Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • RDumitru108

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2025

  • Mesaj Privat
Va salut! Intampin de vreo jumatate de an o problema la masina. Masina mergea fara probleme dupa care o opream iar cand incercam sa o pornesc nu mai pornea(invartea dar nu pornea). Am crezut ca este problema de la filtrul de motorina asa ca l am schimbat. Nu am rezolvat asa ca am incercat sa schimb capetele care intra in filtru de motorina crezand ca se dezamorseaza. Pentru o perioada a functionat normal iar dupa cateva saptamani a inceput sa faca iar acest lucru doar ca foarte rar. Rezolvarea era sa i dau cu un spray foarte inflamabil pe la filtrul de aer pentru a ajuta motorul sa porneasca, insa in seara asta nici macar acest "truc" nu a mai functionat si chiar problema s a inrautatit. Masina se opreste singura cand este la turatie mica sau la relanti, iar daca incerc trucul cu spray porneste pentru nici o secunda si dupa se opreste. Am inteles ca poate fi problema la un senzor sau vibrochen. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ar fi de mare ajutor. Multumesc!


MODEL: opel astra g 2007
MOTOR: 1.7 cdti

LOCATIE: ialomita
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,937
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Folosește lupa!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,767
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cand este pe duca senzorul de la vibrochen exact asa se manifesta cum ai descris, nu mai reporneste la cald sau porneste greu la cald. De obicei se inregistreaza in calculator o eroare care citita cu tester Op-Com indica cauza si ajuta la identificarea problemei. Cand senzorul s-a dus nu mai porneste motorul deloc, la fel nu mai porneste motorul cand e defect senzorul de sus de la axa cu came (acesta cand e prea uzat incepe sa functioneze intermitent si uneori pornesti, alteori nu.. la final deloc dar si el genereaza cod de eroare in computerul masinii).

Mai poate fi senzorul (mecanic) din capatul rampei comune, acesta nu da nicio eroare pe tester (nefiind electric) dar urmarind presiunea din rampa cu un tester se poate vedea daca acesta deschide (mecanic) circuitul de retur al rampei deja de la o presiune prea mica, impiedicand computerul masinii sa comande deschiderea injectoarelor si implicit pornirea motorului.

In cele din urma dar nu ultima, mai pot fi unul sau mai multe injectoare care uzate fiind mecanic (anumite componente interne din interiorul injectorului) ele nu mai tin presiunea cand sunt inchise impiedicand repornirea motorului cand motorul este cald, dar asta ar trebui sa dea inclusiv pornire lunga cu motorul rece (daca nu ma insel). Nici injectoarele uzate ce nu mai tin presiunea de motorina in circuitul de inalta presiune atunci cand ele ar trebui sa stea inchise nu lasa vreo eroare in calculatorul masinii, deci sunt mai greu de depistat fara demontarea de pe motor care exact dintre cele patru existente necesita reconditionare.

Vezi in care situatie dintre cele de mai sus te regasesti acum cu motorul tau.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR