Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am un opel astra g 2002
Simptome: am fost la service la Craiova cu ea schimbat distributie bucsi pivoti demontat baie semeringuri etc
Plec cu masina la Slatina de acolo sunt pun rotile de iarnã când ma uit sub vad ulei merg înapoi curgea pe la semeringuri schimbat iar din nou curge
Deci am schimbat de 2 ori semeringuri le la axe si la vibrochen
Ce sa i mai fac? O idee ceva? Sa dau comanda de originale GM? M-au zãpãcit semeringurile astea nu știu ce sa-i mai fac

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: z16xe
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Z16XE
90285291 - Simering ax came 2 buc
90501719 - Simering arbore cotit 1 buc
Eu am pus pe ELRING.

Pai si ce simeringuri ai pus?
in prima faza si in a doua faza.

Posibil sa aibe presiune prea mare in baia de ulei.
Trebuie sa fie: 1.5 bar| 835 rpm - la relanti.
Altfel nu imi explic, si a fost motate de acelasi mecanic?

Sa verifice si garnitura la capac culbutori poate prelinge de la ea.


Ultima modificare făcută de T.ion la Mar 20 Nov, 2018 11:14 pm, modificat de 9 ori în total
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Prima data nu știu nu am mai întrebat a 2 oara victor reinz
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Da de același mecanic azi am dat comanda de semeringuri originale GM vin în 5 zile lucrãtoare
Dacã avea presiune mare curgea și cu cele vechi la alea erea foarte puțin umed pe lângã ele
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
A fost schimbata și garnitura de la capacul de la culbutori
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:

Posibil sa aibe presiune prea mare in baia de ulei.
Trebuie sa fie: 1.5 bar| 835 rpm - la relanti.
E trist pentru cei care iau de bune informatiile puse pe forum...! @T.ion, corecteaza ceea ce..., trebuie corectat!
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Azi îmi zice mecanicul ca este posibil sa am axele uzate este posibil ca un semering sa uzeze un ax cu came sau vibrochen? Pare absurd zic eu
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic aca nu.
Ce sau uzat toate in acelasi timp.

Vezi ce presiune este in baie.
Vezi ce spun colegi.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
atunci furtunu/teava de epurare pentru ce este,(chestia aia de la capacu de la culbutori la furtunu de la admisie,la unele intra direct in clapeta de acceleratie)
si cum sa verifice presiunea in baie,ia explica sa pricepem si noi
simeringurile nu se pun ,,uscate,,cum vin in cutie/plic/pachet,se ung cu vaselina siliconica (nu trebuia sa dau din casa,dar hai treaca de la mine)pana ajuge uleiu la ele sa se unga ,deja este prea tarziu sau ars
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ce vor colegii nicunicu si big-electro sa spuna e ca presiunea facuta de pompa de ulei nu are treaba cu nici un simering . Dar nu v-ati prins . Si eu sunt total de acord cu ei.
Iar baia nu are nici o presiune de ulei , e un "lighean" de unde pompa trage ulei (scuze de exprimare dar nu m-am putut abtine Very Happy ) .
Nicunicu a punctat foarte bine , vezi cum stai cu gazele din carter , ai multe /ai putine ? Sunt evacuate spre admisie sau fac presiune ? Asta e presiunea care poate sa iti arunce uleiul pe la simeringuri .
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@nicunicu - muta casa la mine. Laughing
Ms un raspuns la obiect.


@Marius Popescu bine detaliat acum am inteles si eu cate ceva.
Presiunea de care spui unde ajunge?
"vezi cum stai cu gazele din carter , ai multe /ai putine ? Sunt evacuate spre admisie sau fac presiune ?" - si daca nu sunt evacuate care este cauza?

"vezi cum stai cu gazele din carter , ai multe /ai putine ?" - si cum ne dam seama daca sunt multe sau putine?

"@T.ion, corecteaza ceea ce..., trebuie corectat!" bine spus dar nu ma supar.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@T.Ion nu stiu daca esti ironic sau nu , eu o sa raspund serios . Poate indirect asta ai vrut sa spui cu "vezi ce presiune e in baie "- suna ciudat initial .


Poate ajuta pe cineva.

Gazele din carter sunt gaze scapate din cilindru pe langa segmenti. La orice motor acele gaze exista . Apoi gazele sunt aduse în partea superioarã a motorului , iar de aici sunt trimise in admisie pt a fi arse din nou. Daca traseul este infundat , se creeaza presiune . Astfel ajungem sa pierdem ulei pe la simeringuri chiar daca sunt noi .

Later edit
T.ion Te-as ruga sa nu incerci sa ma iei peste picior . Dar in principiu trebuie sa ne respectam. Cauta sa vezi daca in vreun post de-al meu am facut asta vreodata(sa iau peste picior pe cineva ) .
Daca ai avut vreodata contact cu un motor uzat stii bine la ce ma refer . Doar trebuie sa desfaci busonul de umplere ulei .


Ultima modificare făcută de Marius Popescu la Joi 22 Nov, 2018 12:18 am, modificat de 3 ori în total
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles acum.
incercam sa inteleg si eu, este prima data cad am auzit de "Gazele din carter"
Acum cred ca vor pricepe mai multi.


Am spus-o in sensul ca chiar nu stiam.
Nu sunt mecanic.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Orice obturare a traseului gazelor poate duce la asta . Mazga/"mucii" (iar am exprimare tembela) si depunerile duc la asta. Ambele din ulei.
Nici eu nu sunt mecanic, sunt software developer in automotive . Dar am mai mesterit prin motoare ...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.

Marius Popescu a scris:
"Doar trebuie sa desfaci busonul de umplere ulei ."
In cazul de fata o sa scoata fumul pe la buson daca pe la furtunul epurator nu poate.

  • cr0m

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Voi va certați eu nu primesc nici un rãspuns concret
Nu are nici o treaba cu presiune de ulei cu gaze zic eu

Cu semeringurile vechi nu aveam aceste pierderi de ulei
Deci?
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
cr0m a scris:Azi îmi zice mecanicul ca este posibil sa am axele uzate este posibil ca un semering sa uzeze un ax cu came sau vibrochen? Pare absurd zic eu

Semeringurile pot uza un ax cu came sau vilbrochen.
Se face un mic sant pe axe, acolo unde au contact cu semeringurile.
Mecanicul trebuia sa vada daca sunt uzate sau nu si nu sa spuna ca "pot fi uzate"!
Daca au santuri, semeringurile noi trebuie montate putin mai in interior sau mai in exterior (~ 0.5 mm), astfel incat contactul dintre ele si axe sa nu se mai faca acolo unde exista santurile.
Si trebuie unse cu ulei inainte de montare.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@cr0m "Nu are nici o treaba cu presiune de ulei cu gaze zic eu " - cine a zis asta? Daca mai citesti o data posturile ai sa vezi ca inițial colegii au dat vina pe presiunea de ulei , apoi pe gazele de carter.
Later edit
T.Ion Scuze daca am fost un pic acid , termenul "gaze de carter " mi s-a parut ca ar fi cunoscut de toata lumea , in mintea mea mi s-a parut ciudat sã mi se ceara explicatii despre ele.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
cr0m a scris:Voi va certați eu nu primesc nici un rãspuns concret
Nu are nici o treaba cu presiune de ulei cu gaze zic eu

Cu semeringurile vechi nu aveam aceste pierderi de ulei
Deci?

"simeringurile nu se pun ,,uscate,,cum vin in cutie/plic/pachet,se ung cu vaselina siliconica (nu trebuia sa dau din casa,dar hai treaca de la mine)pana ajuge uleiu la ele sa se unga ,deja este prea tarziu sau ars "
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e vorba despre "a da din casa"...,cred ca e vorba de a face ce stii,dar sa stii ce faci...! Multi se gandesc sa invete dupa ce fac greseli de procedura,de montaj,etc...,eu nu cred ca e o metoda recomandata de a invata!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR