ovidiu77
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2019
- Mesaj Privat
Buna tuturor
Problema întâmpinatã de mine este urmatoarea. Dupa pornire doua trei minute pot sa turez masina la 5000 de turații, nu scoate fum merge ok,dupa expirarea celor douã minute nu mai depãșește 2000-2200 turații, scoate fum. Am schimbat furtunase vid, electrovalva de la turbo, am curãțat clapeta acceleratie, EGR, am schimbat senzor doi DPF. Primesc urmãtoarele erori
P1125, P0380, P1125, P1902 daca ma poate ajuta cineva cu o idee.
P1902 am schimbat senzor cu unul din dezmembrare am masurat senzorul valorile sunt corecte. Pe masina in valori reale indica 196 grade.
Am avut ulei la clapeta de accelerație destul de mult am curãțat remontat.
Mulțumesc anticipat
MODEL: Zafira 2006
MOTOR: Z19DTL
Problema întâmpinatã de mine este urmatoarea. Dupa pornire doua trei minute pot sa turez masina la 5000 de turații, nu scoate fum merge ok,dupa expirarea celor douã minute nu mai depãșește 2000-2200 turații, scoate fum. Am schimbat furtunase vid, electrovalva de la turbo, am curãțat clapeta acceleratie, EGR, am schimbat senzor doi DPF. Primesc urmãtoarele erori
P1125, P0380, P1125, P1902 daca ma poate ajuta cineva cu o idee.
P1902 am schimbat senzor cu unul din dezmembrare am masurat senzorul valorile sunt corecte. Pe masina in valori reale indica 196 grade.
Am avut ulei la clapeta de accelerație destul de mult am curãțat remontat.
Mulțumesc anticipat
MODEL: Zafira 2006
MOTOR: Z19DTL
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
ovidiu77
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2019
- Mesaj Privat
Rezolvare problemã semnalatã. Rezolvatã în 6 luni de nervi și bani irosiți,
Schimbat clapeta accelerație
Schimbat senzor 2 (cu firul mai lung) Dpf P1902
Dupã schimbarea acestora am rãmas cu eroare p2279 și P1901
Rezolvare
Schimbat furtunase vacum pe admisie a fost spart unul drept urmare a apãrut eroarea P 1901
Am schimbat senzor presiune ce se gãsește în stânga motorului sub parbriz
Schimbat furtun de la senzor particule.
Motivația când se sparge un furtun de vacum absoarbe particule de praf care pot afecta senzorul de presiune sau electrovalva de la turbo s-au pompa de vid mai rar.
Recomand folosirea unui furtun de calitate cu parete gros rezistent.
În primul post am menționat ca sã schimbat furtunasele nu au fost de calitate la cãldurã se strangulau și nu își îndeplineau menirea.
Atenție la clipsurile de plastic nu le strângeți prea tare tare.
De câteva luni nu mai am probleme, poate ajuta pe cineva aceste explicații.
Schimbat clapeta accelerație
Schimbat senzor 2 (cu firul mai lung) Dpf P1902
Dupã schimbarea acestora am rãmas cu eroare p2279 și P1901
Rezolvare
Schimbat furtunase vacum pe admisie a fost spart unul drept urmare a apãrut eroarea P 1901
Am schimbat senzor presiune ce se gãsește în stânga motorului sub parbriz
Schimbat furtun de la senzor particule.
Motivația când se sparge un furtun de vacum absoarbe particule de praf care pot afecta senzorul de presiune sau electrovalva de la turbo s-au pompa de vid mai rar.
Recomand folosirea unui furtun de calitate cu parete gros rezistent.
În primul post am menționat ca sã schimbat furtunasele nu au fost de calitate la cãldurã se strangulau și nu își îndeplineau menirea.
Atenție la clipsurile de plastic nu le strângeți prea tare tare.
De câteva luni nu mai am probleme, poate ajuta pe cineva aceste explicații.