VHirlau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2019
- Mesaj Privat
Salutare!
Am cautat acest subiect, nu l-am gasit. Daca cumva exista, sa imi fie cu iertare si discutia mutata.
Detin un Opel Vectra C din 2004, 2.0 dti, 101 CP, Y20DTH. De ceva vreme aveam in bord aprins martorul “check engine”, iar masina nu mai tragea aproape deloc. Ba chiar intra motorul in “limp mode” si nu se tura deloc peste 2700 rpm. Am pus testerul pe masina si am primit urmatoarele:
P0100 - Powertrain
Mass or Volume Air Flow Circuit
P0105 - Powetrain
Manifold Absolute Pressure/ Barometric Pressure Circuit
Analizand codurile de eroare, am decis sa inlocuiesc debitmetrul de aer. Am folosit unul din dezmembrari, problema persista.
Am demontat EGR-ul, l-am curatat, l-am pus la loc, iar acum masina nu mai porneste. Invarte, dar nu porneste.
Ce anume ii impiedica pornirea?
PS: Tin sa precizez ca nu am avut probleme cu pornirea pana in prezent.
Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre!
MODEL: Opel Vectra C, 2004
MOTOR: 2.0 dti, 101 CP, Y20DTH
Am cautat acest subiect, nu l-am gasit. Daca cumva exista, sa imi fie cu iertare si discutia mutata.
Detin un Opel Vectra C din 2004, 2.0 dti, 101 CP, Y20DTH. De ceva vreme aveam in bord aprins martorul “check engine”, iar masina nu mai tragea aproape deloc. Ba chiar intra motorul in “limp mode” si nu se tura deloc peste 2700 rpm. Am pus testerul pe masina si am primit urmatoarele:
P0100 - Powertrain
Mass or Volume Air Flow Circuit
P0105 - Powetrain
Manifold Absolute Pressure/ Barometric Pressure Circuit
Analizand codurile de eroare, am decis sa inlocuiesc debitmetrul de aer. Am folosit unul din dezmembrari, problema persista.
Am demontat EGR-ul, l-am curatat, l-am pus la loc, iar acum masina nu mai porneste. Invarte, dar nu porneste.
Ce anume ii impiedica pornirea?
PS: Tin sa precizez ca nu am avut probleme cu pornirea pana in prezent.
Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre!
MODEL: Opel Vectra C, 2004
MOTOR: 2.0 dti, 101 CP, Y20DTH