- guesswho2525
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Sep 2014
- Insignia 2010
- Galati
guesswho2525
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Vin catre voi cu o problema ciudata . Imi cer scuze daca s a mai discutat pe tema asta insa nu am gasit nimic pe forum care sa se asemene ...
Deci...de vreo luna de zile in unele momente (nu tot timpul) motorul la accelerare are un sunet anormal (ca si cum bolboroseste); nu scade in putere , insa daca trag masina pe dreapta si o accelerez in gol scoate putin fum negru (lucru care nu se intampla in mod normal) si de asemenea dupa ce opresc motorul incepe sa invarta electroventilatorul la turatie mare ....repet , doar in cazurile cand motorul are acel sunet , in rest nu am aceste simptome. Daca o las 5minute , ventilatorul se opreste si apoi merge normal fara sa mai scoata vreun sunet "ciudat" . Se intampla cam la 2 zile cand pornesc masina (aleatoriu) , nu imi mananca ulei , turbina functioneaza normal .
Masina in cauza este o Insignia 2010 2.0 CDTI (225000 km) . Reviziile le fac la timp GM5w30 , am schimbat chiar si oringul minune preventiv , un singur lucru am observat cand m am uitat pe joja , este putin peste maxim (cam un 2cm) .
Daca are cineva vreo idee , va rog ... macar sa stiu la ce sa fiu atent sau sa verific.
Multumesc anticipat!
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: 2.0 CDTI
Vin catre voi cu o problema ciudata . Imi cer scuze daca s a mai discutat pe tema asta insa nu am gasit nimic pe forum care sa se asemene ...
Deci...de vreo luna de zile in unele momente (nu tot timpul) motorul la accelerare are un sunet anormal (ca si cum bolboroseste); nu scade in putere , insa daca trag masina pe dreapta si o accelerez in gol scoate putin fum negru (lucru care nu se intampla in mod normal) si de asemenea dupa ce opresc motorul incepe sa invarta electroventilatorul la turatie mare ....repet , doar in cazurile cand motorul are acel sunet , in rest nu am aceste simptome. Daca o las 5minute , ventilatorul se opreste si apoi merge normal fara sa mai scoata vreun sunet "ciudat" . Se intampla cam la 2 zile cand pornesc masina (aleatoriu) , nu imi mananca ulei , turbina functioneaza normal .
Masina in cauza este o Insignia 2010 2.0 CDTI (225000 km) . Reviziile le fac la timp GM5w30 , am schimbat chiar si oringul minune preventiv , un singur lucru am observat cand m am uitat pe joja , este putin peste maxim (cam un 2cm) .
Daca are cineva vreo idee , va rog ... macar sa stiu la ce sa fiu atent sau sa verific.
Multumesc anticipat!
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: 2.0 CDTI
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Isi face regenerarea.
Cand opresti si incepe ventilatorul, inseamna ca ai oprit motorul in timpul unei regenerari al filtrului de particule. Tot din cauza intreruperilor regenerarilor, motorina nearsa, ajunge in baia de ulei, de aceea si nivelul crescut al uleiului in baie.
Urmareste regenerarile prin consum marit la relanti, 2-2,5L% sau prin turatie, care sta undeva spre 1000rpm.
Cand se regenereaza incearca sa mergi cu masina cat mai constant cu turatii spre 2500rpm. In mod normal o regenerare completa dureaza in jur de 10min +/-.
Cand opresti si incepe ventilatorul, inseamna ca ai oprit motorul in timpul unei regenerari al filtrului de particule. Tot din cauza intreruperilor regenerarilor, motorina nearsa, ajunge in baia de ulei, de aceea si nivelul crescut al uleiului in baie.
Urmareste regenerarile prin consum marit la relanti, 2-2,5L% sau prin turatie, care sta undeva spre 1000rpm.
Cand se regenereaza incearca sa mergi cu masina cat mai constant cu turatii spre 2500rpm. In mod normal o regenerare completa dureaza in jur de 10min +/-.
- guesswho2525
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Sep 2014
- Insignia 2010
- Galati
guesswho2525
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat