Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • BlasterJunkie

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Movano 2002 C043498
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutari la toti.Am avut o problema cu un injector si vecinul meu care este mecanic ma ajutat sa rezolv problema foarte usor si rapid.
Adaug o mica filmare cum functioneaza injectorul defect.
Pentru a scoate un injector sunt fel si fel de metode dar cea a vecinului meu mi sa arut cea mai usoara si am decis sa postez ca sa impartasesc experienta si cu altii care au sau or sa aiba nevoie.Metoda aceasta nu garanteaza ca o sa mearga la toti dar se merita de incercat inainte de a ajunge la service.Prima data se desfac suruburile de la injector si se tureaza motorul la 2500-3000 ture pentru a incerca sa deblocam injectorul .Daca dupa cateva incercari nu se misca inseamna ca e blocat si trebuie doar la service.De ce ? Fiindca daca injectorul este blocat nu se poate scoate manula decat cu improvizatii iar la service folosesc presa speciala.Acuma cand injectorul este blocat si presa trage de el exista riscul sa se rupa.Daca se rupe trebuie de schimbat si capacul motorului+garnitura.De accea am folosit mai intai metoda spusa de mecanic care a si functionat in cazul meu.Eu am turat timp de 5 min apoi am facut pauza 5 min.Dupa 1 ora sa auzit cum sa desprins si a inceput sa faca un fasait mai mare si atunci am stiut sigur ca e gata.
Prima si prima data este foarte important sa se curete locul inainte de a se scoate injectorul.Eu am folosit benzina si multe carpe.Am folosit o surubelnita mica cu care am scobit mizeria de jur inprejurul injectorului.
Riscul este ca daca pica mizerie in interior la motor se distruge.Am preferat sa pierd o zi intreaga ca sa curat locul bine ca sa nu am probleme pe viitor. [img]https://photos.app.goo.gl/TGhPgv3gXPkXEp9w9[/img]

Acuma atata am putut sa fac poze fiindca in rest am fost murdar tot timpul si am sa va descriu.Dupa curatare se desface turul de alimentare care este in spate si deasupra este returul care eu i-am pus o bucatica de carpa.Injectorul l-am scos cu mana usor fiind desprins si l-am sters bine cu carpe curate.L-am pus la loc si acuma e foarte ca dupa ce se prinde in suruburi la loc se pune furtunul de retur si la cel de retur nu se strange de tot fiindca trebuie pornit motorul ca sa pompeze motorina si abia atunci se starge surubul ca sa nu prinda aer pe instalantie.
Totul merge foarte bine acuma si sper sa va fie de folos experienta mea.Spor la treaba.


MODEL: Movano 2002
MOTOR: C043498
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR