Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: fum albastru nu foarte mult cand turez morotul si la cald si la rece si parca trepideaza putin volanul,repet cand stau pe loc..daca sta la relanti nu scoate deloc.daca ati intalnit astfel de simptome va ascult.
Consum de ulei e clar din moment ce fumul e albastru

Cod(uri) eroare:
----
Model: zafira
An fabricatie: 2006
Cod motor:
Skip ads

  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu solutia.nu mai scoate fum deloc.din senin merge perfect
  • IBungau

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Scuze care e problema? Aceeași problema o am si eu zafoea 1.9 2008
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
daca e cu albastru e hibrida
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
acum scoate fum albastru la pornire.e drept ca dpf nu mai am pe masina
o sa fac o decarbonizare si sper sa scap de problema
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fum albastru ....ulei ars.Trebuie sa apara si un mic consum ai verficat?
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
ideea e ca nu imi consuma deloc ulei.dupa 5000km nivelul e acelasi.si ciudat e ca peste 10 grade porneste imediat.sub 10 grade chiar si la -12 grade trebuie pus contactul de 3 ori sa porneasca imediat. indiferent de temperatura de afara daca merg cu ea apoi stationez 4-5 ore sa zic porneste la sfert. in 2 serviceuri am fost ,am si lasat peste noapte si nimeni nu cunoaște cauza pornirii defectuoase
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Bujiile incandescente au ceva vechime nu ar strica o verificare la ceva vechime chiar daca nu sunt arse se încãlzesc mai greu
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
m-am gandit si la treaba asta desi ambele serviceuri le-au verificat si au spus ca sunt ok..le-au verificat nu le-au demontat..o sa fac zilele astea o decarbonizare si revin cu detalii
  • IBungau

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Bujiile mele au un an sunt ok la fel pornește tare greu la cald...și câteodatã din mers începe fumul si își schimba motorul glasul...
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ai dpf ibungau
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Atunci cînd începe sã de-a fum și motorul i și schimbã mersul nu trebuie sa oprești motorul daca ai dpf pe mașina altfel faci mai mult rãu mergi mai turat cu ea. Cu injectoarele cum stai fa un test de injectoare. Tu ai o problema un pic mai diferita fata de colegu atoni la el nu pornește bine cînd temperatura de afarã este de la 10 grade in jos


Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Lun 18 Feb, 2019 10:16 pm, modificat de 2 ori în total
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
si cu pornirea grea la cald eu zic sa faci o verificare la injectoare.ca despre fumul alb da e de la dpf
isi face regenerare si e bine sa o lasi sa isi termine treaba.asta se intampla cam o data la 3-400km din ce stiu
  • IBungau

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Se intampla mai des masina nu prezinta nici o erare...nu stiu de regenerare din momant ce masina o folosesc 100% autostrada 2500/2600 rot/min... ore intregi...deci nu cred sa fie înfundat filtrul plus ca acum o luna iam facut regenerare fortata. Am mai auzit o varianta...EGR daca nu inchide bine...regenerarea e degeaba...nu stiu ce sa zic... masina are dpf
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
da nu trebuie sa fie infundat filtrul ca sa isi faca regenerare.o sa vezi ca atunci cand iti scoate acel fum iti creste consumul.am opel zafira si stiu ce vorbesc.in fine daca ai bani de chetuit poti merge prin serviceuri ca tot timpul se va gasi c de lucru la masina
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Dacã tot mergi pe autostrada așa mult încearcã sã mergi și mai turat 5/10 km la fiecare drum undeva la 3000/4000 rpm cu a patra sau a treia o mica forja nu face rãu
  • IBungau

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Ms de sfat o sa încerc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR