- RDumitru108
- OP
- 1 mesaje
- din 17 Feb 2025
RDumitru108
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2025
- Mesaj Privat
MODEL: opel astra g 2007
MOTOR: 1.7 cdti
LOCATIE: ialomita
- corsablue
- ****
- 2,937 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,937
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mai poate fi senzorul (mecanic) din capatul rampei comune, acesta nu da nicio eroare pe tester (nefiind electric) dar urmarind presiunea din rampa cu un tester se poate vedea daca acesta deschide (mecanic) circuitul de retur al rampei deja de la o presiune prea mica, impiedicand computerul masinii sa comande deschiderea injectoarelor si implicit pornirea motorului.
In cele din urma dar nu ultima, mai pot fi unul sau mai multe injectoare care uzate fiind mecanic (anumite componente interne din interiorul injectorului) ele nu mai tin presiunea cand sunt inchise impiedicand repornirea motorului cand motorul este cald, dar asta ar trebui sa dea inclusiv pornire lunga cu motorul rece (daca nu ma insel). Nici injectoarele uzate ce nu mai tin presiunea de motorina in circuitul de inalta presiune atunci cand ele ar trebui sa stea inchise nu lasa vreo eroare in calculatorul masinii, deci sunt mai greu de depistat fara demontarea de pe motor care exact dintre cele patru existente necesita reconditionare.
Vezi in care situatie dintre cele de mai sus te regasesti acum cu motorul tau.