- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema cu Astra mea Classic II din 2007, Z16XEP. Recent am fost nevoit sa inlocuiesc cutia de viteze, iar dupa inlocuire am observat ca trepideaza mai mult decat inainte la relanti si tremura scurt in momentul in care pornesc de pe loc, si doar atunci. Mai mult decat atat, mi s-a aprins check engine iar eroare pe care o am e P0136.
Am revenit la service-ul unde am facut inlocuirea cutiei unde mi s-au spus urmatoarele:
- tremuratul la plecarea de pe loc se datoreaza unui tampon de la cutia de viteze (partea stanga, sub baterie), sau, daca nu e tamponul, e discul de ambreiaj. Sincer sa fiu ma indoiesc ca e vorba de ambreiaj pentru ca inainte de inlocuie cutie nu aveam problema asta. Mai mult, kit-ul a fost inlocuit cu unul Sachs in urma cu aprox 80 000 KM, iar 80% din rulaj a fost in afara localitatii
- eroarea si martorul check engine se datoreaza sondei lambda 2, care trebuie inlocuita. Initial suspectau ECU, dar dupa diagnoza si investigatii au realizat ca e sonda.
Nu stiu cata incredere sa am in concluziile lor, si, inainte sa incep sa cumpar si sa schimb piese (nu sunt tocmai ieftine) ma interesa si parerea voastra.
A mai patit cineva ceva similar?
Multumesc!
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z16XEP
Am o problema cu Astra mea Classic II din 2007, Z16XEP. Recent am fost nevoit sa inlocuiesc cutia de viteze, iar dupa inlocuire am observat ca trepideaza mai mult decat inainte la relanti si tremura scurt in momentul in care pornesc de pe loc, si doar atunci. Mai mult decat atat, mi s-a aprins check engine iar eroare pe care o am e P0136.
Am revenit la service-ul unde am facut inlocuirea cutiei unde mi s-au spus urmatoarele:
- tremuratul la plecarea de pe loc se datoreaza unui tampon de la cutia de viteze (partea stanga, sub baterie), sau, daca nu e tamponul, e discul de ambreiaj. Sincer sa fiu ma indoiesc ca e vorba de ambreiaj pentru ca inainte de inlocuie cutie nu aveam problema asta. Mai mult, kit-ul a fost inlocuit cu unul Sachs in urma cu aprox 80 000 KM, iar 80% din rulaj a fost in afara localitatii
- eroarea si martorul check engine se datoreaza sondei lambda 2, care trebuie inlocuita. Initial suspectau ECU, dar dupa diagnoza si investigatii au realizat ca e sonda.
Nu stiu cata incredere sa am in concluziile lor, si, inainte sa incep sa cumpar si sa schimb piese (nu sunt tocmai ieftine) ma interesa si parerea voastra.
A mai patit cineva ceva similar?
Multumesc!
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z16XEP
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat