Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dasguzu2003

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Simptome: De la ultimul schimb de ulei cu 10w40 GM, dupa 5-6000 km a inceput sa mi se aprinda martorul de la ulei in panta sau la franare mai puternica pentru 2-3 secunde cand si cand. Am completat cu 1-1,5 L si e pe minim acum. Pana la schimbul cu ulei GM am mers cu Castrol 10w40. Azi am fost la o constatare si mecanicul a spus ca ar fi garnitura dintre termoflot si motor dar cautand piesa nu am dat de asa ceva la magazinele online. M-ai sunt alte piese in acea zona de sub filtrul de ulei care ar putea sa cauzeze scurgerea, ma refer la senzor temperatura ulei sau senzor presiune ulei?
Multumesc frumos! O seara Buna!
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Senzor turatii de pe vibrochen, este undeva intre electromotor si bloc motor, sub termoflot.
  • dasguzu2003

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Inca nu sunt sigur 100% ca scurgerea e de la termoflot, am incercat sa filmez cu telefonul pentru a sti cu exactitate de unde curge dar zona termoflotului e mai greu accesibila. Am incarcat o filmare pe drive, si imi pare a fi ca scurgerea vine de la suportul filtrului de ulei. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? https://drive.google.com/ope...fZTyZZKw2do6_os8Q
Momentan merg asa cu masina si verific uleiul regulat si il tin la minim, dar pare sa nu mai curga pentru ca nu mai gasesc ulei sub masina, ideea este ca am pierdut foarte mult ulei de am ajuns sa nu mai am ulei deloc pe joja.
Ma poate ajuta cineva cu niste indicatii cum sa desfac suportul de la filtrul de ulei?
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
E greu sa iti dai seama asa, dar din cate vad e si peste electromotor, sa nu fie unul din furtune fisurat.

Nivelul corect al uleiului este intre minim si maxim, adica peste minim, la jumatatea distantei dintre minim si maxim.
  • dasguzu2003

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
M-am gandit ca pe electromotor a ajuns de cum a sarit de pe planetare. Astept o zi mai calda sa ma pot baga sub masina ca mecanicul la care am fost nu a mai ridicat-o, la mine e un pic mai dificil ca am si scut si trebuie sa o ridic foarte mult. Stiu ca nivelul optim e acolo dar pana nu gasesc cauza scurgerii ma gandesc sa tin uleiul mai jos sa fie presiune mai mica in motor.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''Stiu ca nivelul optim e acolo dar pana nu gasesc cauza scurgerii ma gandesc sa tin uleiul mai jos sa fie presiune mai mica in motor. ''...! Fara sa-ti dai seama,ne-ai spus care e nivelul dumneata in domeniul auto! No comment...!
  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu scurgeri de ulei in zona aia, e garnitura de la imbinarea dintre corpul filtrului de ulei si blocul motor. Mie nu imi pierdea mult ulei, doar se umezea in zona aia. Cand am scos afara garnitura, era pe jumatate fata de cea noua.

Asta e garnitura de la corp filtru si asta e de la termoflot. Perfonal am vrut sa le schimb si pe cele de la termoflot, dar sunt asa proaste suruburile incat am renuntat, nu am probleme sa curga si pe acolo.

Corpul de la filtru il dai relativ usor jos, prin partea de sus cu o cheie de 24. Chinuiala mare e la furtunele de apa de la termoflot, dar cu putina chinuiala si un cleste pentru sigurante il rezolvi.
  • dasguzu2003

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:''Stiu ca nivelul optim e acolo dar pana nu gasesc cauza scurgerii ma gandesc sa tin uleiul mai jos sa fie presiune mai mica in motor. ''...! Fara sa-ti dai seama,ne-ai spus care e nivelul dumneata in domeniul auto! No comment...!

Multumesc de raspuns! O zi buna!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR