Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna baieti.
Sper sa nu am probleme cu acest post.

1. Am achizitionat Un Opel Zafira Elegance din 2001, motor Z18XE cu "171341 KM" la bord si urmeaza sa-l inmatriculez.
2. Dupa ce am luat-o am mers 45 km cu AC-ul pornit dar nema putere la deal. Pedala la "blana" si se accelera greu, greu, martor motor s-a aprins)
3. Imediat am schimbat la masina filtru aer, filtru habitaclu, filtru ulei, ulei (Motul 5W-40 recomandare vanzator si mecanic posesor de Opel), filtru benzina (martor motor s-a stins), merge mai bine dar nu cum ar trebui.
4. Nu avea lumini in bord si, citind aici, am dat bordul jos si am schimbat toate becurile (erau toate arse), nu se aprinde becul de la blocul de lumini (nu e ars dar nu se aprinde).
5. Luni am programare sa schimb distributia si senzorul de pe axul cu came (firele sunt inconjurate cu banda izolatoare si nenea mecanicul care s-a uitat a zis ca ar fi bine sa-l schimb).
6. Am achizitionat OPCOM si am facut niste citiri pe care vreau sa le interpretati daca sunteti amabili. Am atasat si un fisier live in format excell dar nu ma pricep.
7. Situatia actuala:
a. La prima pornire (dimineata) relantiul e fluctuant. Se stabilizeaza in 1 minut.
b. In mers, pana se incalzeste motorul, merge OK.
c. Dupa ce se incalzeste motorul, la demaraje, masina tremura parca nu are putere (fara AC, daca pun AC-ul... caruta).
d. Eroare 0170 + celelalte erori din fisierele atasate..
8. S-a mai aprins martorul motor de cateva ori si cand pun AC-ul nu are putere aproape deloc.
9. Are si o intaziere in accelerare, de exemplu, pe loc, apas pedala de acceleratie si dureaza o jumatate de secunda, poate mai putin, pana se tureaza.
9. Atasez citirile din OPCOM in link-ul
.
Citiri OPCOM

Va multumesc de pe acum pentru ajutorul vostru.
Skip ads

  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Nimeni, nimeni?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai marcat bine coloanele, deci ... ?
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am marcat coloanele dupa ce am citit pe forum si mi s-a parut util, dar nu stiu daca valorile sunt bune sau ce masuri trebuie sa iau. Eroarea 0170 reapare de fiecare data impreuna cu martorul motor aprins de fiecare data dupa ce o sterg, chiar si la relanti.
Stiu ca sunteti unul din specialistii de aici si, daca doriti, ma puteti lamuri.
Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune alt debitmatru ORIGINAL si sa vezi minune
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc. Asta o sa fac. Trasesem concluzia asta din ce am citit dar e altceva cand o persoana abilitata imi interpreteaza citirile si ma ajuta cu un raspuns .
Revin cu precizari dupa schimbare.
  • catarno

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
DanoDas te rog revino cu informatii daca reusesti sa rezolvi masina deoarece cateva probleme la masina mea se regasesc la tine.Iti multumesc anticipat.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Sigur revin. Ma enerveaza la culme cand calc acceleratia in depasire si ma vad nevoit sa calc frana rapid pentru ca "nu am timp". Mentionez ca am lasat in parcare un Rover 75 cu motor de 2.0 benzina V6. Diferenta oficiala de "cai" e de 25 in minus la Opel dar la "caruta' mea simt ca ar fi cam 100 in minus. Deocamdata... le schimb (piesele) de la cea mai ieftina la cea mai scumpa pana vad ca pot (cu 7 bucati oameni -familia) sa ma misc cat de cat pe sosea. Nu sunt un vitezoman sau impatimit al demarajului... dar sa dai pedala si sa te uiti pe geam.... e jenant. Poate fac o comparatie aiurea... dar ma refer strict la cai putere si la tinuta de drum.
Am pornit azi la rece cu Op-com... rusine. Am facut 100 km (50 fara Ac, 50 cu AC)... Mi-a rasarit o intrebare: De ce m-a mancat in c.r sa investesc bani intr-o masina germana cu zeci de probleme si cu coduri de eroare neclare. E casatorie pe bune. Fiind la a treia casatorie stiu ce vorbesc. O iei "nerulata", in stare de functionare si iti dai seama cat te costa "igienizarea" ulterior. Acum, lasand gluma la o parte, daca taceam, cu bani ramaneam.
Hai va pup si multumesc de sfaturile de pana acum.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
catarno a scris:DanoDas te rog revino cu informatii daca reusesti sa rezolvi masina deoarece cateva probleme la masina mea se regasesc la tine.Iti multumesc anticipat.


Tu ai incercat sa schimbi ceva la masina? Daca da ce, si ce s-a remediat? Asa cum am spus am schimbat tot ce inseamna filtre si s-a imbunatatit mersul dar nu intr-atat incat sa fie normal.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Intrebare: Am scos mufa de la debitmetru si am mers fara ea. Daca pe op com am vazut erori legate de senzorul de aer inseamna ca debitmetrul e ok si ca ar fi bine sa incerc sa-l curat in prima faza?
Mentionez ca am sters erorile, am conectat mufa si nu a mai aparut eroarea legata de senzorul de aer ci doar P0170 (eroarea vesnica - cum imi place mie sa ii spun). Comportamentul motorului nu s-a imbunatatit nici cu mufa scoasa, nici cu mufa pusa.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ei dragii mei, pun un link catre un "live data" OP-COM pentru prima pornire dimineata (vara aprox 15-20 Celsius) ca sa vedeti si sa imi spuneti despre ce e vorba si ce cauzeaza aceste fluctuatii la relanti.
Daca pot fi interpretate. Eu nu inteleg nimic din valorile alea fluctuante, sincer sa fiu.
Dan Ciucureanu, daca ai mai vazut, sigur stii despre ce e vorba.
Colegi, daca aveti ceva asemanator la relanti, fiti atenti... poate aflam "the real reason".

Aici avem link-ul catre live-data.

http://conversiecad.ro/download/pornire.zip

Maine, dupa ce schimb senzor ax came, merg 100 KM si postez live-data OP-COM. Altceva nu stiu ce sa fac. Cate bordeie atatea obicee. Mecanicii lui Peste ma sfatuiesc sa schimb masina. Ma pi...s pe sfatul lor! Am 3 zile de cand am luat-o si deja o fac acvariu pentru pestii dinn lacul Izvorul Muntelui (Bicaz). Chiar nu exista oameni in aceasta minune de tara care sa poate interpreta niste date tehnice? Din prima daca te duci si le arati te spurca de parca le-ai furat bani din buzunar ca ti-ai luat soft, si nu segmentezi motorul cum zic ei. "Prietenul meu", mecanic de Rover (am invatat impreuna ce e Roverul) se uita la mine de parca ma duc cu datele de la o naveta interstelara si ma intreaba ce e senzor O1. What a fuck? E asa greu sa ai masina nemteasca si sa mergi cu traducerea in limba romana?
Culmea e ca l-am vazut trebaluind la o zafira unui italian (romanizat-tinerel la 70 de ani casatorit cu romanca la 35-40 - what ever) de parca era a lui.
Cand le spui de coduri, diagnoza se aseaza o ceata de la intrarea in service, pana la dealul unde nu mai trage masina. Si explicatia este.... aer rarefiat, umezeala in aer... etc, "de aia".
Inteleg nevoia tuturor de a "papa", dar daca vrei sa "papi" ofera servicii.
Deschid o licitatie aici (nu stiu daca e voie) si pe o raza de 200 Km de Piatra Neamt, ofer sume consistente pentru cine poate sa-mi faca masina sa ma duca fara tremuraturi, fara smuncituri, si la deal si la vale, si la relanti si la turatie, acolo unde vreau.
Solicit persoane care nu incep cu "deci" si termina cu "era si asta o solutie".
Las masina cat e nevoie, astept suma "de investit", dar cand o iau, cel putin 5000 de km sa nu mai tremure sum mine si sa nu mai fie "pom de craciun" (beculete, martori, etc).
Ce ofer? Contravaloare timp pierdut pentru masina mea, citiri de orice fel cu OP-COM, contravaloare piese si mult umor negru.


Ultima modificare făcută de DanoDas la Dum 26 Jun, 2016 11:16 pm
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poate...
https://www.clubopel.com/vie...p=1851630#1851630
https://www.clubopel.com/vie...p=1878185#1878185
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736
"live data" pare sa fie foarte utila.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
T. Ion. Multumesc.
Stii ce nu inteleg? Parerile! M-am uitat pe acest forum cu o saptamana inainte sa iau o Zafira ieftina. Am inteles riscurile, am inteles parerile! Nu inteleg de ce o simpla eroare (P0170) genereaza atatea discutii, atatea solutii, atatea defecte. Nu e vina nimanui. E vina "neamtului" care nu a auzit poate de alineate. Pentru eroarea asta plecam de la o gaura in furtun si ajungem sa schimbam calculatorul (ECU). Asa de mare e plaja de defecte pentru o eroare? I-os mai moldovean, nu-s nici ungurean si nici mai vrancean.... Din atatea minti luminate nu o fi nimeni sa zica clar... "schimba ventilul de la roata din stanga ca pe acolo pierzi aer"? Cat despre "mecanici", vezi mai sus ca mi-am dat cu parerea. Mecanic bun de altfel, pe alte masini ale mele. Culmea, a dat cu batu'n balta! Am ajuns sa fiu de la multumit la disperat ca-mi vine sa o fac cotet. Nu e super masina, nu e nava cosmica, dar... chiar asa? E un simplu cod de eroare si cateva simptome. La doctor, daca mergi si te doare ceva la spate, iti da o pastila. Or fi masinile mai sensibile ca omu'!
Hai sa facem ceva toti care avem OP-COM. Deschidem o portita si postam live-data cu varianta SUPER OK si cu variante rele. Ca sa poata necunoscatorii sa compare valorile BUNE cu ce au ei si sa traga concluzii pentru a putea da cu tifla "specialistilor" in schimbari de aripa fata cand se aude zgomot la motor.
Nu ma intelegeti gresit, am un respect deosebit pentru scolarizati, recunosc ca trebuie sa castige, dar sa dai 10 solutii pentru niste simptome mi se pare de c...t si aberant.
Asa ca... astept link-uri catre live-data OPCOM cu masini SUPER OK ca sa avem cu ce compara. (prima pornire, relanti, in sarcina, cu AC, fara AC, la vale, la deal, etc.) Banuiesc ca asta este scopul forumului, pentru a putea compara ce are altul cu ce am eu, ce solutie a gasit altul, ce am incercat eu si nu a fost ca al altuia.
Eu, de maine, la Piatra Neamt, ofer GRATUIT citiri (doar citiri, nu si pareri sau interpretari, dat km inapoi sau alte prostii - ca nu ma pricep si nici nu ma intereseaza) cu OP-COM 2010 pentru cine doreste, doar sa fiu acasa. Si 2 ani o sa fiu, ca "alaptez" copilul (-Smile
Numarul meu de telefon este 0733212537 si astept doritori ca sa avem ce posta pe o sectiune dedicata in functie de tip auto tip motor, etc. (cu acordul moderatorilor si admin). Nu e reclama, admin, pentru ca e GRATIS, de ciuda.
Sa-i vad si pe altii cum se duc cu log-ul la "meseriasi" si le spun aia ca "au rugina pe stanga spre centrul orasului". Si asta doar ca nu platiti la ei 50-200 lei sa va spuna ca aveti eroare P0170! Niste tarani! Mare-i foamea in tara asta in care traiesc de 38 de ani. Da' sincer, pana sa-mi iau Zafira, parca nu era asa mare. Nici cu Mercedes, nici cu Audi, nici cu Rover, cu LandRover, cu alte tipuri "ciudate". De 3 zile am Opel si... parca mi-am luat avion, tata....
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut
aceias masina.....
din cate vad in prima citire a parametrilor la motor, de acolo iti dai seama in mare parte ,
-in primul si in primul rand ai debimetrul de aer prafffffffffffffffff, eu am schimbat original din germania cu original in romania si ca valori arata asa 10-09-08 kg/h, 10 cand e rece motorul si mai duce si spre 11kg/h, iar 8kg/h cand motorul este in temperatura de lucru si mai este si cald afara, vorbesc doar de relanti; (chiar daca in TIS2000 da si valori mai mari, eu am acasa debimetru original Siemens care este adus din Germania, si da aceleasi valori ca asta cumparat de aici , cei drept ca pe ala din G. are stanta originala de la VDO Siemen iar astalalt are stanta pusa, in schimb au aceleas cod)
-pe urma cred ca ai probleme si cu prima sonda landa, dar aici poate fi si din cauza debimetrului; dar mai mult ca sigur ii dusa chiar daca nu ai coduri pe ea;
-pe urma ce mi se pare suspect este ca ai un timp de injectie f f f mic la relanti ce am vazut1.5 sau 1.6, la mine e undeva intre 2,3 - 2,6; dar pe urma in alte locuri 7,5, 7,1 si pe urma 6,5
-momentan nu te duce inca catre senzorul de la axele cu came, mai asteapta un pic;

ca ideie si ca un sfat :
- o sa schimbi mai mult ca sigur debimetrul de aer, sondele lambda-ambele,
- iti recomand sa te uiti la senzorul de la axele cu came si sa incerci sa il repari, frumos - lipesti tu firele cu grija sa nu faca scurt intre ele, folosesti termocontractibil (sau cum ii zice), le lipesti frumos faci proba si daca este ok pui acolo silicon, poti sa pornesti masina si fara el, sau daca sunt firele in scurt o sa iti dea f multe coduri de eruare; eu asa am facut desi am unul de rezerva dar care nu este pe original; acolo se caseaza izolatorul de pe fire si intra in scurt sau se rup cate un pic de la trepidatii
-ITI recomand sa cumperi numai senzori pe original, vezi ca majoritatea sunt pe VDO SIEMENS, nu cumpara altceva decat de ex daca iti recomanda EDS -Bucuresti, [editat] - Ploiesti, dancuciureanu - Iasi, sau cei care au si service deschis si iti garanteaza ca sunt ok si nu sunt senzori pe echivalent, (eu pe ei ii cunosc de pe club, cu EDS si cu [editat] am lucrat, daca sunt si altii ii rog sa nu se supere pentru ca nu am cum sa ii stiu pe toti)
-ca ideie masina ta are senzori produsi de Siemens, inclusiv pe ECU tot asa scrie, de aia si recomand, probabil au o stransa legatura,
- nu prea inteleg cum zici ca intri in depasire si pe urma si franezi ca zici ca nu ai timp, la ce viteza vroiai sa faci depasirea? in ce trepta de vitaza erai? si ce turatii avea motorul?
- vezi ca zafira in comparatie cu alte masini este mai grea si e un pic mai greu pt ea,
- cuplul motorului e dupa 3000 rot/min pana pe la 5400rot/min (ceva de genu)
- daca vrei forta si un pic putere incearca asa : ai 80km/h si vrei depasire, esti in treapta a 4a, dai a 3a dute cu ea pana pe la 130km pe ora sau vezi sa nu ajungi chiar la 7000rot/min, si atunci iti dai seama cum poti sa te bagi in depasiri mai iuti si mai periculoase, sau daca situatia o cere, ca sunt si momente cand mai fortezi,
- vezi cum arata motorul la interior, soate busonul de ulei si trebuie sa fie portocaliu spre rosu culoarea inauntru, nu trebuie sa aiba depuneri negre sau arsuri,
- pe urma vorbim si de ce ulei poti pune in el , de ex: 10w30 sau 5w40, oricum nu iti recomand deloc GM sau Mobil1
-CEL MAI IMPORTANT ai rabdare nu te speria ca ai luat o masina distrusa si ai pierdut banii, ai sa gasesti toate informatiile necesare, ai si sprijinul nostru cu cunostintele pe care si noi le-am capatat prin ce am trecut, ai o masina buna pe care o sa o repari cu ceva banuti dar la sfarsit o sa fiii f multumit de ea, si ca comparatie o sa iti dai seama ca nu ai bagat asa multi bani in ea o sa capeti si experienta , ai sa o si inveti, iar singurul dezavantaj este ca are niste ani, dar ca dotari sta destul de bine, ai pe ea strictul necesar.
- verifica sa nu ai furtune fisurate, clapeta sa fie curatata sa nu aiba orificiul ala mic infundat,
- daca ai aer fals poti verifica cu un sprei de frane si: pornesti motorul , il lasi sa isi revina la relanti, pe urma dai jeturi scurte pe la furtune, spatele clapetei, tulumba servofrana, si ai sa iti dai seama ca daca intra sprei din ala pe la fisuri se schimba imediat relantiul , mare grija ca daca e motorul incins o sa iti dea si un pic de flacara, vezi ca in spate la clapeta de acceleratie in partea stanga duce un furtun catre valva purj, catre stanga deasupra / spatele filtruliu de aer.
bafta
(nu mai am timp sunt la servici, suze de greselile de ortografie, .................................)
NU TE BAGA IN REPREZENTANTA, nu o mai scoti la capat, ssunt praf, ai colegi aproape de tine care te vor ajuta mult mai mult.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Dragii mei.

Pot spune ca am avut o dimineata frumoasa si un inceput de saptamana minunat.
Am urmat sfaturile voastre (scuze gogosica, dar nu vazusem post-ul tau) - multumesc d-lui. Cuciureanu - si am schimbat DEBITMETRUL cu unul SH deocamdata. Pot spune ca am alta masina. Puterea se simte si la deal si la vale, si la stanga si la dreapta. Am mers cu ea 10-15 km pe teren mixt (drept, deal, curbe etc.) dus intors, cu AC, fara AC. E AltCeva! E in sfarsit masina.
O sa pun un link cu citirile dupa schimbare debitmetru care sunt denumite elocvent. Am inregistrat live-data pe drum drept fara AC, in panta fara AC si in panta cu AC. E intr-adevar o scadere in puterea masinii cu AC, dar... culmea: urc si cu viteza a treia panta. Adica masina trage nene. Mai greu, dar merge la deal. Pai nu puteam sa urc nici cu viteza a doua cu pedala la fund, iar intr-a-ntaia tusea de parca luase expectorant..
Aer fals nu am, am facut testul cu spray.
Cea mai mare surpriza: adio deocamdata eroare P0170 si martor check aprins in bord.

Prieteni, Piatra Neamt nu e departe. Aveti numarul meu. Cand trece-ti prin zona...

Aici este link-ul catre fisierele excel specificate mai sus.

http://conversiecad.ro/down...metruschimbat.zip

Maine dimineata postez link cu live-data pornire la rece relanti dupa schimbare debitmetru.


Ultima modificare făcută de DanoDas la Lun 27 Jun, 2016 10:32 am
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Legat de consumul aratat de calculator:
1. 0.9 relanti fara AC si alti consumatori
2. 1.3 relanti cu AC si alti condumatori
3. 4-6 mers normal cu pilotul automat pus 60 km/h, treapta 3 viteza
4. 7-25 mers sportiv, accelerari, frane, plecari etc.
5. 0 la vale in frana de motor si in orice frana de motor.
Legat de limba de afisare: caut Tech 2 pentru schimbare in engleza ca olandeza e deranjanta. Asta e umorul meu negru! Poate sa scrie si in chineza daca masina merge bine, tot ma prind eu ce vrea sa spuna computerul. (-:
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Si merge cu Tech 2 schimbata limba? si al a mea este olandeza.
Macar daca ajung printr-un service care are Tach 2 sa stiu.
  • DanoDas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe forum, merge doar cu Tech2 sau din setarile casetofonului cu telefon (pentru cine are). Eu nu am deci sprache....
Am curatat clapeta de acceleratie, am desfundat gaurica aia mica. Era parca piatra acolo. Am montat.
Am o dilema: nu am nici o garnitura sub corpul clapetei, e o pasta-silicon albastru. Am montat-o asa, pe locasul ei si vad ca merge bine.
Ce se poate intampla?
Cu op-com am citit din nou eroare P0170 dar masina merge net superior dupa schimbarea debitmetrului si curatarea clapetei de acceleratie. Are putere la deal, trage, accelereaza altfel.
Nu a mai aparut martorul in bord (inca).
De ce apare tot timpul eroarea asta?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"Am desfundat gaurica aia mica. Era parca piatra acolo."
Poate era carbuni din canistra de vapori.
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
bravo, vezi ca nu a fost asa greu?
te cam speriasesi nitel
dar stai linistit cu timpul o sa iti mai dea batai de cap, dar le rezolvi
garnitura de care ziceai se gaseste, si nu costa mai mult de 10lei, daca merge bine nui bai nu mai pui.
referitor la codul P0170, de regula el apare la cei care au instalatie de gaz, dar vezi ce zice acel cod parca era amestec sarac,de ex. la mine aparea cand si cand dar fara sa schimbe cu ceva mersul motorului, decat o singura data cand ploua afara si era umiditate f f mare - atunci am simtit o putere mai scazuta,
dar dupa ce am facut : lipiturile la sonda2 (am sonda universala si sistemul de prindere intre fire a fost cam naspa si le-am lipit cu un ciocan de lipit ), resoftare ECU, rezolvat aer fals, nu a mai aparut niciodata, am cateva luni bune (cred 3-4) .
- iti recomand tine motorul sus in ture, cand cere dai, cand nu ai unde stai linistit Smile, daca simti ca nu ii trebuie nui da,
- pune instalatie pe gaz, vezi cine face instalatie ca de fabrica, adica fara sa se vada prea multe si mai totul sa fie ascuns, nu o sa iti para rau, daca sa zicem ca acum mergi 10.000km / an, dupa o sa mergi cel putin 20.000km, isi scoate baii imediat, ai sa uiti de alimentatul cu benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR