- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,185 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Dar ce naiba mai cauta o mufa de BC tocmai acolo?in stanga bordului.
- Mufa de la modulul DLR - Caroseria este de Finlanda. Din cate am citit, doar pe Suedia au fost cu DLR.
https://uploadimage.ro/1Fmv/20170408_172949.jpg
- taxi43edy
- ****
- 1,185 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
https://uploadimage.ro/1FnA/DLR_Calibra.jpg
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Vis-a-vis de TID, sã înțeleg cã nu ai montat? De ce zici cã ai 2 mufe diferite?
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
N-am inteles , ce ma intrebi de mufele diferite. (in spatele bordului sunt 2 mufe diferite intre ele... Una care ziceti ca e de TID, iar alta pt DLR.)
Am pus poze - BC Consola
https://uploadimage.ro/1Fow/20170408_172949.jpg
https://uploadimage.ro/1Fox/20190311_144541.jpg
Din spatele bordului
https://uploadimage.ro/1Foy/20190220_121818.jpg
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Te-am întrebat de mufe ptr cã din ce ai scris tu mai sus se înțelegea cã ai 2 mufe ptr BC/TID...nu m-am referit deloc/niciodatã la mufa DRL(dacã citești, cu atenție, ce am scris, o sã te lãmurești).
În prima pozã este BC, punct.
În a 2a pozã este mufa lui.
În a 3a pozã, probabil din spatele ceasurilor de bord, este o mufã, aparent, tot de BC/TID...
Toate pozele astea sunt de pe mașina ta? Sau e o compilație de pe net? Cã nu prea e nicio legãturã logicã între ele...Stai prost cu elocința: pricep greu ce ai și ce vrei.
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu am BC. M-am exprimat gresit, cand am mai scris si "simplu". (Stiu ca mai exista cateva abrevieri pentru diferite tipuri de computer de bord - gen TID;MID;MIL; etc.)
Am scos BC-ul din locul lui si l-am conectat la mufa din spatele bordului(in spatele ceasurilor de km / rpm). Nu apare nimic pe display.
Ma gandeam daca functioneaza, daca as conecta un TID la mufa din spatele bordului? Intrebam daca a mai incercat cineva.
In principiu daca stam sa analizam logic, am 2 mufe. Una in care este BC-ul din fabrica si una din spatele ceasurilor de bord.
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ce nu înțeleg:
-de ce apar douã unitãți audio, pozele sunt fãcute la momente diferite?
-de ce ai vrea sã pui și TID(presupunând cã poți), dacã ai BC? Ce crezi tu cã știe TID în plus fațã de BC?!
Nu știu ce-i cu mufa aia dupã ceasuri, dar încep sã cred cã altul e scopul ei...
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
As fi vrut sa pastrez si casetofonul. Insa mai ascult o muzica pe usb... Si modulatorul ma enerveaza.
Nu tin motis sa pun TID. Era doar o simpla curiozitate. Eu cand vad butoane si mufe, ma intreb la ce folosesc. Din moment ce este ascunsa pe acolo, ma gandeam ca poate fi pentru altceva. Am vazut unele Calibra cu bord electronic (ca la GSI-uri). Eu pentru ala credeam ca este.
😊
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Da, are si incalzire in scaune. Cred ca are toate dotarile. Are 2 airbag-uri, tapiterie piele, scaune incalzite, faruri cu lupe si reglare electrica, incalzire oglinzi, cutie automata, trapa electrica, geamuri electrice, inchidere centralizata cu alarma de fabrica (pare ca ar fi cu ultrasunete), aer conditionat, . Am vrut sa fie stock si nu prea pare umblat pe la ea.
(am avut bateria scoasa in Decembrie si...) Acum am o problema cu ea. Nu mai porneste, nu se aprinde becul de check engine( becul e bun si la locul lui). Am schimbat toti senzorii. Ieri am cumparat si senzorul de arbore pe original, acelasi efect.
Am schimbat ECU si immo, degeaba. Scanteie am. Cand pun contactul nu porneste pompa cum o facea inainte. Am desfacut releul pompei, am cuplat releul si pompa baga, dar injectoarele par sa nu functioneze, adica nu primeste comanda, deoarece, vad bujiile uscate. De aceea am schimbat ECU, am zis ca o avea ceva ECU.
A pornit 2 zile, a3a n-a mai vrut si de atunci n-am mai reusit s-o pornesc.
Cu testul agrafa nu merge pentru ca nu se aprinde becul de check. Astazi confectionez un adaptor pentru opcom, de la 16 pini la 10 pini, sper sa mearga.
Problema este ca am ramas cu ea la serviciu si nu pot sa ma ocup de ea, adica sa desfac mai multe si sa le las asa, maine so continui... Si e deranjant.
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu a pornit nici cu alt ECU.
Am masurat de mi-a venit acru... Cine mi-a dat ECU, mi-a dat si mufa cu firele taiate vreo 20 cm... Am detectat toti senzorii din mufa ECU, am verificat Continuitatea firelor pana in mufele senzorilor.
Ultima chestie, azi nu mai aveam nici scanteie. Am butonat pe la bobina... Nu arata nimic pe ea. Am comandat si o bobina. o primesc maine seara!
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu cred cã e o idee rea cã ți-ai îndreptat atenția cãtre aprindere...
Ca sã fii sigur cã merg injectoarele, poți scoate rampa cu totul, dai la pornire și vezi cum lucrã injectoarele...
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Din cate tin eu minte, era mai complicat pe modelele cu cutie automata, deoarece, switch-ul de decuplare se monta pe pedala de ambraiaj, ca pe aia de frana nu mai e loc... Poate gresesc, trebuie sa ma documentez putin.
Pana acum 2 saptamani aveam scanteie. Asta e ciudat. Am 2 testere de scanteie si unul de fișe... Unul cu bec, iar altul cu electrod. Am ramas blocat ca nu am scanteie.
https://uploadimage.ro/1FoK/descãrcare.jpg
https://uploadimage.ro/1FoL/descãrcare_(1).jpg
https://uploadimage.ro/1FoM/images.jpg
Gata, am confectionat si adaptorul pentru Opcom, de la 10pini la 16 pini. Sper sa functioneze. Desi am mari retineri.
https://uploadimage.ro/1FoN/20190313_111054.jpg
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
-modul cu tot cu mufã de pe Vectra B/Omega, 200-300ron/dezmembrãri;
-manetã Vectra B, 30-80ron/dezmembrãri;
-adaptare prindere cablu CRC la clapeta accelerație, dezmembrãri sau confecționat;
-switch c.v. automatã(bãnuiesc cã așa ceva ar trebui, eu am manualã și am pus la pedala de ambreiaj), dezmembrãri;
-refacere cablaj, dupã schemã, ptr tot ansamblul: modul, manetã, switch frânã, switch c.v. automatã.
Diferența cu switchul ptr c.v. automatã nu poate fi științã nuclearã. mai ales dacã gãsești piesã originalã sh.
- octavian4
- OP
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Inca nu am reusit sa pornesc masina.
https://uploadimage.ro/1FsH/...9536029548819.jpg
https://uploadimage.ro/1FsI/...2552115485990.jpg
https://uploadimage.ro/1FsJ/...0778856315777.jpg
Asta cica e de antena… cred ca de gsm
https://uploadimage.ro/1FsM/20190329_180548.jpg