Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am o problema...cred...Simptomele sunt urmatoarele: Ca sa folosesc termeni obisnuiti ...cand sunt cu masina in vale ( sau la vale ) si o las pe liber sa se duca la vale, mi se aude dedesubt o smucitura metalica....si o fluctuatie de tensiune in computerul de bord..dar foarte scurta...de maxim 1 secunda.Banuiesc ca pe langa motor pe undeva se intampla toata treaba. Poate ati mai intalnit un astfel de fenomen.Multumesc


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH

CODURI EROARE: Fara cod eroare
Skip ads

  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Când o lași pe liber înainte de asta calci ambreiajul sau o scoți direct ,cu fluctuația de lumina din bord este posibil sa ai un releu de încãrcare obosit sau un contact imperfect pe undeva ,daca dai avarii lumina din bord se schimbã în intensitate dupã cum se aude releul de semnal?
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pompa de vacuum este pe alternator la modelul tau
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
petrescu.robert a scris:Când o lași pe liber înainte de asta calci ambreiajul sau o scoți direct ,cu fluctuația de lumina din bord este posibil sa ai un releu de încãrcare obosit sau un contact imperfect pe undeva ,daca dai avarii lumina din bord se schimbã în intensitate dupã cum se aude releul de semnal?


Calc ambreiajul cand o scot pe liber...si o las sa plece singura la vale fara sa tin piciorul pe vreo pedala...nu tin apasat ambreiajul pe toata durata coborarii.Posibil sa fie pe undeva vreun contact imprefect sau releu obosit, doar ca nu stiu un service bun aici in Brasov unde sa se si priceapa ca lumea cineva.Nu as da masina pe mana oricui la probleme de genul asta.
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
petrescu.robert a scris:pompa de vacuum este pe alternator la modelul tau


Cred ca da...m-am mai uitat la poze pe net sa vad cam cum arata si cred ca este pe alternator.
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Atunci cu siguranțã ai ulei in alternator problema este știutã de la Opel Astra g 1.7 dty
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Poți verifica alternatorul daca are urme de ulei atunci cat mai repede la service ,pete de ulei ai observat în parcare daca da atunci acea fluctuație de tensiune poate fi cauzata de alternator uleiul a ajuns in colector
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Iar în legãturã cu acea smuciturã când calci ambreiajul verifica tampoane motor , daca pleci mai în forțã de pe loc schimbãtorul de viteze se mișcã în fața și în spate destul de mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR