Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutari,am eroarea P0088 (Fuel rail high pressure ) si am comandat piesa din imaginea 1 iar in imaginea 2 este eroarea de la tester.

Ca si simptome ,de cele mai multe ori cand sar de 3000 rpm imi taie alimentarea.
Oare am comandat ce trebuie?



MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTC
Skip ads

  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Ce ai comandat este regulatoru de presiune pe care il gasesti montat pe pompa de inalte...
aveai si fluctuatii la relantiu? La ce pret l ai gasit si unde?
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu avea fluctuatii la relanti,doar la 3000 rpm de la treapta 2 in sus taia alimentarea si aparea SVS in bord.
  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Sa nu fie vorba de senzorul de presiune combustibil care se afla pe rampa de la injectoare.... Mai exact in capatul rampei
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Da, chiar acum ma uitam la un video pe youtube... nici nu stiu ce sa fac.
Regulatorul m-a costat 397 lei ,senzorul acela este 580lei
  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Poate ai noroc sa fie vb despre piesa cumparata de tine.. Ce sa zic bafta
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In caz ca nu e deacolo, Il folosesti pe cel nou iar pe cel sehasi il pui la vanzare. Orice senzor ,,imbatraneste,, in timp si ca o consecinta citirile date de senzorul respectiv sunt sub valorile raportate de un senzor nou.
  • Ambrono

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut: "Potential causes of a P0088 trouble code may include: Defective fuel pressure regulator Faulty fuel rail pressure sensor Shorted or open wiring and/or connectors in the fuel rail pressure sensor circuit A bad PCM or a PCM programming error

Read more at: https://www.obd-codes.com/p0088
Copyright OBD-Codes.com Prin urmare pare sa fie ce trebuie. daca nu ma insel, dupa schimbarea acestui senzor va trebui sa resetezi si pompa de injectie. Altfel nu iti va citi noul senzor si nu cred ca o sa iti porneasca masina. Din ce stiu, poti face o resetare de pompa de injectie manual, din pedala de acceleratie. cred ca poti gasi pe google exact pasii pe care trebuie sa ii faci....
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Interesant , Ambrono. Ma voi documebta in acest sens. Multumesc mult!
Multumesc ahappyuser
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR