- MAdrian353
- OP
- 4 mesaje
- din 15 Jan 2019
- Signum
- Constanta
MAdrian353
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salut am si eu o rugãminte cine ma poate ajuta cu o problema , am schimbat ecu la un signum de 2.0 cu pompa psg16 am anulat egr dar am o eroare care nu dispare P1590 Vacuum solenoid 4) valve circuit OPEN, ma puteți ajuta într-una fel cu un rãspuns cei de fãcut. Schimb pompa de vacuum sau alta e problema ...? Un ajutor.
Dacã vati mai întâlnit cu acest tip de eroare .
Mulțumesc.!
MODEL: Signum 0
MOTOR: Y20dth
Dacã vati mai întâlnit cu acest tip de eroare .
Mulțumesc.!
MODEL: Signum 0
MOTOR: Y20dth
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut.
Stiu ca a trecut ceva timp insa acum ma bat si eu aceasi problema.
Eu am schimbat calculatorul pompei de injectie care a fost pe un 2.2 dti. Motorizarea mea e 2.0dti (y20dth). Pompa e PSG16.
Din ce m-am documentat 2.2 are o valva solenoid in plus fata de 2.0.
La mine pe langa ca apare eroarea, cand accelerez si trece de 2000 de ture se aude un sunet ascutit ( ca si cum ar taia aeru) care presupun ca vine de la un solenoid.
Masina se accelereaza bine, liniar, pornirea e buna in schimb cand opresc motorul se opreste mai brusc ceea ce ma duce cu gandul ca e ceva la vacuum.
Codul eroare este: P1590(4) Vacuum solenoid valve circuit open - present.
furtunele de la vacuum sunt prezenta.
Pama sa schimb calculatorul nu aveam eroarea asta. deci banuiesc calculatorul
Daca cineva ma poate ghida..ce sa verific.
Multumesc
Stiu ca a trecut ceva timp insa acum ma bat si eu aceasi problema.
Eu am schimbat calculatorul pompei de injectie care a fost pe un 2.2 dti. Motorizarea mea e 2.0dti (y20dth). Pompa e PSG16.
Din ce m-am documentat 2.2 are o valva solenoid in plus fata de 2.0.
La mine pe langa ca apare eroarea, cand accelerez si trece de 2000 de ture se aude un sunet ascutit ( ca si cum ar taia aeru) care presupun ca vine de la un solenoid.
Masina se accelereaza bine, liniar, pornirea e buna in schimb cand opresc motorul se opreste mai brusc ceea ce ma duce cu gandul ca e ceva la vacuum.
Codul eroare este: P1590(4) Vacuum solenoid valve circuit open - present.
furtunele de la vacuum sunt prezenta.
Pama sa schimb calculatorul nu aveam eroarea asta. deci banuiesc calculatorul
Daca cineva ma poate ghida..ce sa verific.
Multumesc
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat