Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • VAndrei608

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Model: OPEL ASTRA G
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z16SE

Salutare colegi . Am achiziționat anul trecut un astra g 1.6 8 valve. Și dupã ce l-am cumpãrat am zis sa curat clapeta de accelerație și EGR! Deci EGR era blocat pe închis și avea putina ruginã gen ca nu a lucrat de mult timp am reușit sa îl fac sa lucreze . Dar tot nu lucreazã pe mașina adicã nu știu posibil sa fi fost anulat sau sa ars partea electrica? Nu am avut Check aprins posibil sa fi fost stins . Acum vreau sa va întreb este problema din egr . Adicã dacã l-as schimba cu un alt egr sh ar trebui sa meargã nu?
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
egr-ul se anuleaza din soft + tabla pe original. cumperi nou original (500lei) sau anulare (200lei)
  • VAndrei608

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
si daca spre exemplu a fost anulat de fostul proprietar , ar merge sa il activez din nou ? sa mearga . cu altul nou desigur !?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
EGR-ul intra dupa 3000 turati
Cum ai verificat ca nu merge.

Merge si fara EGR uni au blind pe el (tabla sub el).
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut,. Am gãsit acest topic și incerc( nu știu dacã îmi m-ai rãspunde cineva).Am un opel cu z16se si de la un timp porneste greu la rece( doar cu pedala de accelerata calcata cca un sfert) . Dupã pornire se tureaza la 2000 rot apoi revine. Dupã ce se încãlzește creste relantiul la 1300-1400 rot poate și 1500 rot.Dupa mers mai îndelungat cu 90-100 /h și 3000 rot,o las pe liber și eliberez acceleratia, turația nu scade decât atunci când masina ajunge la o viteza de 60 km/h ,turația scade și se stabilizeazã la 1300-1400 rot. Ar putea fi egr (anulat sau defect)?Am fãcut și un test cu op com.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut " csimion70 " , verifica valorile de la sondele lambda . La sonda - Bank 1 Senzor 1 a-r trebui sa ai o valoare fluctuanta ( mV ) , la sonda - Bank 1 senzor 2 a-r trebui sa ai o valoare cat mai stabila . Pune valorile aici cu varfurile de tensiune de la sonda 1 si sonda 2 de pe OP-COM . Nu cred ca este de la EGR .
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
senzor 1bank 1 - 798 mv si 121mv si la sonda2 bank 1 - 681mv si 100mv (sunt cele mai mari valori si cele mai mici valori)
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Valorile de la sonda 2 au o fluctuatie aproape identica cu sonda 1 ( nu e bine ) . Sonda 1 a-si zice ca e buna ( monitorizeaza amestecul ) , sonda 2 monitorizeaza eficienta catalizatorului si trebuie sa aibe o valoare cat mai stabila . Daca poti in vreun fel sa verifici eficienta catalizatorului ( cunosc caz concret cu catalizator infundat )


Ultima modificare făcută de DRosiuoru la Lun 26 Sep, 2022 10:03 pm
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Deci totul este de la catalizator
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Posibil , trebuie sa iei si asta in calcul .
Daca ai avea posibilitatea sa faci un BY PASS fizic la catalizator sa vezi cum se comporta turatia motorului ( o sa ai eroori in bord ) , o sa ai un punct de plecare .
Valorile de la sonda 2 nu trebuie sa fluctueze .
Cazul unui coleg de munca la un Zafira A care a ajuns sa rezolve problema in Ungaria caci aici nu i-a dat de cap .
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Pot rezolva și cu o extensie de sonda lambda ?
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Daca te referi la un emulator , poti incerca . Daca e topit catalizatorul si ai o gaura in el va merge . Emulatoarele se folosesc la anularea catalizatorului fara soft . Incerca varianta simpla pentru o proba .

  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Ok deja am facut o comanda ,pe aliexpres.In Romania nu am gasit. Multumesc mult pentru toate informatiile date
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Am revenit.Am montat extensia de sonda ,dar turatia nu scade.Valoare sonda lamda 2 este mica si aproape constanta de la 72mv la 87 mv.
Cateva valori luate cu op com : Turatie motor -1409 rot/min,Map senzor (1,31 v ) 35 kpa..Temperatura lichid racire 101C,temperatura aer admisie 47 C.Pozitie EGR 0.Pozitie actuala EGR 1,1V.Ventil aerisire rezervor 7%,Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) -672mV,Senzor O2 (Bank 1 senzor 2)-78mV,Corecþie amestec de termen lung(Bank 1)-2,Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1)-2, Unghi Dwell -2.6 ms,Timp de injecþie -4.2 ms,Unghi de aprindere-3,2 grade
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca trage aer fals si mai mult ca sigur asta este.
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Am verificat admisia ,am scos furtunul care leaga corpul clapetei de acceleratie cu supapa de aerisire rezervor si am astupat-o cu degetul-nu s-a schimbat turatia,am scos furtunul de vacuum de la pompa de frana si am astupat-o cu degetul,si nici o schimbare. Cum as putea verifica admisia ca trage aer fals? in afara de metoada observatiei - o metoda mai buna (cu o pompa de vid?)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se plimba o sursa de combustibil pe la garnituri, racorduri etc. Ceva care arde dar volatil sau ... Gaz de arzãtor, spray de frane, spray de pornire pentru diesel din parte mea orice care poate fi dirijat cât de cât punctual chiar și deodorant cu alcool. Nu recomand spray care pe langa agent propulsor care uneori nu este inflamabil are ulei sau vaselina.
Simptomul este mãrirea turației și bingo ai gãsit unde.
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
multumesc de informatie ,am sa verific asa
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut.Am rezolvat problema.Azi am inlocuit clapeta de acceleratie .Am cumparat una de la dezmembrari si acum functioneaza masina perfect .Turatia la ralanti maxim 800 rot/min
  • acris

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,
Am si eu urmatoarea problema la un Opel Astra G din 2003 , motor Z16SE (85CP) benzina . Imi manca foarte mult ulei si am segmentat-o . Acum nu mai consuma ulei , nu scoate fum in timpul mersului, dar daca las masina nepornita vreo 2-3 ore , la pornire scoate un nor de fum albastru , lucru care este anormal . Am schimbat si EGR, insa tot asa face. Din ce am mai citit pe net , ca nu sunt de specialitate , ma gandesc ca ar putea fi de la membrana PCV (dar nu stiu sa o localizez) sau de la capacul de la culbutori . Aveti ceva idei ? Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR