Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutari din nou. Sa incepem cu ce stiu: coduri de eroare nu sunt. Daca dau la automat dupa stingerea martorilor porneste pentru o secunda si se opreste. A doua oara porneste. Dimineata porneste din prima. Bujiile pica pentru ca sunt 37 grade afara, am suspectat supapa rampa comuna dar pica si ea pt ca daca las martorii sa se stinga si mai astept 30 sec porneste din prima, daca pierdea presiune nu mai contau aceste 30 sec. Injectoarele sunt ok sunt reconditionate. Nu imi pot da seama ce se intampla. Tot odata si daca pun contactul de 2 ori pornrste din prima la cald. Aveti vreo idee?
Skip ads

  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nici o idee ?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vezi pe tester cum functioneaza Egr. Poate fi partial blocat. De asemenea regulatorul de pe pompa(Scv cum i se mai spune). Asta mai da simptome de genul pornit o secunda.
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
O idee de ce sa mai cauti pe forum: dezamorsare. De prin alt topic: "Verifica garniturile de la filtrul de motorina, conductele, busonul de golire al filtrului si furtunasele de retur sa fie etanse" Am patit-o la fel de vreo 3 ori in ultimele luni, inca nu am apucat sa investighez.
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Egr verificat, este curat curat. Traseul tur-retur motorina este ok, altfel peste noapte nu pornea la sfert. Se poate porni motorul cu mufa regulatorului de pe pompa de injectie scoasa? Nefiind conectat el va ramane inchis si nu va deschide motorina sau va ramane maxim deschis si va crea presiune maxima pompa? Daca va fi asa va face fata supapa de suprapresiune de pe rampa sa elimine excesul sau crapa ce e mai sensibil intre pompa si injector? A incercat cineva pornirea fara mufa pe regulator?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ai verificat si filtrul de motorina? Sigur este la dimensiunea corecta? Exista pe piata unele care se vand pentru motorul tau si sunt putin mai mari si nu inchide bine capacul filtrului.
Legat de intrebarile tale nu stiu, nu am incercat, nu stiu care sunt consecintele ....
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Da. Filtru de motorina este pus pe original,Purflux.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scoate turul din filtru si returul si punele peste noapte intr-un bidon cu motorina. Vezi a doua zi daca porneste si nu se mai opreste. Poate totusi se dezamorseaza peste noapte. Macar elimini acest aspect.
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai problema este ca rece peste noapte porneste la sfert. Calda trebuie sa astept mai mult pe contact sau sa pun de 2 ori ca sa porneasca si sa nu se mai opreasca imediat. In rest motorul merge super ok, rotund relanti stabil, am fost cu ea la mare a iesit la 4,2 l/100 km, e totul ok, doar pornirea face figura asta la cald.... electromotorul este ok am schimbat platoul cu carbuni de apriximativ 1500 km am verificat ax si bucsi. Tind sa inclin spre regulatorul de presiune nu prea stiu ce sa zic.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
incearca, daca ai posibilitatea, o alta supapa de presiune de pe rampa de injectoare; este o piesa mecanica care nu da erori
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Stiu dar daca aceasta pierdea presiune nu pornea nici dupa stingerea martorilor, nici daca mai asteptam 30 de secunde pentru ca in acest timp nu avea cine sa ridice presiunea in rampa nedand la automat. Asa vad eu situatia pe cand ea porneste daca aatept mai mult sau pun de 2 ori contactul. Asa cum am scris si mai sus ies din calcul si bujiile ca si motorul este cald si temperatura exterioara este de 25/30 grade.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu ti-am dat un sfat; logic daca le iei pe toate, nu vei gasi niciodata nimic defect. tocmai de aceea, ar fi bine sa poti imprumuta de la cineva o supapa; poti incerca la [editat] ca este din ploiesti
eu aveam probleme cu pornirea la rece, am schimbat bateria, verificat electromotor(scos de pe masina si verificat), si dupa 1 an de porniri grele am decis sa schimb electromotorul-cel vechi era pur si simplu defect , probabil din fabrica, dar nimeni nu stia sa imi zica ca este electromotorul prost mai ales ca fusese verificat.
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Daca cineva are infornatii despre regulatorul de pe pompa, daca acesta lucreaza normal inchis sau normal deschis. Daca fara mufa ramane maxim deschis ma intereseaza daca supapa de pe rampa reuseste sa elimine excesul de presiune sau se distruge ceva pe traseul de inalta pompa/rampa/injectoare
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc de raspunsuri
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
regulatorul de pe pompa nu are treaba cu pornirea greoaie la cald. daca era regulatorul defect iti pornea prost si la rece. acesta il poti exclude din start, cel putin din punctul meu de vedere
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cu pornirea la cald este de vina supapa mecanica din calul rampei sau injectoarele ,
Eu am montat in capul supapei o moneda de 5bani decalita si merge fara probleme de ceva vreme ,am parcurs peste 10 mii km jumatate pe autostrada si nu am avut nici o problema .
operatia o fac toti numai nu zic .
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu m-as fi gandit la treaba asta. Dar daca ai blandat supapa de suprapresiune sa fie chiar ok? Adica e o solutie ieftina ea fiind 5/600 lei.dar presiunea mai mare ? decat cea maxim admisa nu dauneaza sistemului de injectie? N-as vrea sa par pisalog dar e un lucru la care nu ma gandeam sa o anulez
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Blindat*
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
descarcarea de presiune se face si in pompa de inalta ,eu am mers cu masina si 190 si totull a fost ok, in cel mai rau caz se opreste motorul in sarcina ..
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Intr-un final am blindat si supapa de retur, de atunci am parcurs cateva mii bune de km, problema persista, aceleasi sinptome. Deci supapa de pe rampa pica. Pe tester cand dau la automat am reusit sa vad ca daca nu se opreste are o gatuire aproape ca zici ca s-a oprit scade din 900la 500 rpm si revine imediat la 900, iar concomitent cu aceste monente presiunea din rampa din momentul rasucirii cheii evolueaza cam asa: 0 kpa/ 50kpa/ 130kpa si porneste apoi scade in 30 kpa acesta este momentul gatuirii, senzatiei de oprire si apoi revine in 90 si relanti stabil. Toate astea se deruleaza in max o secunda. Se mai intampla cateodata la fel daca o tin turata pe liber la 2000 si ceva rpm si iau brusc piciorul de pe acceleratie sa dea aceeasi simptoma de oprire sa cada turatia pana la aproximativ 4-500 rpm si apoi sa revina la relanti normal. De ce credeti ca ar trebui sa ma mai leg, ce problema.sa mai aprofundez?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR