VVlase
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2019
- Mesaj Privat
Salut..cu ceva timp in urma am cumparat o insignia cu distributia rupta.. am desfacut motorul am constatat ca 9 culbutori s-au spart dar am inlocuiit pe toti 16. Am schimbat rolele , pompa de apa si respectiv cureaua si i-am dat cheie..a pornit imediat dar avea fluctuatii mari la relanti , iar apoi dupa 20 de secunde sa oprit si nu a mai pornit...invartea ca si cum nu se alimenta. Dupa multe incercari de pornire am reusit sa o pornesc dar nu mai statea deloc la relanti , ci murea imediat. Am tinut'o din acceleratie pana sa incalzit motorul la 90 de grade si am lasat'o pe relanti mergand motorul perfect. Am oprit'o , am pornit'o , totul perfect...am crezut ca problema sa rezolvat. Dupa 2 ore am iesit iar sa o pornesc...dar surpriza..masina dadea la automat lafel ca si cum nu se alimenta..parca dadea in gol..am chemat pe cineva cu testerul si mi-a dat eroare la bujie incandescenta (cu senzor).Am inlocuit-o costandu-ma o gramada de bani o bujie si i-am dat iar cheie. A pornit dar lafel nu statea la relantiu..dadea sa moara. am tinut-o pana sa incalzit la 90 de grade si masina mergea iar perfect, am plecat la o scurta plimbare, se comporta impecabil...A doua zi dimineata ..iar surpriza...nu a mai pornit dadea parca in gol...am pus iar testerul pe ea..surpriza..nici o eroare..dar masina nu pornea..am mai dat la automat si a pornit la fel fara sa stea la relanti. Dupa ce atinge 90 de grade masina merge perfect...intre 50 si grade si 90 da sa porneasca dar fara sa o ajut din acceleratie nu merge...am sa atasez video cu "pornirea" la rece , intre 50 si 90 , si la 90 de grade. Poate a mai avut cineva ceva asemanator..sau o idee ceva
Pornire la rece: https://youtube.com/watch?v=84YlddC8_qA
La 70 de grade : https://youtube.com/watch?v=yOS9xnu5W5E
Pornire la 90 de grade:
https://youtube.com/watch?v=BBn-9ftp9yk
MODEL: Insignia 2011 ecoflex
MOTOR: 2.0 cdti
Pornire la rece: https://youtube.com/watch?v=84YlddC8_qA
La 70 de grade : https://youtube.com/watch?v=yOS9xnu5W5E
Pornire la 90 de grade:
https://youtube.com/watch?v=BBn-9ftp9yk
MODEL: Insignia 2011 ecoflex
MOTOR: 2.0 cdti
Ambrono
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Daca spui ca relanti-ul fluctueaza destul de tare, ma gandesc la senzorul de presiune al rampei comune de pe pompa de injectie. Un cod de produs ar fi asta: 0 281 006 158
Pe tester din pacate aceasta eroare nu apare, trebuie sa stii care sunt valorile pe care ar trebui sa ti le afiseze daca totul ar functiona corect si sa compari cu valorile tale.
Daca spui ca relanti-ul fluctueaza destul de tare, ma gandesc la senzorul de presiune al rampei comune de pe pompa de injectie. Un cod de produs ar fi asta: 0 281 006 158
Pe tester din pacate aceasta eroare nu apare, trebuie sa stii care sunt valorile pe care ar trebui sa ti le afiseze daca totul ar functiona corect si sa compari cu valorile tale.
VVlase
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2019
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
VVlase
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2019
- Mesaj Privat