- BVasile912
- OP
- 29 mesaje
- din 19 Aug 2018
- Vectra 1993
- Alba
BVasile912
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
Va salut .Am luat si eu un opel vectra model 1993 ,de ce? simplu mi-a placut la prima vedere,in primul rand aspectul masinii ,culoarea se potriveste perfect la acst tip de opel ,masina avea putin pezte 152 de mii km.Am avut cateva probleme minore care sau rezolvat.M-ar interesa daca stie cineva de ce nu baga caldura mai bine,am pus termostat nou .Acuma nu pot sa zic pana la ce temperatura se ridica apa ,dar se incalzeste foarte greu apa ,acul de indicator temperatura se ridica putin peste linia de sub 90 de grade nu siu exact cat 70 sau 80 este la linia de sub 90 dar acolo apa este fierbinte si porneste termocupla.In mers nu ajungea peste linia de 70- 80.pana nu am schimbat termostatu ,in mers era acul pe albastru,cine m-ar putea lamurii cu problema asta ii raman dator.multumesc anticipat
Model: Vectra
An fabricatie: 1993
Cod motor:
Model: Vectra
An fabricatie: 1993
Cod motor:
- BVasile912
- OP
- 29 mesaje
- din 19 Aug 2018
- Vectra 1993
- Alba
BVasile912
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
ai putina rabdare, raspunsul pentru tine nu tine de numarul de membri opelisti.
personal as verifica sa nu fie infundat radiatorul (caloriferul) din bord si eventual robinetul care iti da rece/cald sa functioneze corect (cel rotativ/ din bord).
unii colegi spun ca daca un futun e fierbinte si altul caldut sau rece ar fi un semn ca e infundat caloriferul.
m-as gindi ca ar putea fi acela si din cauza virstei masinii, poate n-a fost schimbat niciodata...
ai putina rabdare, raspunsul pentru tine nu tine de numarul de membri opelisti.
personal as verifica sa nu fie infundat radiatorul (caloriferul) din bord si eventual robinetul care iti da rece/cald sa functioneze corect (cel rotativ/ din bord).
unii colegi spun ca daca un futun e fierbinte si altul caldut sau rece ar fi un semn ca e infundat caloriferul.
m-as gindi ca ar putea fi acela si din cauza virstei masinii, poate n-a fost schimbat niciodata...
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Verificã, cum a sugerat colegul, caloriferul cu cele 2 furtune ale sale: o diferențã sesizabilã între temperaturile lor indicã calorifer înfundat și/sau robinet defectuos.
Nu în utimul rând, determinarea temperaturii de lucru a motorului cu instrumente: faptul cã tu crezi cã motorul e fierbinte, nu înseamnã nimic, ar putea sã fie 75-80grd C, insuficient ptr un motor modern.
Nu în utimul rând, determinarea temperaturii de lucru a motorului cu instrumente: faptul cã tu crezi cã motorul e fierbinte, nu înseamnã nimic, ar putea sã fie 75-80grd C, insuficient ptr un motor modern.
- BVasile912
- OP
- 29 mesaje
- din 19 Aug 2018
- Vectra 1993
- Alba
BVasile912
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:salut,
Va salut multumesc pentru raspunsuri ,am scimbat termostat motorul se incalzeste la mers prin oras ,opriri porniri putin peste linia dintre albastru si 90 ,baga binisor dar in mers intins scade la jumatate.O sa verific cum ati spus furtunele si robimetul.Infundat nu cred ca este ca nu baga deloc.Multumesc inca odata si scz pentru nerabdare ,sa aveti drumuri bune.
ai putina rabdare, raspunsul pentru tine nu tine de numarul de membri opelisti.
personal as verifica sa nu fie infundat radiatorul (caloriferul) din bord si eventual robinetul care iti da rece/cald sa functioneze corect (cel rotativ/ din bord).
unii colegi spun ca daca un futun e fierbinte si altul caldut sau rece ar fi un semn ca e infundat caloriferul.
m-as gindi ca ar putea fi acela si din cauza virstei masinii, poate n-a fost schimbat niciodata...
Va salut multumesc pentru raspunsuri ,am scimbat termostat motorul se incalzeste la mers prin oras ,opriri porniri putin peste linia dintre albastru si 90 ,baga binisor dar in mers intins scade la jumatate.O sa verific cum ati spus furtunele si robimetul.Infundat nu cred ca este ca nu baga deloc.Multumesc inca odata si scz pentru nerabdare ,sa aveti drumuri bune.
ai putina rabdare, raspunsul pentru tine nu tine de numarul de membri opelisti.
personal as verifica sa nu fie infundat radiatorul (caloriferul) din bord si eventual robinetul care iti da rece/cald sa functioneze corect (cel rotativ/ din bord).
unii colegi spun ca daca un futun e fierbinte si altul caldut sau rece ar fi un semn ca e infundat caloriferul.
m-as gindi ca ar putea fi acela si din cauza virstei masinii, poate n-a fost schimbat niciodata...
- BVasile912
- OP
- 29 mesaje
- din 19 Aug 2018
- Vectra 1993
- Alba
BVasile912
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- BVasile912
- OP
- 29 mesaje
- din 19 Aug 2018
- Vectra 1993
- Alba
BVasile912
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
Oricum ms de raspunsuri, am scos furtunele de la incalzitorde pe blocul motor, am suflat pe ele si nu este infundat, le-am inversat ambagat furunul pe blocul motor la intrarea in calorifercelalt furtun l-am bagat intro sticla si am astupat returul la motor, am pornit masina si am lasat sa curga apa in sticla, l,-am lasat sa curga ca 500 ml, am oprit am montat furtunul la loc si acuma baga caldura foarte bine, concluzia este ca nu era aerisit caloriferul.