- IulianCristian
- OP
- 21 mesaje
- din 06 Nov 2014
- Corsa 2002 Z10XE
- Bucuresti
IulianCristian
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Detin modelul de Opel din semnatura.
In urma cu o luna am schimbat pompa de combustibil (era cea originala). Manifestari:
1. se amorsa la a 4-a cheie succesiva;
2. am luat o rampa si la coborare, in panta, cand am repornit dupa ce oprisem la un obstacol, a murit motorul si a pornit foarte greu;
3. lipsa putere in timpul mersului.
Noua pompa este una aftermarket.
Toate probleme de mai sus au disparut dupa schimbarea ei. Se amorsa la prima cheie. Avea iarasi forta masina.
Pana de curand. Iarasi se amorseaza la a 3-a sau a 4-a cheie (se aude pompa bazaind si abia dupa 4 contacte "tace"). Iar este masina fara vlaga, uneori.
Am verificat conductele, filtrul, nu apare umezeala la imbinari. Filtrul este schimbat de curand, cu putin timp inainte de a schimba pompa. Am schimbat preventiv releul si siguranta aferenta. Niciodata nu am mers cu mai putin de jumatate de benzina in rezervor.
Nu am luat presiunea in rampa, caci nu are mecanicul mufa la manometru (pentru benzina).
Dupa ce s-a amorsat, presiunea nu dispare (am pus contactul dupa cca. o ora si nu s-a mai auzit bazaitul ei). Motorul porneste instant in acest caz.
Sa iau in calcul o noua pompa?
Multumesc.
Model: Corsa C
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z10XE
Detin modelul de Opel din semnatura.
In urma cu o luna am schimbat pompa de combustibil (era cea originala). Manifestari:
1. se amorsa la a 4-a cheie succesiva;
2. am luat o rampa si la coborare, in panta, cand am repornit dupa ce oprisem la un obstacol, a murit motorul si a pornit foarte greu;
3. lipsa putere in timpul mersului.
Noua pompa este una aftermarket.
Toate probleme de mai sus au disparut dupa schimbarea ei. Se amorsa la prima cheie. Avea iarasi forta masina.
Pana de curand. Iarasi se amorseaza la a 3-a sau a 4-a cheie (se aude pompa bazaind si abia dupa 4 contacte "tace"). Iar este masina fara vlaga, uneori.
Am verificat conductele, filtrul, nu apare umezeala la imbinari. Filtrul este schimbat de curand, cu putin timp inainte de a schimba pompa. Am schimbat preventiv releul si siguranta aferenta. Niciodata nu am mers cu mai putin de jumatate de benzina in rezervor.
Nu am luat presiunea in rampa, caci nu are mecanicul mufa la manometru (pentru benzina).
Dupa ce s-a amorsat, presiunea nu dispare (am pus contactul dupa cca. o ora si nu s-a mai auzit bazaitul ei). Motorul porneste instant in acest caz.
Sa iau in calcul o noua pompa?
Multumesc.
Model: Corsa C
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z10XE
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Mai bine cumperi o pompa SH care are 3,8 bar, cele aftermarket nu au presiunea necesara (2.0-3.0 bari), am patit-o la o Zafira A care avea aceleasi simptome.
https://workshop-manuals.com...ions/fuel_system/
https://workshop-manuals.com...ions/fuel_system/
- IulianCristian
- OP
- 21 mesaje
- din 06 Nov 2014
- Corsa 2002 Z10XE
- Bucuresti
IulianCristian
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2014
- Mesaj Privat
- IulianCristian
- OP
- 21 mesaje
- din 06 Nov 2014
- Corsa 2002 Z10XE
- Bucuresti
IulianCristian
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2014
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Am desfacut capacul (destul de greu fara cheie speciala) si am verificat furtunele si colierele din interior . Am banuit ca pierde presiune pe undeva. Un colier era slabit. L-am desfacut si inlocuit cu unul nou.
Acum pompa se amorseaza dupa primul contact si masina are iarasi putere.
Am desfacut capacul (destul de greu fara cheie speciala) si am verificat furtunele si colierele din interior . Am banuit ca pierde presiune pe undeva. Un colier era slabit. L-am desfacut si inlocuit cu unul nou.
Acum pompa se amorseaza dupa primul contact si masina are iarasi putere.