
multumesc pentru indrumare
Apropo am schimbat senzorul de temperatura din filtrul de particule si nu am gasit la timpul respectiv original si am luat unul la mina a doua dar era de pa alt model dupa schimbare am puso pe tester si totul parea ok
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mergi la reprezentanta Opel sa-ti verifce injectoarele si dupa aceea poti sa-ti faci un plan. Dar trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe f bine. La mine injectoarele au fost defecte si norocul meu ca eram in Germania si le-am schimbat acolo. La pret am iesit mai ieftin cu manopera fata decat m-ar fi costat in Romania.Nu mai spun mana nemteasca.
Bafta!
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
puteti, va rog, sa explicati care e efectiv legatura intre injectoare si filtru? si de ce e asa sensibila verificarea si trebuie un mecanic super priceput. multumesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Filtrul se înfundã cu funingine rezultate in urma arderilor din motor.
Funigine=, printre altele, particule de carbon, care sunt cancerigene.
Daca injectoare au probleme, gazele de evacuare sunt mai murdare(a se vedea un diesel care scoate fum ca un tractor). Automat se va umple mai repede. Desigur, nu este singura cauza. Dar este destul de întâlnitã.
De asta am recomandat o verificare temeinicã inainte de a lua decizia anulãrii.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@47lll
incearca sa cureti clapeta de acceleratie si egr-ul si e foarte probabil sa-ti dispara problema cu regenerarile, senzorul acela de temperatura trebuie formatat , eventual dupa ce cureti egr-ul si clapeta montezi senzorul vechi la loc si il formatezi, sa nu te speri daca masina o sa porneasca mai greu la prima pornire dupa ce cureti piesele respective, salutare
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut klod
Am citit ca ai dvd 800 , te rog ce interfata ai montat pt.camera mers inapoi?
Sa mascuze colrgii ca am deviat de la subiect.
Parerea mea ca motorina in plus de la injectoare daca nu lucreaza bine se duce direct in baia de ulei si de acolo toate gazele in filtru. Uleiul nu-i scade viata mai repede dupa regenerari? La mine cred ca nu faceam nici 1000 km si trebuia sa schimb uleiul.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Riff1 am montat o interfata plug and play cumparata in italia

Motorina in baia de ulei poti sa ai si din cauza unei regenerari nefinalizate corect
  • bony_smen_17

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
A rezolvat cineva problema? si cum?
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu un Opel Astra J 2013 an de fabricatie privind regenerarea dpf foarte des. La aproximativ 100 - 150 de km filtrul intra in regenerare. Am fost la service astazi, inca o regenerare in mers pana la service. Nu au gasit nici o problema pe tester, totul este in parametri, inclusiv filtru era aproape de zero ca si grad de incarcare. Tipul motorului este 1.7 dtc, 110 cp, 190000 km. Am cumparat masina din Germania in septembrie si nu am avut alte probleme pana acum. Am alimentat din mai multe benzinarii cu combustibil si ma lovesc de aceeasi problema mereu, regenerare dpf. Credeti ca este o problema de soft. Mentionez ca am fost si la Opel si nu au gasit nimic. Multumesc.
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
probabil senzorul sau dpf dus
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Daca mergi cu ea numai in oras si pe distante scurte....este normal acum cand e rece sa si le faca asa des.
Si la mine la fel pleaca regenerarea acum cand e rece afara la 150....170km.
Iarna trecuta si.a facut regenerare si din 60 in 60km...cand au fost temperaturile foarte scazute.
Vara imi pleaca pe la 220...240km.
Repet mers numai oras distanta scurta.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Exista ceva solutii pentru a scapa de regenerarile dese, ultima solutie luata in calcul fiind anularea dpf. Multumesc din nou. O seara placuta tuturor.
P. S . Cei mai multi km ii fac in oras, Predeal, Predeal - Brasov.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa mergi cu ea mai turata , si eventual evita opririle dese .
Trafic mai mare ca in Bucuresti ni cred ca gasesti si totusi la mine avand si cutie automata la un a20dth nu isi face asa des .
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Turata merg....a 2.a...max a 3.a.....schimb la 3000 ture.
In ceea ce ma priveste...acum cand e rece afara nici nu ajunge apa la 70grade...ca ajung la destinatie si opresc motoru....cca 10km dus si 10km intors.
Nu am ce.i face....neinspirat ca am luat diesel...dar de asa e cand te iei dupa unu si dupa altul....si ne mai avand diesel pana acum.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Și eu am avut problema asta, aveam un injector cam obosit, pânã la urmã a crãpat de tot, l-am schimbat cu unul sh și s-a redus consumul, acum am schimbat și regulatorul, aveam ralantiu instabil, acum este super, se accelereazã mai liniar, fãrã mici hopuri și vãd ca dpf nu mai pleacã așa des.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR