GRIFOo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2009
- Mesaj Privat
salutare ! am o vectra b 1.6 16 valve...din 98 ....mi s-a oprit motorul in mers la 40 km/h ,abia pusesem benzina ..am crezut k s-a inecat...iam mai dat 2 chei la automat si sa auzit acel clantz in motor ...mi-am dat seama k e distributia ...ce zicetzi ? e grav grav ? sau ...doar grav ? ma refer la supape ..tachetzi ..rampa ...axele ? :-s ////pompa de apa ...la c sa ma astept ? va multumesc
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
inainte sa te apuci de reparatii vezi cat te costa alt motor SH...
un amic de-al meu a rupt distributia in mers la viteza mare, pana si-a dat seama care e faza pentru ca merge de obicei cu muzica la maxim) a mers cu masina in viteza si motorul s-a invartit cateva secunde bune (din inertia masinii)
a fost la mecanic si cand i-a dat verdictul: 1500 euro s-a dus la dezmembrari, a cautat un motor pe care a dat aproximativ 400 de euro si inca vreo 150 la RAR sa-l treaca in carte (inclusiv spaga) si a ajuns mult mai ieftin...
un amic de-al meu a rupt distributia in mers la viteza mare, pana si-a dat seama care e faza pentru ca merge de obicei cu muzica la maxim) a mers cu masina in viteza si motorul s-a invartit cateva secunde bune (din inertia masinii)
a fost la mecanic si cand i-a dat verdictul: 1500 euro s-a dus la dezmembrari, a cautat un motor pe care a dat aproximativ 400 de euro si inca vreo 150 la RAR sa-l treaca in carte (inclusiv spaga) si a ajuns mult mai ieftin...
sgk
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
sgk
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
sgk a scris:O intrebare:
Daca pe cartea tehnica a masinii in dreptul seriei motorului scrie "FS" (fara serie), mai trebuie trecut pe la rar daca schimbi motorul si acesta este de acelasi tip?
Multumesc!
Daca pe cartea tehnica a masinii in dreptul seriei motorului scrie "FS" (fara serie), mai trebuie trecut pe la rar daca schimbi motorul si acesta este de acelasi tip?
Multumesc!
salut, daca nu ai scris seria motorului in talon(certifiactul de inmatriculare) poti schimba motorul cu altul identic fara a trece pe la r.a.r in unele tari e considerat ca ''consumabila'' deci il poti inlocui fara ''probleme''.dar sa fii sigur te poti interesa la cel mai apropiat r.a.r .numai bine!
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cel putin 8 supape rupte sau indoite , exista posibilitatea sa iti beleasca si chiulasa , cea mai buna treaba e sa pui alt motor dar care sa fi sigur ca e ok , asta sa nu desfaci pe urma chiulasa sa schimbi segmenti , garnitura , ghiduri pe la supape , la 400-450 euro gasesti un motor bun (zic eu ) , cat despre serie , motorul tau e euro 2 si la rar iti trebuie doar o declaratie data la notar pe proprie raspundere precum ca motorul nu provine din vreo infractiune , adica tre sa spui ca l-ai cumparat di targ de la un necunoscut , asta e toata treaba , la motoare euro 4 de exemplu iti trebuie act doveditor precum ca motorul a fost inlocuit intrun service autorizat rar , daca in CIV e trecut motorul fara serie ( asa am eu ) schimbi doar motorul ( cu acelasi tip de motor ) si gata treaba , nu intreaba nimeni de serie , preventiv sa deteriorezi seria ca sunt cazuri de zelosi pe la itp care cauta spaga si se uita si la asta . Cu stima !
Dexterutz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut baieti , un lucru asemanator am patit eu astazi(mentionez ca pana acum nu am mai avut probleme de genul) mi-am schimbat termostatul ca nu mai crestea apa mai mult de 60 de grade si ca sa nu stau cu ea pe loc si sa turez ca sa verific am decis sa merg sa ma plimb putin ... la un moment dat cand am vrut sa virez volanul mi se blocase , cand am constatat ca motorul mi se oprise in mers.cateva injuraturi primite de la alti conducatori auto si cativa nervi din partea mea ... dupa care am incercat de 2-3 ori sa pornesc : surpriza bateria invartea dar motorul sa porneasca de nici o culoare , intr-un final am reusit sa-l pornesc dar cu piciorul apasat pe accelelratie ... dupa aproximativ 100 de m iar sa oprit si iar m-am chinuit sa o pornesc pana am calcat acceleratia in timp ce i-am dat cheie...am ajuns la un mecanic si cand sa ii arat ca nu porneste surpriza , a luat-o la sfert de cheie...am constatat ca daca merg cu ea si opresc motorul si repornesc imediat , porneste la sfert de cheie ... daca o las 15-20 de min iar nu porneste si trebuie sa o ajut accelerand ... plus ca motorul da sa moara(nu moare - cel putin pana acum)la relanti si da in nas...ce credeti ca ar putea fi ? mentionez ca e un opel bectra b din `97 1.6 16v.
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Preventiv si cel mai ieftin ar fi sa te uiti la furtunul de la MAP , si la mufa , ( deasupra pompei servo de frana , prins de caroserie , mufa are 3 pini ) sper ca asta sa fie problema , mai e si pompa de benzina sau gheata pe conducte , vezi daca ai presiune in rampa de injectoare * are un capacel negru si un ventil asemanator cu cel de la roata , apasa pe el si ar trebui sa tasneasca benzina .
Dexterutz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Scuze de raspunsul intarziat . Furtunul ala duce din galeria de admisie ( deasupra clapetei de acceleratie ) pana in senzorul MAP ( citeste presiunea din galeria de admisie ) , se intampla sa iasa din stutul map-ului sau sa se rupa stutul ala ca e de plastic , sper sa te ajute cu ceva . Cu respect !
Dexterutz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
multumesc de raspuns , am sa verific astazi ca tot sunt si liber , momentan vad ca nu s-a mai oprit motorul in mers doar la pornire intampin acceasi problema , trebuie sa ajut un pic cu acceleratia , la relantiu da sa moara motorul si in mers mai scutura din cand in cand,da in nas ... eu ma gandeam la bujii dar cineva mi-a zis ca nu ele sunt de vina...
dragosql
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2012 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
valibg
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
dragosql
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2012 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
ciudat si mie mi-a sarit distributia la 120 km/h si nu am avut nimic la supape motor x16xel 2 axe mecanicul mi-a spus ca am avut noroc ca acest motor are niste supape auxiliare care se deschid atunci cand nu se mai rotesc axele si nu mi-a fost schimbata nici o supapa, am schimbat iar kit-ul de distributie ( doar ce schimbasem distributia rolele si pompa de apa de 3 saptamani dar un mecanic de pe marginea santului care a facut lucrarea la masina mea a strans surubul de la rola pana l-a dat peste cap'
enigma
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
ovidiu86_h a scris:
salut, daca nu ai scris seria motorului in talon(certifiactul de inmatriculare) poti schimba motorul cu altul identic fara a trece pe la r.a.r in unele tari e considerat ca ''consumabila'' deci il poti inlocui fara ''probleme''.dar sa fii sigur te poti interesa la cel mai apropiat r.a.r .numai bine!
sgk a scris:O intrebare:
Daca pe cartea tehnica a masinii in dreptul seriei motorului scrie "FS" (fara serie), mai trebuie trecut pe la rar daca schimbi motorul si acesta este de acelasi tip?
Multumesc!
Daca pe cartea tehnica a masinii in dreptul seriei motorului scrie "FS" (fara serie), mai trebuie trecut pe la rar daca schimbi motorul si acesta este de acelasi tip?
Multumesc!
salut, daca nu ai scris seria motorului in talon(certifiactul de inmatriculare) poti schimba motorul cu altul identic fara a trece pe la r.a.r in unele tari e considerat ca ''consumabila'' deci il poti inlocui fara ''probleme''.dar sa fii sigur te poti interesa la cel mai apropiat r.a.r .numai bine!
Nu fi asa sigur ca motorul e "consumabil" pe dincolo. Nu e deloc adevarat. Faptul ca nu e trecut in acte asa cum e la noi, nu inseamna ca nu stiu aia ce motor ai sub capota. Nu te mai lua dupa ce spun altii