Frapeanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2019
- Mesaj Privat
Salutare,am luat si eu azi un opel astra g motor 1.6 8valve z16se din 2003 si am observat ca pe partea dreapta cand merge semnalizarea,cand nu merge...daca este motorul oprit,nu merge si sageata din bord care indica semnal dreapta licareste foarte repede!
Daca pornesc motorul isi revine semnalizarea si doar din cand in cand mai licareste asa repede...problema este ca s'a resetat singur afisajul care indica temperatura,ora si data si am incercat sa reglez si cand am apasat pe butoanele acelea de reglat ora s'a stins si casetofonul si nu mai merg amundoua acum!mi'a zis cineva sa scot borna + si sa o las putin fara borna poate isi revine!
Am facut si asta dar tot degeaba...mentionez ca restul functioneaza...
Va rog sa imi dati un sfat!
Va multumesc
MODEL: opel astra g 2003
MOTOR: 1.6 84 cp z16se
Daca pornesc motorul isi revine semnalizarea si doar din cand in cand mai licareste asa repede...problema este ca s'a resetat singur afisajul care indica temperatura,ora si data si am incercat sa reglez si cand am apasat pe butoanele acelea de reglat ora s'a stins si casetofonul si nu mai merg amundoua acum!mi'a zis cineva sa scot borna + si sa o las putin fara borna poate isi revine!
Am facut si asta dar tot degeaba...mentionez ca restul functioneaza...
Va rog sa imi dati un sfat!
Va multumesc
MODEL: opel astra g 2003
MOTOR: 1.6 84 cp z16se
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
in afara de ce a zis @mikyboy vezi sig 21 si 34 (astea sint cu radioul).
semnalizarea are legatura cu multitimerul dar pina acolo poti verifica butonul de avarie caci trece si pe acolo si uneori se mai oxideaza contactele, trebuie sa fie contacte bune la mufa lui - poti sa dai cu niste spray de contacte in mufa lui.
eventual apasa-l de mai multe ori, joaca-te de 7-8- ori cu el, poate e de acolo, de obicei nu prea sint folosite si se mai oxideaza si contactele dinauntru.
ca sa fiu mai exact, din ce inteleg eu de pe schema, semnalizarea dreapta are legatura cu maneta de semnalizare,butonul de avarie, multitimerul si releul de semnalizare.
partea dreapta iese din releul de semnalizare pe pinul 3, vezi sa faca bine contact acolo - scoate releul si eventual da cu niste spray de contacte unde se infige el.
in afara de ce ti-am zis nu stiu ce ai mai putea sa verifici tu, asta presupunind ca nu esti de meserie electrician auto....
aici este schema de la semnalizare:
https://i31.servimg.com/u/f3...0/77/note1110.jpg
daca nu te pricepi sau nu ai scule sfatul meu este sa mergi la un atelier.
Daca vrei sa faci tu masina , daca ai scule dar nu intelegi ceva de pe schema scrie aici si incercam sa te ajutam.
in afara de ce a zis @mikyboy vezi sig 21 si 34 (astea sint cu radioul).
semnalizarea are legatura cu multitimerul dar pina acolo poti verifica butonul de avarie caci trece si pe acolo si uneori se mai oxideaza contactele, trebuie sa fie contacte bune la mufa lui - poti sa dai cu niste spray de contacte in mufa lui.
eventual apasa-l de mai multe ori, joaca-te de 7-8- ori cu el, poate e de acolo, de obicei nu prea sint folosite si se mai oxideaza si contactele dinauntru.
ca sa fiu mai exact, din ce inteleg eu de pe schema, semnalizarea dreapta are legatura cu maneta de semnalizare,butonul de avarie, multitimerul si releul de semnalizare.
partea dreapta iese din releul de semnalizare pe pinul 3, vezi sa faca bine contact acolo - scoate releul si eventual da cu niste spray de contacte unde se infige el.
in afara de ce ti-am zis nu stiu ce ai mai putea sa verifici tu, asta presupunind ca nu esti de meserie electrician auto....
aici este schema de la semnalizare:
https://i31.servimg.com/u/f3...0/77/note1110.jpg
daca nu te pricepi sau nu ai scule sfatul meu este sa mergi la un atelier.
Daca vrei sa faci tu masina , daca ai scule dar nu intelegi ceva de pe schema scrie aici si incercam sa te ajutam.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Ce fel de releu ai la semnalizare...
Cred ca este dus releul asa facea si la mine.
Daca are releu simplu cum sunt cele negre de sus poti sa faci o proba cu cel negru de la Claxon.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1766690
Daca este dus schimba-l nu te mai baza pe el.
Spor la citit...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22281
Multitimer o fi dus... sau ceva in legatura cu el.
Cred ca este dus releul asa facea si la mine.
Daca are releu simplu cum sunt cele negre de sus poti sa faci o proba cu cel negru de la Claxon.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1766690
Daca este dus schimba-l nu te mai baza pe el.
Spor la citit...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22281
Multitimer o fi dus... sau ceva in legatura cu el.