- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
florian v
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut posesorilor de opel antara . Sunt posesorul unui astfel de opel cu motor 2,2 cdti , 184 cp varianta cosmo din septembrie 2014 . Sincer dupa ce l-am cumparat am intrat intr-un fel de depresie . Primul lucru a fost socul cand am descoperit ca navigatia nu are harta romaniei. Cumpar o masina noua in tara mea , platesc 800 euro pentru navigatie si nu beneficiez de harta tarii careia I-a fost destinata . Culmea dealer-ul mi-a cerut inca 300 euro pentru harta .De parca ii cerusem harta Pentagonului .
Apoi la cumparare am intrebat dealer-ul unde se afla pozitionata navigatia . mi s-a spus ca probabil vine sus in locul afisajului CB cum aparea in pliante. La fel ca la meteo s-a produs neprobabilul si a venit jos mai rau ca la Duster .
Apoi acest DPF . Nu mi-a spus nici dealer nici ne-dealer ce inseamna DPF. Este totusi vorba despre un model care se comercializa in romania de trei ani de zile trebuia stiut si explicat posibililor cumparatori ce inseamna DPF .
" Vrei nu vrei bea Vasile aghiazma " - Vrei nu vrei a pornit DPF - ul chiar cand ajungi in subsolul de la MALL , nu poti sa opresti
ca trebuie sa tii motorul peste 2000 rpm . Asa ca-i dai sa sune pentru inca 20-30 minute pe unde apuci pana ce se opreste nenorocirea de DPF .
Ca la romani , marca banul , ia-ti TEAPA si mergi in lume .
Si ca sa puna si cireasa pe tort , anul asta prin august mi-au demontat la service scutul de protectie de la motor, ca vezi Doamne poate fi afectat de blestematul de DPF sau chiar si masina ar putea suferi . Mi-au spus ca o sa primesc unul mai bun. Sunt in decembrie , merg la service intreb de scut si primesc o replica de genul : " Da ce domle' ai de gand sa faci off road ca oricum scutul asta era mai mult pentru protectie impotriva prafului si al noroiului . Am spus ca nu , dar este totusi un SUV si multam ' fain dar romanica este plina de praf si noroi ca doar de aceea nu mai pot scrie romania - Romania , cu majuscula de rigoare din cauza prafului si noroiului pe care il aruncati noi .
Inaintea acestui antara am avut un opel astra caravan din 2004 , 1,7 cdti. Foarte multumit de el , de aceea nici nu am aparut pe forum . Si cum am crezut in opel mi-am spus sa merg cu trendul si sa trec la un SUV mai ales ca acum l-au laudat ca fata de primul model asta face lift face si drege si... mama masi' ca l-au masluit dealerii nostrii . Domnilor cand am vandut opelul astra , motorul nu era asa prafuit cum este cel de acum de pe antara in cateva luni de cand am ramas fara scut . Imi este mila de masina .
Trebuie sa cumpar un scut , fara stirea sotiei ( ea n-o sa conceapa nici in ruptul capului sa cumpar ceva pentru care deja am platit sa-l am ). asa ca daca aveti cunostinta unde as putea gasi ceva bun la un pret rezonabil va rog sa-mi spuneti .
Si a doua rugaminte este sa-mi spune-ti de unde pot cumpara o harta a romaniei pentru navigatie la un pret iarasi rezonabil, adica 100-200 lei nu 1000-1200 cum mi-au cerut dealerii pana acum .
Oricum sunt deja contra opel antara iar daca mi se va cere sfatul voi indruma spre alte marci SUV , dar nu antara .
mai am 4000 de euro si ma achit fata de Impuls Leasing pana acum o IFN foarte buna are comisioane si dobanda pentru omul de rand . De aceea pot sa o achit si atat de repede . Apoi am sa o pun in vanzare .
Despre motorizare pot spune ca este buna la cat ma pricep eu consumul este undeva pana in 10/100 preponderant oras (Buzau). In drumurile catre Bucuresti mai scade in jurul lui 9/100.
Dpdv al spatiului , masina este spatioasa ,consider un plus lipsa consolei din podea pentru locurile din spate astfel incat cele 3 locuri pe bancheta spate sunt perfect utilizabile . Portbagajul destul de bun. Pozitia la volan iarasi imi place, puteau totusi sa faca scaunele din fata sa permita un reglaj mai confortabil .
Cam asta este tot. Daca mai sunt intrebari sunt dispus sa raspund oricand.
Daca in ciuda celor descrise de mine sunt totusi doritori sa o cumpere sunt dispus sa o vand , masina are 12 700 km si asta datorita faptului ca nu o conduc decat 4 - 5 luni pe an in rest masina este paracata eu fiind plecat .
Apoi la cumparare am intrebat dealer-ul unde se afla pozitionata navigatia . mi s-a spus ca probabil vine sus in locul afisajului CB cum aparea in pliante. La fel ca la meteo s-a produs neprobabilul si a venit jos mai rau ca la Duster .
Apoi acest DPF . Nu mi-a spus nici dealer nici ne-dealer ce inseamna DPF. Este totusi vorba despre un model care se comercializa in romania de trei ani de zile trebuia stiut si explicat posibililor cumparatori ce inseamna DPF .
" Vrei nu vrei bea Vasile aghiazma " - Vrei nu vrei a pornit DPF - ul chiar cand ajungi in subsolul de la MALL , nu poti sa opresti
ca trebuie sa tii motorul peste 2000 rpm . Asa ca-i dai sa sune pentru inca 20-30 minute pe unde apuci pana ce se opreste nenorocirea de DPF .
Ca la romani , marca banul , ia-ti TEAPA si mergi in lume .
Si ca sa puna si cireasa pe tort , anul asta prin august mi-au demontat la service scutul de protectie de la motor, ca vezi Doamne poate fi afectat de blestematul de DPF sau chiar si masina ar putea suferi . Mi-au spus ca o sa primesc unul mai bun. Sunt in decembrie , merg la service intreb de scut si primesc o replica de genul : " Da ce domle' ai de gand sa faci off road ca oricum scutul asta era mai mult pentru protectie impotriva prafului si al noroiului . Am spus ca nu , dar este totusi un SUV si multam ' fain dar romanica este plina de praf si noroi ca doar de aceea nu mai pot scrie romania - Romania , cu majuscula de rigoare din cauza prafului si noroiului pe care il aruncati noi .
Inaintea acestui antara am avut un opel astra caravan din 2004 , 1,7 cdti. Foarte multumit de el , de aceea nici nu am aparut pe forum . Si cum am crezut in opel mi-am spus sa merg cu trendul si sa trec la un SUV mai ales ca acum l-au laudat ca fata de primul model asta face lift face si drege si... mama masi' ca l-au masluit dealerii nostrii . Domnilor cand am vandut opelul astra , motorul nu era asa prafuit cum este cel de acum de pe antara in cateva luni de cand am ramas fara scut . Imi este mila de masina .
Trebuie sa cumpar un scut , fara stirea sotiei ( ea n-o sa conceapa nici in ruptul capului sa cumpar ceva pentru care deja am platit sa-l am ). asa ca daca aveti cunostinta unde as putea gasi ceva bun la un pret rezonabil va rog sa-mi spuneti .
Si a doua rugaminte este sa-mi spune-ti de unde pot cumpara o harta a romaniei pentru navigatie la un pret iarasi rezonabil, adica 100-200 lei nu 1000-1200 cum mi-au cerut dealerii pana acum .
Oricum sunt deja contra opel antara iar daca mi se va cere sfatul voi indruma spre alte marci SUV , dar nu antara .
mai am 4000 de euro si ma achit fata de Impuls Leasing pana acum o IFN foarte buna are comisioane si dobanda pentru omul de rand . De aceea pot sa o achit si atat de repede . Apoi am sa o pun in vanzare .
Despre motorizare pot spune ca este buna la cat ma pricep eu consumul este undeva pana in 10/100 preponderant oras (Buzau). In drumurile catre Bucuresti mai scade in jurul lui 9/100.
Dpdv al spatiului , masina este spatioasa ,consider un plus lipsa consolei din podea pentru locurile din spate astfel incat cele 3 locuri pe bancheta spate sunt perfect utilizabile . Portbagajul destul de bun. Pozitia la volan iarasi imi place, puteau totusi sa faca scaunele din fata sa permita un reglaj mai confortabil .
Cam asta este tot. Daca mai sunt intrebari sunt dispus sa raspund oricand.
Daca in ciuda celor descrise de mine sunt totusi doritori sa o cumpere sunt dispus sa o vand , masina are 12 700 km si asta datorita faptului ca nu o conduc decat 4 - 5 luni pe an in rest masina este paracata eu fiind plecat .
- cmusat2000
- **
- 88 mesaje
- din 29 Apr 2014
- Antara 2014
- Timis
cmusat2000
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutari tuturor,
Vroiam sa va intreb ce se mai aude cu celebrul scut...si scurgerile ulei
Va recomand sa intrati pe link-ul de mai jos sa cititi cateva postari...se pare ca nu va fi niciun alt scut!
http://www.antaraownersclub...c1845_page35.html
Este ceva incredibil cum trateaza un producator auto clientii. Nu pot sa cred ce probleme are aceasta masina, cand mergeam la mine in TM la Autoglobuss sa le spun ca masina mai are cateva regenerari si se aprinde radeau de mine...
Cred ca ar trebui sa faceti cumva o petitie la RAR, ANPC si ceva organisme europene, prin sprijinul unui avocat.
Bai oameni buni, nu va lasati, e hotie fara margini, popularizati cum puteti esecul Opel cu acest model, nu lasati asa lucrurile.
Vroiam sa va intreb ce se mai aude cu celebrul scut...si scurgerile ulei
Va recomand sa intrati pe link-ul de mai jos sa cititi cateva postari...se pare ca nu va fi niciun alt scut!
http://www.antaraownersclub...c1845_page35.html
Este ceva incredibil cum trateaza un producator auto clientii. Nu pot sa cred ce probleme are aceasta masina, cand mergeam la mine in TM la Autoglobuss sa le spun ca masina mai are cateva regenerari si se aprinde radeau de mine...
Cred ca ar trebui sa faceti cumva o petitie la RAR, ANPC si ceva organisme europene, prin sprijinul unui avocat.
Bai oameni buni, nu va lasati, e hotie fara margini, popularizati cum puteti esecul Opel cu acest model, nu lasati asa lucrurile.
florian v
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
multumesc pt ineresul acordat problemei scutului motor . Au montat un scut cei de la Expocar Buzau , nu au mentionat nimic din ce material este confectionat sau alte detalii , sincer nici nu am verificat daca este ceva acolo sau nu .
Eu deocamdata nu am probleme cu scurgeri de ulei sau alte probleme de natura tehnica doar cele mentionate cu navigatia fara harta Romaniei si DPF-ul care se regenereaza la aproximativ fiecare 700 km parcursi .
Sarbatori fericite !
Eu deocamdata nu am probleme cu scurgeri de ulei sau alte probleme de natura tehnica doar cele mentionate cu navigatia fara harta Romaniei si DPF-ul care se regenereaza la aproximativ fiecare 700 km parcursi .
Sarbatori fericite !
- Impaler Antara
- *
- 10 mesaje
- din 11 Jan 2016
- Antara 2014
- Bucuresti
Impaler Antara
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Va confirm ca a fost o campanie de schimabare scuturi la opel antara.
Mi-au pus unul din plastic care acopera cam 40 la suta din partea de jos.
Datorita problemelot cu DFP, regenerari dese, a crescut temp la motor si era risc de explozie.
Am rezolvat problema cu Dfp prin redepunere de calibrare in service opel.
Trebuie sa insistati, nu vor sa o faca probabil din lene.
Pur si simplu in urma unui bug de soft ECU, regenararile se faceau in oras in loc de autostrada. Adica exact invers cum trebuia sa se intample.
Va confirm ca a fost o campanie de schimabare scuturi la opel antara.
Mi-au pus unul din plastic care acopera cam 40 la suta din partea de jos.
Datorita problemelot cu DFP, regenerari dese, a crescut temp la motor si era risc de explozie.
Am rezolvat problema cu Dfp prin redepunere de calibrare in service opel.
Trebuie sa insistati, nu vor sa o faca probabil din lene.
Pur si simplu in urma unui bug de soft ECU, regenararile se faceau in oras in loc de autostrada. Adica exact invers cum trebuia sa se intample.
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Impaler Antara a scris:Salutare,
Va confirm ca a fost o campanie de schimabare scuturi la opel antara.
Mi-au pus unul din plastic care acopera cam 40 la suta din partea de jos.
Datorita problemelot cu DFP, regenerari dese, a crescut temp la motor si era risc de explozie.
Am rezolvat problema cu Dfp prin redepunere de calibrare in service opel.
Trebuie sa insistati, nu vor sa o faca probabil din lene.
Pur si simplu in urma unui bug de soft ECU, regenararile se faceau in oras in loc de autostrada. Adica exact invers cum trebuia sa se intample.
Va confirm ca a fost o campanie de schimabare scuturi la opel antara.
Mi-au pus unul din plastic care acopera cam 40 la suta din partea de jos.
Datorita problemelot cu DFP, regenerari dese, a crescut temp la motor si era risc de explozie.
Am rezolvat problema cu Dfp prin redepunere de calibrare in service opel.
Trebuie sa insistati, nu vor sa o faca probabil din lene.
Pur si simplu in urma unui bug de soft ECU, regenararile se faceau in oras in loc de autostrada. Adica exact invers cum trebuia sa se intample.
Salutare
Adica...
Ce trebuie facut , mai exact?
- Impaler Antara
- *
- 10 mesaje
- din 11 Jan 2016
- Antara 2014
- Bucuresti
Impaler Antara
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut, sorry da eu intru cam rar se pare, nu am mai fost de cateva luni bune.
Pai concret se merge cu masina la un service autorizat opel, se conecteaza calculatorul la mufa masinii aflata in stanga volanului. Se conecteaza la serverul GM, se downloadeaza ultima calibrare disponibila, se scrie automat peste vechea calibrare a masinii si gata asta e tot. Dureaza putin, cam 20 de min asa aprox. Daca sunteti in garantie e gratis, daca nu trebuie sa va intelegeti cu mecanicul sau sa platiti probabil resoftarea. Eu am facut gratis, inainte de a imi expira garantia.
Sunt sef de proiect pe dezvoltare motoare de benzina, ca si ocupatie.
Ca sa raspund la alt comentariu, regenerarea fap-ului are mai multe criterii: nivelul de umplere, ajungerea la o anumita temp pe senzorii de evacuare, un anumit regim de motor(rpm), un timp minim de 15 min de rulare in aceste conditii. Altfel regenerarea va fi nula, si riscati sa aveti stricaciuni majore.
Deci sa fie clar, FAP ul la Antara nu se umple repede, este doar un bug de soft, care ar fi trebuit recunoscut de producator si corectat gratuit.
Pai concret se merge cu masina la un service autorizat opel, se conecteaza calculatorul la mufa masinii aflata in stanga volanului. Se conecteaza la serverul GM, se downloadeaza ultima calibrare disponibila, se scrie automat peste vechea calibrare a masinii si gata asta e tot. Dureaza putin, cam 20 de min asa aprox. Daca sunteti in garantie e gratis, daca nu trebuie sa va intelegeti cu mecanicul sau sa platiti probabil resoftarea. Eu am facut gratis, inainte de a imi expira garantia.
Sunt sef de proiect pe dezvoltare motoare de benzina, ca si ocupatie.
Ca sa raspund la alt comentariu, regenerarea fap-ului are mai multe criterii: nivelul de umplere, ajungerea la o anumita temp pe senzorii de evacuare, un anumit regim de motor(rpm), un timp minim de 15 min de rulare in aceste conditii. Altfel regenerarea va fi nula, si riscati sa aveti stricaciuni majore.
Deci sa fie clar, FAP ul la Antara nu se umple repede, este doar un bug de soft, care ar fi trebuit recunoscut de producator si corectat gratuit.
- Impaler Antara
- *
- 10 mesaje
- din 11 Jan 2016
- Antara 2014
- Bucuresti
Impaler Antara
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
CZdroba
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2019
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Mi-am pus scut de otel! A costat 4 milioane si 50 RON instalarea. Scutul standard de la Opel nu este din pasla cum credeam, ci carton presat multistrat sau ceva in genul, nasol rau!
e ok cu scutul de otel ? ca mi am luat si eu unul si acum citesc ca nu ar fi prea bine ca ar creste temperatura la motor si probleme cu filtrul DPF ......
Multumesc
CZdroba
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2019
- Mesaj Privat
florian v a scris:Salut posesorilor de opel antara . Sunt posesorul unui astfel de opel cu motor 2,2 cdti , 184 cp varianta cosmo din septembrie 2014 . Sincer dupa ce l-am cumparat am intrat intr-un fel de depresie . Primul lucru a fost socul cand am descoperit ca navigatia nu are harta romaniei. Cumpar o masina noua in tara mea , platesc 800 euro pentru navigatie si nu beneficiez de harta tarii careia I-a fost destinata . Culmea dealer-ul mi-a cerut inca 300 euro pentru harta .De parca ii cerusem harta Pentagonului .
Apoi la cumparare am intrebat dealer-ul unde se afla pozitionata navigatia . mi s-a spus ca probabil vine sus in locul afisajului CB cum aparea in pliante. La fel ca la meteo s-a produs neprobabilul si a venit jos mai rau ca la Duster .
Apoi acest DPF . Nu mi-a spus nici dealer nici ne-dealer ce inseamna DPF. Este totusi vorba despre un model care se comercializa in romania de trei ani de zile trebuia stiut si explicat posibililor cumparatori ce inseamna DPF .
" Vrei nu vrei bea Vasile aghiazma " - Vrei nu vrei a pornit DPF - ul chiar cand ajungi in subsolul de la MALL , nu poti sa opresti
ca trebuie sa tii motorul peste 2000 rpm . Asa ca-i dai sa sune pentru inca 20-30 minute pe unde apuci pana ce se opreste nenorocirea de DPF .
Ca la romani , marca banul , ia-ti TEAPA si mergi in lume .
Si ca sa puna si cireasa pe tort , anul asta prin august mi-au demontat la service scutul de protectie de la motor, ca vezi Doamne poate fi afectat de blestematul de DPF sau chiar si masina ar putea suferi . Mi-au spus ca o sa primesc unul mai bun. Sunt in decembrie , merg la service intreb de scut si primesc o replica de genul : " Da ce domle' ai de gand sa faci off road ca oricum scutul asta era mai mult pentru protectie impotriva prafului si al noroiului . Am spus ca nu , dar este totusi un SUV si multam ' fain dar romanica este plina de praf si noroi ca doar de aceea nu mai pot scrie romania - Romania , cu majuscula de rigoare din cauza prafului si noroiului pe care il aruncati noi .
Inaintea acestui antara am avut un opel astra caravan din 2004 , 1,7 cdti. Foarte multumit de el , de aceea nici nu am aparut pe forum . Si cum am crezut in opel mi-am spus sa merg cu trendul si sa trec la un SUV mai ales ca acum l-au laudat ca fata de primul model asta face lift face si drege si... mama masi' ca l-au masluit dealerii nostrii . Domnilor cand am vandut opelul astra , motorul nu era asa prafuit cum este cel de acum de pe antara in cateva luni de cand am ramas fara scut . Imi este mila de masina .
Trebuie sa cumpar un scut , fara stirea sotiei ( ea n-o sa conceapa nici in ruptul capului sa cumpar ceva pentru care deja am platit sa-l am ). asa ca daca aveti cunostinta unde as putea gasi ceva bun la un pret rezonabil va rog sa-mi spuneti .
Si a doua rugaminte este sa-mi spune-ti de unde pot cumpara o harta a romaniei pentru navigatie la un pret iarasi rezonabil, adica 100-200 lei nu 1000-1200 cum mi-au cerut dealerii pana acum .
Oricum sunt deja contra opel antara iar daca mi se va cere sfatul voi indruma spre alte marci SUV , dar nu antara .
mai am 4000 de euro si ma achit fata de Impuls Leasing pana acum o IFN foarte buna are comisioane si dobanda pentru omul de rand . De aceea pot sa o achit si atat de repede . Apoi am sa o pun in vanzare .
Despre motorizare pot spune ca este buna la cat ma pricep eu consumul este undeva pana in 10/100 preponderant oras (Buzau). In drumurile catre Bucuresti mai scade in jurul lui 9/100.
Dpdv al spatiului , masina este spatioasa ,consider un plus lipsa consolei din podea pentru locurile din spate astfel incat cele 3 locuri pe bancheta spate sunt perfect utilizabile . Portbagajul destul de bun. Pozitia la volan iarasi imi place, puteau totusi sa faca scaunele din fata sa permita un reglaj mai confortabil .
Cam asta este tot. Daca mai sunt intrebari sunt dispus sa raspund oricand.
Daca in ciuda celor descrise de mine sunt totusi doritori sa o cumpere sunt dispus sa o vand , masina are 12 700 km si asta datorita faptului ca nu o conduc decat 4 - 5 luni pe an in rest masina este paracata eu fiind plecat .
Apoi la cumparare am intrebat dealer-ul unde se afla pozitionata navigatia . mi s-a spus ca probabil vine sus in locul afisajului CB cum aparea in pliante. La fel ca la meteo s-a produs neprobabilul si a venit jos mai rau ca la Duster .
Apoi acest DPF . Nu mi-a spus nici dealer nici ne-dealer ce inseamna DPF. Este totusi vorba despre un model care se comercializa in romania de trei ani de zile trebuia stiut si explicat posibililor cumparatori ce inseamna DPF .
" Vrei nu vrei bea Vasile aghiazma " - Vrei nu vrei a pornit DPF - ul chiar cand ajungi in subsolul de la MALL , nu poti sa opresti
ca trebuie sa tii motorul peste 2000 rpm . Asa ca-i dai sa sune pentru inca 20-30 minute pe unde apuci pana ce se opreste nenorocirea de DPF .
Ca la romani , marca banul , ia-ti TEAPA si mergi in lume .
Si ca sa puna si cireasa pe tort , anul asta prin august mi-au demontat la service scutul de protectie de la motor, ca vezi Doamne poate fi afectat de blestematul de DPF sau chiar si masina ar putea suferi . Mi-au spus ca o sa primesc unul mai bun. Sunt in decembrie , merg la service intreb de scut si primesc o replica de genul : " Da ce domle' ai de gand sa faci off road ca oricum scutul asta era mai mult pentru protectie impotriva prafului si al noroiului . Am spus ca nu , dar este totusi un SUV si multam ' fain dar romanica este plina de praf si noroi ca doar de aceea nu mai pot scrie romania - Romania , cu majuscula de rigoare din cauza prafului si noroiului pe care il aruncati noi .
Inaintea acestui antara am avut un opel astra caravan din 2004 , 1,7 cdti. Foarte multumit de el , de aceea nici nu am aparut pe forum . Si cum am crezut in opel mi-am spus sa merg cu trendul si sa trec la un SUV mai ales ca acum l-au laudat ca fata de primul model asta face lift face si drege si... mama masi' ca l-au masluit dealerii nostrii . Domnilor cand am vandut opelul astra , motorul nu era asa prafuit cum este cel de acum de pe antara in cateva luni de cand am ramas fara scut . Imi este mila de masina .
Trebuie sa cumpar un scut , fara stirea sotiei ( ea n-o sa conceapa nici in ruptul capului sa cumpar ceva pentru care deja am platit sa-l am ). asa ca daca aveti cunostinta unde as putea gasi ceva bun la un pret rezonabil va rog sa-mi spuneti .
Si a doua rugaminte este sa-mi spune-ti de unde pot cumpara o harta a romaniei pentru navigatie la un pret iarasi rezonabil, adica 100-200 lei nu 1000-1200 cum mi-au cerut dealerii pana acum .
Oricum sunt deja contra opel antara iar daca mi se va cere sfatul voi indruma spre alte marci SUV , dar nu antara .
mai am 4000 de euro si ma achit fata de Impuls Leasing pana acum o IFN foarte buna are comisioane si dobanda pentru omul de rand . De aceea pot sa o achit si atat de repede . Apoi am sa o pun in vanzare .
Despre motorizare pot spune ca este buna la cat ma pricep eu consumul este undeva pana in 10/100 preponderant oras (Buzau). In drumurile catre Bucuresti mai scade in jurul lui 9/100.
Dpdv al spatiului , masina este spatioasa ,consider un plus lipsa consolei din podea pentru locurile din spate astfel incat cele 3 locuri pe bancheta spate sunt perfect utilizabile . Portbagajul destul de bun. Pozitia la volan iarasi imi place, puteau totusi sa faca scaunele din fata sa permita un reglaj mai confortabil .
Cam asta este tot. Daca mai sunt intrebari sunt dispus sa raspund oricand.
Daca in ciuda celor descrise de mine sunt totusi doritori sa o cumpere sunt dispus sa o vand , masina are 12 700 km si asta datorita faptului ca nu o conduc decat 4 - 5 luni pe an in rest masina este paracata eu fiind plecat .
Salut
Ai rezolvat harta Romaniei ? Am intrebat si eu la Opel si cica nu o au ))))))
Multumesc