SCeobanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2019
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- darius 15
- ***
- 660 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Hunedoara
darius 15
- Mesaje scrise: 660
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La y17dt proiectantii au facut o inventie,cand l-ai schimbat poate ai sesizat o supapa cu o bila pe palaria termoststului,aia teoretic asigura aerisirea continua si asa citeste cat mai exact temperatura reala din chiulasa.Eu la unele termostate noi a trebuit sa strang supapa aia mai mult ca tot nu ridica apa peste 70 de grade sau nu ai pus corect garniturile din interior.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Supapa de care spui stiu ca era prezenta pe termostatele originale de pe Vectra A si Vectra B cu motorul de Isuzu 1.7TD. Din pacate nu se mai gaseste asa ceva, as lua si eu un termostat cu supapa aditionala pe palaria termostatului pentru motorul Z17DTL de pe masina sotiei daca as gasi pe undeva.
L.E: vad ca pe eBay mai sunt termostate cu supapa aditionala, acum daca stie cineva ce marca de termostat a fost pe original pus de fabrica pentru 1.7cdti sau 1.7dti (banuiesc ca sunt la fel) il rog sa scrie aici, in caz ca mai intereseaza pe cineva. As vrea sa iau unul original.
L.E: vad ca pe eBay mai sunt termostate cu supapa aditionala, acum daca stie cineva ce marca de termostat a fost pe original pus de fabrica pentru 1.7cdti sau 1.7dti (banuiesc ca sunt la fel) il rog sa scrie aici, in caz ca mai intereseaza pe cineva. As vrea sa iau unul original.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Gata, am gasit pe eBay la 13,95EUR si cred ca e cel original cu care s-au echipat motoarele astea de Isuzu 1.7cdti/1.7dti :
Multumesc pentru explicatia cu aerisirea continua, imi dau seama acum ca e mai bun termostatul asta decat ce am cumparat eu acum doi ani de la magazinele de piese auto (BEHR, dar fara supapa aditionala). Nu se incalzeste furtunul spre radiator nici macar dupa 5km de mers prin oras cu a 3-a la 2.000rpm (deci termostatul etanseaza destul de bine circuitul mare de apa) insa nici caldura nu am pe distanta asta de 5km dupa pornirea de dimineata daca afara sunt mai jos de -5grade C. Foarte eficiente termic motoarele astea cu injectie directa, produc lucru mecanic cu pierderi notabil mai mici de caldura decat dieselul clasic, ce sa mai zic...
Multumesc pentru explicatia cu aerisirea continua, imi dau seama acum ca e mai bun termostatul asta decat ce am cumparat eu acum doi ani de la magazinele de piese auto (BEHR, dar fara supapa aditionala). Nu se incalzeste furtunul spre radiator nici macar dupa 5km de mers prin oras cu a 3-a la 2.000rpm (deci termostatul etanseaza destul de bine circuitul mare de apa) insa nici caldura nu am pe distanta asta de 5km dupa pornirea de dimineata daca afara sunt mai jos de -5grade C. Foarte eficiente termic motoarele astea cu injectie directa, produc lucru mecanic cu pierderi notabil mai mici de caldura decat dieselul clasic, ce sa mai zic...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Azi a sosit din DE termostatul original ISUZU ,,Made in Japan,, , mai jos ceva poze cu el :
Iar aici doua poze ce reflecta diferentele constructive dintre termostatul original NTN japonez si cel european BEHR, cumparat de mine pe aftermarket in urma cu 3 ani :
La momentul cand l-am cumparat, cel BEHR l-am comandat simultan cu unul ,,original GM,, dar care... la o analiza atenta era doar un termostat aftermarket cu holograma GM. Si exact asta se intampla odata cu trecerea anilor... piesele comandate ,,asa zis pe original,, nu sunt cu nimic mai bune decat cele aftermarket, si spun asta din experienta proprie. De aceea eBay ramane singura sursa de unde mai ai o sansa sa-ti mai iei ceva piese originale pentru masina ta (status ,,New - old stock,,).
Asadar, azi mi-am cumparat de la Dedeman 1m furtun de gradina transparent cu diametru interior de 12mm, l-am mufat pe orificiul inferior de evacuare de la radiator, apoi am dat drumul la apa din circuitul de racire motor... s-au scurs fix 5,3litri de apa+antigel. Apoi am trecut la inlocuirea termostatului... garnitura de la capacul termostat de pe Astra G a sotiei înca era cea originala... deja demontata de 2x dar in stare buna, asa ca am mai folosit-o inca odata . Am pus pe pozitie termostatul original NTC de 88 grade C (cel cu doua supape + orificiu de aerisire al aerului ce rezulta in urma cavitatiei produse prin invartirea melcului pompei de apa) apoi am testat... si BINGO! - totul este ASA CUM TREBUIE SA FIE ! Acum acul la temperatura de apa este ceva mai jos pe ceasul de temperatura din bord, cam la jumatatea scalei intre 80 si 90 grade C (asa cum defapt era când am luat masina din Germania).
Doresc sa-i multumesc aici colegului @mecaNIK pentru pontul cu termostatul original + explicatiile de rigoare din acest topic. Daca nu citeam ce-a scris aici chiar nu stiam ce-a pe fost pus pe original si in mod evident nu-l aveam acum pe motor.
Cu Stima.
Iar aici doua poze ce reflecta diferentele constructive dintre termostatul original NTN japonez si cel european BEHR, cumparat de mine pe aftermarket in urma cu 3 ani :
La momentul cand l-am cumparat, cel BEHR l-am comandat simultan cu unul ,,original GM,, dar care... la o analiza atenta era doar un termostat aftermarket cu holograma GM. Si exact asta se intampla odata cu trecerea anilor... piesele comandate ,,asa zis pe original,, nu sunt cu nimic mai bune decat cele aftermarket, si spun asta din experienta proprie. De aceea eBay ramane singura sursa de unde mai ai o sansa sa-ti mai iei ceva piese originale pentru masina ta (status ,,New - old stock,,).
Asadar, azi mi-am cumparat de la Dedeman 1m furtun de gradina transparent cu diametru interior de 12mm, l-am mufat pe orificiul inferior de evacuare de la radiator, apoi am dat drumul la apa din circuitul de racire motor... s-au scurs fix 5,3litri de apa+antigel. Apoi am trecut la inlocuirea termostatului... garnitura de la capacul termostat de pe Astra G a sotiei înca era cea originala... deja demontata de 2x dar in stare buna, asa ca am mai folosit-o inca odata . Am pus pe pozitie termostatul original NTC de 88 grade C (cel cu doua supape + orificiu de aerisire al aerului ce rezulta in urma cavitatiei produse prin invartirea melcului pompei de apa) apoi am testat... si BINGO! - totul este ASA CUM TREBUIE SA FIE ! Acum acul la temperatura de apa este ceva mai jos pe ceasul de temperatura din bord, cam la jumatatea scalei intre 80 si 90 grade C (asa cum defapt era când am luat masina din Germania).
Doresc sa-i multumesc aici colegului @mecaNIK pentru pontul cu termostatul original + explicatiile de rigoare din acest topic. Daca nu citeam ce-a scris aici chiar nu stiam ce-a pe fost pus pe original si in mod evident nu-l aveam acum pe motor.
Cu Stima.
GCirciu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat