SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salutare.
Acum doua zile, am fost si mi-am pus folie pe spate la un service autorizat. Toate bune, multumit. Insa azi, am observat din greseala ca daca vreau ca geamul din spate stanga sa se inchida, merge pana sus, face contact cu partea de sus a portierei, iar apoi coboara singur pana la jumatate. Singur mod in care pot inchide geamul este sa tot il ridic eu putin cate putin din buton. Are cineva vreo idee cam care ar fi problema, sau daca exista o rezolvare usoara si rapida?
Va multumesc si va foresc o zi buna!
MODEL: Opel Crossland x
MOTOR: 1.2 130cp
Acum doua zile, am fost si mi-am pus folie pe spate la un service autorizat. Toate bune, multumit. Insa azi, am observat din greseala ca daca vreau ca geamul din spate stanga sa se inchida, merge pana sus, face contact cu partea de sus a portierei, iar apoi coboara singur pana la jumatate. Singur mod in care pot inchide geamul este sa tot il ridic eu putin cate putin din buton. Are cineva vreo idee cam care ar fi problema, sau daca exista o rezolvare usoara si rapida?
Va multumesc si va foresc o zi buna!
MODEL: Opel Crossland x
MOTOR: 1.2 130cp
ews
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Crossland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
ews
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Crossland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2019
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Nu poate fi montat prea sus!
Problema se trage dela o frecare mãritã între geam și canalul de ghidaj...trebuie mers înapoi la înfoliatori, ei trebuie sã-i dea de cap; poate fi chiar dela folia montatã...Mai e și varianta ca, în timp, sã se lase și sã funcționeze corect.
Problema se trage dela o frecare mãritã între geam și canalul de ghidaj...trebuie mers înapoi la înfoliatori, ei trebuie sã-i dea de cap; poate fi chiar dela folia montatã...Mai e și varianta ca, în timp, sã se lase și sã funcționeze corect.
Nu stiu cum e la Opel, dar stiu ca la Ford m-am confruntat cu asa ceva. Geamul sta intr-un canal in forma de U si este prins in doua puncte cu niste "pense" cauciucate care se strang cu un surub. Daca nu desfaci pensele respective complet, geamul se blocheaza in partea de cauciuc si nu coboara pe fundul canalului. Strangi geamul pe pozitie, dar el e acum mai sus decat trebuie.
Frecarea aia e posibil sa apara daca a fost deplasat canalul de ghidaj cand a fost scos geamul, sau daca e stramba rama geamului. Eu pariez in continuare pe o montare defectuoasa.
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
au demontat geamul cand au pus folia?sunt firme care fac asta fara a demonta geamul,deci nu ar fi cazul de pozitionare gresita.Icercati reinvatarea capetol de cursa ale motorului de actionare ageamului.Deschdeti-l complet,apoi tineti apasat butonul astfel incat sa faca cursa completa pentru inchidere.Aceeasi operatie la deschiderea geamului.
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
Da, au scos geamul cand au pus folia. Am incercat asta cu tinerea apasata a butonului pentru inchidere si deschidere, dar fara succes. De fiecare data cand tin tras de buton ca sa se inchida, urca pana sus, atinge partea de sus a portierei si coboara automat pana la jumatate, chiar daca eu inca tin tras de buton pentru ridicare.
ews
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Crossland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2019
- Mesaj Privat
@SVasiliu: incearca sa vezi daca se opreste mai repede: baga un obstacol (minge mica de cauciuc, gatul unei sticle de plastic) intre partea de sus a portierei si geam si vezi daca se opreste acolo, fara sa se deschida. Problema e ca va trebui sa nimeresti exact grosimea obstacolului, altfel se va deschide din nou pana la jumatate. Or, asta e fix ce trebuie sa faca atunci cand intalneste un obstacol. La tine vede un obstacol inainte de a ajunge la capat de cursa, si de asta nici nu poti sa-l inveti capetele de cursa.
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
Intradevar, am folosit o sticla de plastic si tot asa face. Am incercat acelasi procedeu si la geamul de pe dreapta care merge cum trebuie, iar cand intalneste sticla, revine la jumatate. Deci intradevar, in momemtul in care geamul atinge partea de sus a portierei, pentru un motiv anume, crede ca e un obstacol si se intoarce la jumatate.
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Poti incerca sa scoti borna de la baterie sau siguranta (daca stie care) de la geamurile electrice, atunci ele nu se mai ridica singure sus pana cand nu le inveti din nou procedura respectiva. Nu ai cum sa le reinveti pana cand nu le tai curentul complet, am inteles mai sus ca ai incercat asta, dar poate nu ai respectat intocmai pasii.
Eu inteleg din ce ai povestit ca geamul chiar daca ajunge sus in cheder, el incearca sa-l ridice mai sus (atunci intra protectia pentru obstacol si coboara un pic pentru deblocare), poate sa fie cum a zis un coleg mai sus: sa nu fie montat bine in suportul sau de tip U, dar asta vezi doar daca desfaci din nou. Eu prima data asa incerca partea cu reinvatatul si apoi demontarea.
Eu inteleg din ce ai povestit ca geamul chiar daca ajunge sus in cheder, el incearca sa-l ridice mai sus (atunci intra protectia pentru obstacol si coboara un pic pentru deblocare), poate sa fie cum a zis un coleg mai sus: sa nu fie montat bine in suportul sau de tip U, dar asta vezi doar daca desfaci din nou. Eu prima data asa incerca partea cu reinvatatul si apoi demontarea.
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
@danytm multumest de sugestii. Voi merge totusi pana la urma cu ea la Opel de unde am cumparat-o. Cel care mi a pus folia mi-a dat in scris ( la initiativa lui) ca va plati el costurile, daca vor fi, pentru remedierea problemei. Legat de scosul bornei, sunt sigur ca asta va rezolva problema, dar fiindca masina are multe sisteme si tot felul de optiuni si minuni, si pentru ca abia detin cunostiintele minime cand vine de mecanica auto, prefer sa nu risc sa fac vreo prostie.
Va multumesc tuturor pentru ajutor si pentru interesul oferit si va urez o zi buna, tot asa ca voi 😇👍
Va multumesc tuturor pentru ajutor si pentru interesul oferit si va urez o zi buna, tot asa ca voi 😇👍
ews
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Crossland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2019
- Mesaj Privat
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca revin cu un raspuns asa de tarziu dar abia saptamana asta am reusit sa imi fac timp sa merg la Opel. Mi-au spus ca in momentul montarii/demotarii geamului pentru a pune folie, motorasul macaralei a fost deteriorat (gen, pentru urcat, este stricata siguranta care opreste motorasul cand ajunge la finalul cursei). Din cauza asta, motorasul ridica macaraua, sau mai bine zis, incearca sa o ridice si dupa ce termina cursa, iar in acel moment, se activeaza sistemul de protectie impotriva prinderii mainii in geam si coboara geamul la jumatate.
Mi-au spus ca nu se poate repara si ca trebuie cumparat alt motoras care vine la pachet si cu o noua macara. Astfel, pretul pentru reparatie ar fi: 1400 lei motoras&macara + 300 lei manopera.
! Aveti mare grija daca veti dori vreodata sa va puneti folie pe geamuri, unde si la cine va duceti.
Mi-au spus ca nu se poate repara si ca trebuie cumparat alt motoras care vine la pachet si cu o noua macara. Astfel, pretul pentru reparatie ar fi: 1400 lei motoras&macara + 300 lei manopera.
! Aveti mare grija daca veti dori vreodata sa va puneti folie pe geamuri, unde si la cine va duceti.
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
ews
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Crossland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2019
- Mesaj Privat
SVasiliu a scris:Imi cer scuze ca revin cu un raspuns asa de tarziu dar abia saptamana asta am reusit sa imi fac timp sa merg la Opel. Mi-au spus ca in momentul montarii/demotarii geamului pentru a pune folie, motorasul macaralei a fost deteriorat (gen, pentru urcat, este stricata siguranta care opreste motorasul cand ajunge la finalul cursei). Din cauza asta, motorasul ridica macaraua, sau mai bine zis, incearca sa o ridice si dupa ce termina cursa, iar in acel moment, se activeaza sistemul de protectie impotriva prinderii mainii in geam si coboara geamul la jumatate.
Mi-au spus ca nu se poate repara si ca trebuie cumparat alt motoras care vine la pachet si cu o noua macara. Astfel, pretul pentru reparatie ar fi: 1400 lei motoras&macara + 300 lei manopera.
! Aveti mare grija daca veti dori vreodata sa va puneti folie pe geamuri, unde si la cine va duceti.
Mi-au spus ca nu se poate repara si ca trebuie cumparat alt motoras care vine la pachet si cu o noua macara. Astfel, pretul pentru reparatie ar fi: 1400 lei motoras&macara + 300 lei manopera.
! Aveti mare grija daca veti dori vreodata sa va puneti folie pe geamuri, unde si la cine va duceti.
As pune pariu ca motorasul nu are nimic, si e vorba de un defect mecanic, motiv pentru care insista sa schimbe tot ansamblul.
Am vazut cateva sisteme de geam electric, si niciunul nu avea "sigurante" de cap de cursa, dar e posibil sa ma insel. La toate sistemele astea pe care le-am vazut/studiat capatul de cursa este determinat prin indicatia de crestere a curentului absorbit de motoras pentru mai mult de un timp dat. Chiar si calibrarile pentru capetele de cursa se fac tinand apasat butonul 1-2 secunde dupa ce geamul ajunge pe pozitie, tocmai din acest motiv. Scrie si in manualul masinilor despre reinvatarea capetelor de cursa.
Exista intr-adevar o "siguranta", dar e de obicei incorporata in motoras si e un bimetal care intrerupe contactul cand motorasul se incalzeste.
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
SVasiliu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat