EAndris
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salutare! Sunt “fericitul” posesor al unei Corsa D, motor 1.2 (86 HP - banuiesc 12 XEP cod motor), 100.000 km, achizionat de recent din Germania! Intrucat facea presiune pe instalatie si arunca antigel din vas, domnul mecanic mi-a confirmat ca e dusa garnitura de chiuloasa, iar ca bonus, pe langa toate schimburile (kit distributie, transmisie, bujii) mi-a spus ca si bobina de inductie e dusa (intrerupea in turatii mici la sarcina)...deci o caciula de bani!
Nu am de ales si duc chiuloasa la reconditionat (in speranta ca e necesara doar planeitatea) insa voiam sa va intreb, recomandati bobina de inductie second? Si ar merge si cea de pe 1.4?
In final, voiam sa intreb daca e normal ca zona de climatizare/ventilatie din bord(AC MANUAL) sa nu fie iluminat?
Multumiri!
MODEL: Opel Corsa D editie 111 Jahre 07.2010
MOTOR: 1.2 86 HP
Nu am de ales si duc chiuloasa la reconditionat (in speranta ca e necesara doar planeitatea) insa voiam sa va intreb, recomandati bobina de inductie second? Si ar merge si cea de pe 1.4?
In final, voiam sa intreb daca e normal ca zona de climatizare/ventilatie din bord(AC MANUAL) sa nu fie iluminat?
Multumiri!
MODEL: Opel Corsa D editie 111 Jahre 07.2010
MOTOR: 1.2 86 HP
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
EAndris
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2019
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat