Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Detin un Opel vectra C din 2006, motor 1.9 diesel 120 cai.
De fiecare data cand ajung la 2500 turatii in orice viteza mi se aprinde martorul masina+cheie si dispare dupa ce opresc motorul. Mentionez ca vine si un miros urat. Iar dupa 10-15 minute de mers continuu mi se aprinde martorul ulei(galben) mereu. Am verificat uleiul de fiecare data si nu pierde, am si pus cateodata.
Si inca o chestie ciudata, in mers mi s-a aprins martorul bujii, dar clipea incotinuu, din cate stiu inseamna ca se regenereaza ceva filtru. Am mers turat vreo 15 minute si a disparut de tot, nu se aprinde nici inainte sa pornesc motorul.
Multumesc anitcipat.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Incepi cu o diagnoza sa vezi ce erori are.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Cum spunea si colegul, o diagnoza sau un test pseudo-agrafa si postarea erorile pentru a te putea sfatui.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ok. Revin cu erorile. Voiam ca idee sa vad ce ma asteapta.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ca idee, banuiesc o diferenta de presiune pe circuitul de aer. Cauza in functie de erori.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc. Revin.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La Vectra C nu se poate face testul cu pedalele. Doar pe tester vezi erorile memorate.
Cand a aparut" masinuta cu cheia" s-a limitat puterea motorului?
Banuiesc ca ai intrerupt de cateva ori regenerarea filtrului de particule. Cel mai probabil vei avea o eroare ECN 1901XX.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Nu s-a limitat puterea.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Am revenit cu erorile
P1901-58
P0070-71
Multumesc anticipat
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Am revenit cu erorile
P1901-58
P0070-71
Multumesc anticipat
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
P1901 este de la filtrul de particule, daca este prezenta si apare dupa ce o stergi, fa o regenerare fortata cu testerul, daca tot nu dispare, problema se complica.
P0070 este de la senzorul de temperatura exterioare(sub bara fata), trebuie verificat senzorul si circuitul pana la ECM(curatat ECM cu spray de contact).
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da, s-a adeverit ce ti-am scris mai sus Wink
Cel putin unul din cele 2 furtunase care pornesc de la senzorul de presiune spre filtrul de particule este rupt...o problema des intalnita la acest model. Senzorul de presiune de obicei este montat pe carcasa filtrului de motorina. Cel mai probabil furtunul este rupt la imbinarea cu teava metalica. Accesul este foarte dificil, ai nevoie de un canal sau elevator. Succes.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc mult!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
OPEL
Astra-H, Zafira-B,
Vectra-C,
Codul motorului
Z19DT, Z19DTH, Z19DTJ, Z19DTL
Vehicule din anul de fabricație 2004 cu particule diesel
filtru

Vehiculele au pierderi de putere
Lampa de control a lãmpii este aprinsã
Codul de eroare: P1901, P0234, P242F
Problemã:
Codul de eroare P1901 este afișat simultan cu P0234 și P242F.
Cauza posibila:
defecțiune la supapa de control a presiunii de încãrcare.
Apa plutitoare acceseazã supapa prin ventilație.
Poate duce la coroziune internã și, prin urmare, la defectarea
supapa de control a presiunii de încãrcare.
Soluția problemei:
Verificați supapa și înlocuiți-o dacã este necesar. Protejați și încãrcarea
supapa de control al presiunii împotriva apelor pluviale ulterioare. Vehiculul
producãtorul oferã un capac special din plastic pentru bara de protecție din fațã
Zafira-B.
Ștergeți memoria de eroare dupã reînnoirea controlului presiunii de încãrcare
supapã. Apoi efectuați o regenerare a filtrului de particule.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ok. Revin dupã ce am facut aceste lucruri. Multumesc!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai scris clar: ECN 1901"58". Acel 58 indica faptul ca furtunul de presiune este crapat/ rupt. Schimba acel furtun si martorul din bord se stinge. Succes.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Foarte bine, super. Multumesc.
Am verificat pe tester mai tot si nu mi-a dat o anumitã eroare. La viteze mari mi se aprinde martorul galben de ulei. Ulei abia schimbat. Nu curge, verific de fiecare datã. Totusi imi curge puțin ulei din cutia de viteze. Are legatura?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca nivelul de ulei este ok si apare martorul pentru nivel scazut ulei, cel mai probabil senzorul este defect. Faptul ca ai pierderi de ulei din cutia de viteze nu influenteaza functionarea martorului/senzorului pentru nivel ulei motor.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Mai am o nelãmurire va rog.
Pe la o vitezã de 50 km/h mi se aprinde martorul galben ulei. Nu am gasit pete, uleiul a fost schimbat. Nu au fost gãsite erori pe tester.
Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR