Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K
  • FYRE_WALL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare. Nu am folosit masina 5 saptamani (ultimile 5) si cand am incercat sa o condut ..nimic. Bateria a ajuns la 2,5 v in 5 saptamani...la o masina veche de 2 ani si cateva luni. Temperatura in acest timp a fost de -1 (maxim -2 noaptea) iar ziua cu plus. (cateva nopti au fost cu minus...restul cu plus si noaptea.)
Vreau sa stiu daca e normal sa se descarce complet in 5 saptamani....si daca a mai intalnit cineva situatia asta.



MODEL: Astra 2017
MOTOR: 1.4 150 cp
Skip ads

  • deleted-3101

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Bateria ajunsa la 2,5V este sulfatata. Poti sa o arunci.
Intrebarea e daca a avut un defect din fabrica sau masina a avut un consumator pornit continuu, care a distrus bateria.
Asta doar in urma unei constatari poti sa vezi.
Poti masura curentul consumat de masina ta in gol punand un ampermetru in serie cu bateria, apoi stingi tot si incui masina. Dupa cateva minute, ar trebui sa ai un consum foarte mic, de ordinul sutimilor de amper. Dar exact cat, difera in functie de masina si de dotarile ei.
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Depinde de consumul pe care il are in "repaus"... Mergi cu ea la un centru de baterii sa-ti testeze si bateria si incarcarea si consumul in "repaus".
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 1,055
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2016 1,4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2016

  • Mesaj Privat
FYRE_WALL a scris:Salutare. Nu am folosit masina 5 saptamani (ultimile 5) si cand am incercat sa o condut ..nimic. Bateria a ajuns la 2,5 v in 5 saptamani...la o masina veche de 2 ani si cateva luni. Temperatura in acest timp a fost de -1 (maxim -2 noaptea) iar ziua cu plus. (cateva nopti au fost cu minus...restul cu plus si noaptea.)
Vreau sa stiu daca e normal sa se descarce complet in 5 saptamani....si daca a mai intalnit cineva situatia asta.



MODEL: Astra 2017
MOTOR: 1.4 150 cp


Da, in feb.2017 (masina e din sept.2016) nu am pornit masina 10 zile ( temp.ext.intre -8°C si - 15°C ) si bateria nu a mai raspuns la pornire ( am keyless)....am pornit-o foarte usor cu o baterie externa, in genul celei de incarcare tel.mobile... de atunci nu am mai avut probleme, dar nici masina nu a mai stat asa de mult nepornita iarna.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Un consum exista in permanenta. Uneori unele circuite raman active si consumul ramane mai mare. Daca nu folosesti masina cateva saptamani, e recomandat sa se scoata borna minus.
Da, se poate goli o baterie buna in 5 saptamani.
  • daveraux

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Interesant de stiut daca cei carora vi s-a descarcat bateria, aveti sau nu Start/Stop.
Eu am lasat masina 2 sapt si n-am patit nimic.
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Teoretic cu masina inchisa singurele care au un consum mai mare sunt masinile care au Onstar activ, alarma sau Keyless, Adica consumatori pasivi...
Daveraux, te gandesti ca au avut bateriile obosite de la S/S?
  • daveraux

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu, dimpotriva, bateriile cu S/S sunt facute sa reziste la astel de descarcari. Masinile cu Start/Stop au acumulatori speciali, de putere mai mare. Adica acumulatori realizati astfel incat sa-ti asigure, pe canicula si ger, pornire usoara de fiecare data, fara sa se goleasca energia din interior. Acestea pot fi baterii cu gel, sau baterii care au, pur si simplu, un amperaj mai mare, dar si o rezerva mai mare de energie.

Daca amperajul la baterie e slab, atunci cand conduci masina, sistemul S/S nu o sa intre la semafor, pana cand nivelul amperajului din baterie o sa fie in parametri normali.
  • FYRE_WALL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare. Am fost la service. Testul facut pe baterie (cu un aparat pt testat baterii) a iesit: baterie foarte buna. Testul cu consumul in repaus : 0.0 A dupa maxim 2 minute de la inchiderea masinii. Alternatorul incarca. Bateria este fara mentenanta (varta,made in Spain). Dupa incarcarea bateriei urmatoarele porniri au fost ca inainte. In compartimentul bateriei totul este in regula. Dimineata am verificat tensiunea....e in jur de 12..aproape 13, inainte de pornire.
N am ajuns la nici o concluzie dupa povestea asta.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poate ai uitat un bec aprins fara sa iti dai seama... eu zic sa o lasi macar o saptamana nepornita si sa verfici apoi tensiunea (verifici cand o lasi si apoi dupa o saptamana) si vezi cat este diferenta. Ar trebui sa fie foarte mica daca totul este OK. Oricum o baterie se considera buna atata timp cat are minim 12.5V. Daca ajunge sa scada sub 12 inseamna ca este cam dusa si incetul cu incetul sau chiar brusc la cele originale se duc.
  • Dragos_80x

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Consumatorul este sistemul de alarma... daca ai asa ceva. Iarna(sau cand stii ca nu vei folosi masina mult timp) inchide masina din cheie fara activarea alarmei.
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu am alarma cu care vine masina (activare prin inchidere de 2 ori a usilor) si nu am avut probleme cu bateria nici dupa 1 saptamana de repaos. Poate cu alarma aftermarket sa fie consumul mai mare, sau poate e scurgere de curent undeva (legatura la masa oxidata).
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
FYRE_WALL a scris:Salutare. Am fost la service. Testul facut pe baterie (cu un aparat pt testat baterii) a iesit: baterie foarte buna. Testul cu consumul in repaus : 0.0 A dupa maxim 2 minute de la inchiderea masinii. Alternatorul incarca. Bateria este fara mentenanta (varta,made in Spain). Dupa incarcarea bateriei urmatoarele porniri au fost ca inainte. In compartimentul bateriei totul este in regula. Dimineata am verificat tensiunea....e in jur de 12..aproape 13, inainte de pornire.
N am ajuns la nici o concluzie dupa povestea asta.


1. Citeste manualul masinii cum se face la stationarea masinii pe perioade lungi de timp. La mine scrie clar ca pentru perioade mai mari de 4 sapt bateria se deconecteaza.

2. Un consum normal in repaus este de ordinul zecilor de mA, valoarea scrisa de tine e inutila. Repeta masuratoarea cu un miliampermetru si masoara pe o perioada mai mare de timp. Vei gasi pe forum colegi care aveau consumator care tragea un curent mare pe perioade scurte la fiecare 10-15 min.

3. O tensiune a bateriei intre 12 si 13V poate insemna un grad de incarcare intre 25 si 100%. Masuratoarea se face cu voltmetru cu doua zecimale. Repeta si scrie valoarea masurata.
  • FYRE_WALL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2017

  • Mesaj Privat
O sa fac si un test pe o perioada mai mare de timp. Consumatori care apar aleatoriu dupa ce masina este parcata? Ce fel de consumatori..e normal? Masina nu are alarma. Are doar ONSTAR. Sistemul asta functioneaza online cumva (chiar daca nu am activat nici un pachet de data) pentru ca primesc raporturi lunare si in timp real cand e o problema (un martor aprins)pe tel si mail.
Din manual:
"Laying up the vehicle for more than
four weeks can lead to battery
discharge. Disconnect the clamp from
the negative terminal of the vehicle
battery.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Deci ti-ai raspuns la intrebarea initiala daca e normal sa se descarce bateria complet in 5 sapt.
  • FYRE_WALL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare. Revin cu o alta intrebare legata de baterie. Incarcarea ajunge pana la valoarea de 15,3...15,4 volti, este normal? Reprezinta vreun semn ca bateria este compromisa,sau altceva? La pornirea masinii observ ceva diferente cand temperatura este cu minus( nu a stat peste 2 zile nepornita).
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 1,055
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2016 1,4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2016

  • Mesaj Privat
E normal pe timp de iarna, si la mine arata valorile astea ( 15 volti) pe voltmetrul pe care il am pus in locul brichetei, atunci cand masina circula pentru o perioada mai indelungata, pe distante scurte, in oras...daca masina circula pe distante lungi , atunci incarcarea e undeva la 13-13,5 volti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR