Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Alexandru22

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut, tatal meu este noul detinator al unui Opel Astra G 1.6 8V Caravan 2001. Cand am luat masina, avea martorul Check Engine aprins. Dupa aproximativ 150 km s-a stins. Tin sa mentionez ca masina are si GPL. Am facut plinul la GPL si dupa ~200 km s-a aprins din nou. Astazi am facut testul pedalei si am descoperit ca am eroare P0420. La o simpla cautare pe net, am aflat ca este de la catalizator. Intrebarea este, e din cauza GPL-ului si asa o sa ramana, sau este sonda lambda stricata. Tin sa mentionez ca in perioada in care a fost stins, tata a mers 50% GPL 50% benzina.

Si inca o problema pe care o are la masina. Pe GPL, in sarcina pe la ~2500 RPM, masina se ineaca si trebuie sa ia piciorul de pe acceleratie si dupa sa creasca turatia. Asta poate fi de la instalatia de gaz, sa fie dereglata? GPL-ul este inca in garantie. PS: Masina a stat in jur de 1 an si jumatate. Sper sa primesc ceva raspunsuri.


Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16SE
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie si de la sonda lambda sau sa ai racordul flexibil de la toba spart si sa citeasca gresit si total aiurea sonda..
  • Alexandru22

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ce stiu este ca toba finala este fisurata, asa am cumparat masina. Poate sa fie si din cauza asta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR