Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • florinyk

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Doresc reconditionarea unei turbine cu geometrie variabila a unui Astra H z17dth de 74 Kw/101 cp din 2005.
Turbina este deja demontata impreuna cu galeria de admisie, doar doresc indrumare/sfaturi/date unde sa ma duc si bineinteles sa primesc si garantie.

Apelez cunostiintelor colegilor cu gandu ca fac o treaba buna, nu doar sa ma sece de bani si sa scape de mine. Multumesc frumos.
Skip ads

  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Lumea de pe forum recomanda Buzau - cauti pe forum/goagle si gasesti
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut.....
nu fac antireclama firmelor care se ocupa cu reconditionarea turbinelor dar am intalnit cazuri la cunostinte/prieteni care dupa o astfel de operatiune au avut probleme cu turbina (suierat mult mai puternic decat cea veche, consum de ulei exagerat) cauza probabil corpul turbinei ramanand cel vechi inlocuindu-se numai paletii si axul turbinei ramane o oarecare neconcordanta intre dimensiunile ce ar trebui respectate....
de aceea recomand cu incredere o turbina sh cu garantie luata din dezmembrari de pe o masina total functionala neavand probleme cu turbina ....referitor la pret cred ca este undeva in jur de 350-400 euro in functie de starea turbinei( in unele cazuri cei care au achizionat turbine sh au avut placuta supriza sa constate ca au pus mana pe turbina noua avand sub 10000km rulati)
ps: ...totusi decizia ramane numai a ta deoarece sunt banii tai....
bafta si asteptam cuncluziile tale in fct de ceea ce decizi...
  • florinyk

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi, astazi este cam ziua 0 , aflu de la serviceul unde mi-a fost demontata turbina, fiind cunostinte am mers pe recomandari, si aflu ce si cum e cu reconditionarea cat costa si cam ce ar iesi....
Ma gandeam si eu mult la secondhand, multi au zis asta, dar totusi am si acolo mici dubii Sad, desi poate gandesc eu prost....Confused

revin cu noi date curand.
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ups am citit in parti, ti`am dat o informatie gresita. La Buzau e cu injectoare. Pentru reconditionare turbine, personal, mi`am reconditionat-o dupa ce se facuse zob la astia. Sunt foarte multumit Smile
  • florinyk

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ma gandeam eu ca era vorba de injectoare....dar am zis ca stii tu mai bine. Nu e problema, continuam .....
inca astept propuneri, indrumari, sfaturi
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nici un mecanic nu recomanda reconditionarea! PLatesti aproximativ la fel ca pe una sh! Reconditionarea consta in schimbarea unor componente, oricum nu e la fel ca cea originala, are joc, suiera etc!
  • WRS
  • *
  • 7 mesaje
  • din 18 Jun 2009
  • Astra 2001 Z20LET
  • Bucuresti
  • WRS

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Turbina fluiera atunci cand axul este usor indoit si devine dezechilibrata. Aparatura pentru centrare costa destul de mult, nu toti cei care repara au asa ceva. Daca cel ce repara turbina o echilibreaza, nu are de ce sa fluiere. iar reparatia unei turbine presupune schimbarea pieselor cu altele noi nu SH ! Nu exista termen de comparatie cu una second. Turbosuflantele reparate au 12 luni garantie
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca se indoaie axul, este suficient sa faca uzura in bucse si se dezechilibreaza, de acolo vin si pierderile de ulei.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am de un an turbina reconditionata cu piese comandate de mine de pe ebay...la mine era uzat un segment si scapa ulei..eu am luat doar piese interioare adica bucsa segmenti repartitor ulei oringuri suruburi la un pret mic de 35 eur si sunt surprins de calitatea lor...forja si nema ulei pierdut...bine poti face altceva sa iei cartrige-ul complet acesta continand si pale cu ax gata echilibrate si asta e usurinta, doar ca trebuie reglat surubul de la geometrie...dar daca ai avut pale rupte pe evacuare mare atentie sa nu fi afectat geometria ca trebuie schimbata si aia...oricum la reconditionari nu se mai face calitate din cauza cererilor foarte mari..
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
axul nu se indoaie...cand s-a indoit e deja prea tarziu
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Va salut! Puteti sa-mi spuneti din experienta referitoare la reconditionarea turbinei? Si eventual niste recomandari sunt bine venite.
Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR