Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Simptome: in cep mai intai cu povestea.. am cumparat-o in urma cu 2 ani si se aprindea de pe atunci becul ”martor motor” (acel robinet sau ceva de genul) dar doar la relanti pana plecam bine de pe loc si se stingea, nu dura mult... anul trecut in ianuarie can sa pornesc noaptea nu a mai pornit am dus-o la un mecanic din localitate(proasta alegere..nu intru in detalii) a zis ca este calculatorul la pompa de injectie si a mesterit el pe acolo si a probat cateva care le avea de la alte masini sa vada daca merge cu alea si intrun final m-am dus, am luat-o si mi-a zis de martor ca egr-ul trebuie schimbat ca il curatase dar tot la fel.. am zis ca alta data.. de atunci cateva luni era moarta, se aprindea intruna si la 2500 rotatii, la 100 si ceva la ora, oricând.. si nu tragea de fel, la alt service mi-a scos surubul bagat de celalalt untr-un furtun ce ducea la egr si a mers ceva mai bine dar tot se aprinde si face probleme când este aprins depasirile ias din discutie si ma intreb daca stiti cumva ce ar putea avea daca ati intampinat, recent când bagam caldura batea ceva in bord si când daceam pe frig se oprea iar acum nu mai baga caldura nici când motorul este fierbinte, doar foarte putin

Cod(uri) eroare: nu am, nu am mai puso pe tester de când aparea doar pomba
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y20DTL
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Atata timp cat motorasul galben este aprins nu are cum sa nu fie eroare stocata decat daca se aprinde el aiurea, dar dupa spusele tale sunt ceva probleme cu masina.

Primul pas este sa rezolvi cu EGR-ul, ori il cureti, ori il schimbi. Daca martorul "check engine" (motorasul galben) este aprins fa un test pseudo-agrafa si hai sa vedem ce coduri de eroare ai.

Bataia din bord cel mai probabil este de la aeroterma, dai jos torpedoul si vezi aeroterma, o demontezi si p-aia si vezi ce are de iti "bate" .
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns, egr ul l-am curatit de 2 ori de atunci dar tot la fel, testul agrafa l-am incercat dar nu merge , martorul cu cheita probabil ca nu il am la modelul meu ca am facu exact ca in tutorial si nu merge( corecteaza-ma daca gresesc, detaliile le-am mentionat despre masina dar dupa parerea mea am zis ca nu se poate face testul la ea, am si incercat, daca se poate la acest model poate nu am procedat corect)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La acest model nu se poate folosi metoda pseudo-agrafa...,doar tester!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
EGR-ul trebuie sas il verifici daca tine vacum si daca se misca usor daca nu altul ca are membrana sparta. de asemenea trebuie verificat circuitul de vacum daca nu are scapari sau ulei pe furtune..
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

pune testerul pe ea ca sa nu bijbii prea mult.
pretul e cam 50 de lei.

daca postezi erorile prezente aici o sa vezi ca vei avea si raspunsuri pe masura.
poti incerca in prima faza si ce ti-au zis colegii mai sus dar e loterie curata... trebuie sa fii tare norocos s-o dibuiesti asa.
daca pe mecanicul la care ai fost nu l-o dus mintea sa faca probe de vacuum apai ala numai mecanic nu-i.
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am sa o pun pe tester și o sa revin cu codul
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
rezultat tester
p1125 - Circuit, valvã încãrcare
p1635 - Releu temporizator bujii
p0400 - Valvã recirculare gaze probleme debit
mai am ceva de adaugat: cu motorul pornit când se aprinde check engine se cunoaste ca motorul merge ceva mai intrerupt parca si-ar schimba ritmul , nu chiar se intrerupe dar se aude altfel.. nu constant , putin mai ciudat Very Happy
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
1125 - clapeta acceleratie functionare defectuoasa.

1635 - releu bujii

0400 - EGR
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
p1125 este clapeta de acceleratie? la service imi zise când o pusei ca este de la caldura nu retinui exact ce, nu zise nimic de acceleratie la aia Sad( bine , sunt obisnuit cu mecanici de genul dar credeam ca asta este mai serios.. bine, tot acesta când am avut o problema cu termostatul si l-am schimbat i-am zis de problema cu martorul si in loc sa o puna pe tester, mi-a curatit erg- ul (a dat cu niste spray in el) si mi-a cerut inca 50 de lei dar eu il mai curatisem la mecaniciul anterior.. Sad
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Din pacate da, ezte vorba de clapeta de acceleratie. Poate fi vorba de o lipitura la rece, ceea ce inseamna ca scapi relativ ieftin. Cat despre EGR cea mai buna curatare se face demontand EGR-ul si curatat calumea, asta in cazul in care nu e sparta membrana si nu mai face vacuum, caz in care EGR-ul trebuie inlocuit..
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
https://mega.nz/#!R4YxUSpJ!m3N9RPjseZktsojuM70ae3oRL1l9cxTFUxpQ7bNwyQE
Vad ca tot timpul rãmân șuruburi în plus la mecanici și așii unul pe motor sub capac, are vreun rol, în video se vede și golul acela unde se infileteaza perfect, întrebarea mea este: este de acolo? Are vreun rol?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Error Codes Opel EDC15M

Motors: X17DTL, X20DTL / DTH, Y20DTL / DTH, X22DTH, Y22DTH / DTR
P1125 - Critical system error 1
P1125 - Critical system error 2
P1125 - boost pressure Solenoid valve signal too high
P1125 - Charge pressure solenoid valve circuit open
P1125 - Charge pressure solenoid valve insufficient quantity detected
P1125 - Charge pressure solenoid valve detected to large amount ...! Probleme cu presiunea turbocompresorului! O simpla verificare si rezolvarea-i gata...!
  • dannyd08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Scuze dar nu înțeleg, ce verificare, îmi explici te rog mai pe înțelesul meu? Smile verific turbo compresorul si rezolv problema, sau?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Exact,daca turbo lucreaza corect,nu mai ai probleme...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR