ionut-85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2014 A 17 dts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
buna ziua am si eu o problema martor baterie aprins in bort mentionez ca tocmai recent am schimbat puntea de diode noua cu releul de incarcare rulmentii si rotorul nou pt ca era uzat problema este ca dupa montarea alternatorului am verificat incarcarea si incarca 14,ceva imi arata pe aparat dar martorul in bord sata aprins mentionez ca am bateria mai veche de vro 4 ani aveti idee destre ce ar fii am un opel astra g 17 cdti
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
ionut-85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2014 A 17 dts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Purice1111
- *
- 34 mesaje
- din 28 Jan 2015
- Vectra 2004 y20dth
- Braila
Purice1111
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
ionut-85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2014 A 17 dts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Vezi ca exista un fir mititel care intra in alternator, cu siguranta e rupt ! Ala face ca becul sa se aprinda sau nu. Firul intra exact in mufa asta din poza care o vezi cu 2 pini --> Apasa aici <--
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ionut-85 a scris:am verificat incarcarea incarca am scos mufa de la alternator cea cu un singur fir atunci nu mai incarca cand o pun inapoi incarca si se aprinde si martorul de la baterie daca fac o diagnoza poate fii o eruare din calculator?
Faptul ca alternatorul nu incarca decit cu acea cupla(fir subtire) montata,confirma ca firul este in regula si la locul lui... Daca ai posibilitati de masurare,verifica,cu motor pornit,tensiunea pe firul subtire,fata de masa.In conditii normale,ar trebui sa fie cit tensiunea de incarcare,14v(aproximativ).Lipsa acestei tensiuni,face imposibila stingerea becului din bord,fiind necesara inlocuirea releului de tensiune,care are probleme pe controlul incarcarii.Dealtfel,e greu de acceptat faptul ca cineva monteaza un alternator pe masina,neverificat...,pacat de munca in zadar...,ca doar nu o sa platesti si lipsa de profesionalism! Apropo,instalatia si martorul din bord se verifica astfel: se pune contactul,se vizualizeaza aprinderea martorului de incarcare(bateria),se scoate cupla cu firul subtire,din alternator,moment in care se va stinge martorul,confirmind integritatea si functionarea controlului incarcarii,partea de instalatie si bord.
- bassmafya17
- *
- 21 mesaje
- din 30 Sep 2014
- Astra 1993 C14NZ
- Constanta
bassmafya17
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2014
- Mesaj Privat
va salut am si eu o problema,am mai postat dar nu mai gasesc topicul.am o astra f c14cz.mi s a stricat alternatorul si am hotarat sa il inlocuiesc cu unul sh decat sa il repar.nu am gasit modelul meu si am luat altul ,dar nu de 70 A cum era cel original ci de 50A.l am inlocuit si imi incarca 14,4 relanti si 14.2 cu consumatorii porniti,zic eu ca este bine.
problema e ca tot am aprins in bord martorul de la baterie si cel cu (!)..
de ce asa?
este vreo problema ca alternatorul acesta este mai mic ,respectiv 50 A fata de 70?poate afecta bateria care o am noua.....?
problema e ca tot am aprins in bord martorul de la baterie si cel cu (!)..
de ce asa?
este vreo problema ca alternatorul acesta este mai mic ,respectiv 50 A fata de 70?poate afecta bateria care o am noua.....?
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bassmafya17
- *
- 21 mesaje
- din 30 Sep 2014
- Astra 1993 C14NZ
- Constanta
bassmafya17
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2014
- Mesaj Privat
se pare ca alternatorul pe care l am ales este unul de dacie 1310.nu stiu cum pot atasa o poza,dar acest alternator are doua borne unde se prind cele 2 fire de la masina cu piulite de 8 si 10 parca.dar alternatorul mai are o mufa cu 2 pini....nu am conectat nimic acolo... cumva o fi ceva de la bec?daca cineva cunoaste modelul de alternator de dacie,poate ne spune si noua de la ce este acea mufa...
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- bassmafya17
- *
- 21 mesaje
- din 30 Sep 2014
- Astra 1993 C14NZ
- Constanta
bassmafya17
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2014
- Mesaj Privat
Intr-adevar alternatorul gasit,este un alternator de Nova tip 1166.Iar mufa aceea are 2 pini dintre care unul sigur este pentru becul din bord deoarece la contact pus ,am tensiune negativa(becul in bord se aprinde) iar cu motor pornit,acelasi pin are tensiune pozitiva(becul se stinge.trebuie sa schimb papucul firului care este rotund,cu unul normal si sa il pun pe respectivul pin.
Masina functioneaza,incarcarea este buna,dar vreau si acel bec sa fie ok,pt ca ,in cazul unei defectiuni sa pot vedea din timp si sa pot remedia problema.
Va multumesc pentru ajutor.
Masina functioneaza,incarcarea este buna,dar vreau si acel bec sa fie ok,pt ca ,in cazul unei defectiuni sa pot vedea din timp si sa pot remedia problema.
Va multumesc pentru ajutor.
MAlex204
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2018
- Mesaj Privat
buna seara...am si eu o problema...am avut probleme cu incarcarea..am luat baterie noua...am schimbat carbunii cu totul...si am schimbat becul la baterie ca nu mi se aprindea deloc...dupa ce lam schimbat nu se mai stinge..mia spus un electrician sa schimb puntea de diode..am schimbato si degeaba...care ar putea fi defectiunea..va multumesc
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat