RFausto
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salu,
De curand am achizitionat un Astra J 2013,1.7 CDTI ecoflex,110 CP.
Masina este luata din Belgia si are 184000 Km.
La prima pornire s-a aprins in bord fara sa palpaie, martorul de la filtrul de particule ,check engine, si computerul ma atentiona ca filtrul de particule e plin si sa continui sa conduc(vezi poza).
Dupa trei km parcursi am oprit sa alimentez . In momentul in care am pornit motorul dupa alimentare martorul de la filtrul de particule nu s-a mai aprins,ramanand aprins in continuare cel de check engine.
Precizez faptul ca dupa ce am alimentat am mers 220 km din care o portiune de 10 km in treapta 4 ,la 3000 rpm. Am continuat sa utilizez normal masina timp de o saptamama considerand ca martorul check engine ramasese aprins din cauza filtrului de particule. Dupa o saptama si acest martor s-a stins ,dar in dimineata urmatoare computerul mi-a spus Service Vehicule Soon.( oil life 53%)
Mesajul a fost afisat doar o data in dimineata respectiva.
M-as bucurat daca ma puteti ajuta cu niste pareri , poate s-a mai confruntat cineva cu o situatie similara.
Multumesc.
De curand am achizitionat un Astra J 2013,1.7 CDTI ecoflex,110 CP.
Masina este luata din Belgia si are 184000 Km.
La prima pornire s-a aprins in bord fara sa palpaie, martorul de la filtrul de particule ,check engine, si computerul ma atentiona ca filtrul de particule e plin si sa continui sa conduc(vezi poza).
Dupa trei km parcursi am oprit sa alimentez . In momentul in care am pornit motorul dupa alimentare martorul de la filtrul de particule nu s-a mai aprins,ramanand aprins in continuare cel de check engine.
Precizez faptul ca dupa ce am alimentat am mers 220 km din care o portiune de 10 km in treapta 4 ,la 3000 rpm. Am continuat sa utilizez normal masina timp de o saptamama considerand ca martorul check engine ramasese aprins din cauza filtrului de particule. Dupa o saptama si acest martor s-a stins ,dar in dimineata urmatoare computerul mi-a spus Service Vehicule Soon.( oil life 53%)
Mesajul a fost afisat doar o data in dimineata respectiva.
M-as bucurat daca ma puteti ajuta cu niste pareri , poate s-a mai confruntat cineva cu o situatie similara.
Multumesc.
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 18 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
salut, in primul si primul rand trebuie sa o pui pe tester. teoretic vorbind erorile nu au legatura intre ele. filtrul era infundat(probabil nu apucase sa isi faca regenerarea corect), dar si-a revenit dupa ce ai mers turat cu el.
check engine poate fi de la multe cauze, dar ca un sfat, cand iti da eroarea asta mai circuli cu ea doar pana la primul service.
cat despre oil life, cauta pe forum, sunt pagini dedicate, nu ai de ce sa iti faci prea mari probleme.
check engine poate fi de la multe cauze, dar ca un sfat, cand iti da eroarea asta mai circuli cu ea doar pana la primul service.
cat despre oil life, cauta pe forum, sunt pagini dedicate, nu ai de ce sa iti faci prea mari probleme.
RFausto
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
Pisty10
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2016
- Mesaj Privat
RFausto
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Aceeasi problema am avut si eu dar la mine s-a rezolvat cand am mers in Gemania si acolo a am schimbat injectoarele. Din pacate a trebuit sa le schimb pe toate 4. M-au costat ceva bani dar sunt multumit ca s-a rezolvat problema. Incearca sa faci un test la injectoare dar sa fie unii care se pricep. Sincer la noi deocamdata in service nu se pricep la defectiunile ce tin de filtrul de particule. Doar sa-ti faca o regenerare fortata ai platit si dupa 2 saptamani aceeasi problema. Ca sfat mai bine mergi in Germania daca vrei sa schimbi injectoarele la noi sunt f scumpe si mana de lucru lasa de dorit. Aceleasi probleme aveam si eu schimbam uleiul la nici 1000 de km. Vroiau sa schimb filtrul de particule, am fost si am curatat filtrul de particole undeva prin Colentina si surpriza dupa 2 saptamani s-a aprins din nou. La fiecare sf. de saptamana ieseam pe autostrada sa desfund filtrul de particule nu stiam unde sa mai merg si ce sa-i mai fac. De cand am schimbat injectoarele nu am mai avut probleme cu filtrul de particule.
Aceeasi problema am avut si eu dar la mine s-a rezolvat cand am mers in Gemania si acolo a am schimbat injectoarele. Din pacate a trebuit sa le schimb pe toate 4. M-au costat ceva bani dar sunt multumit ca s-a rezolvat problema. Incearca sa faci un test la injectoare dar sa fie unii care se pricep. Sincer la noi deocamdata in service nu se pricep la defectiunile ce tin de filtrul de particule. Doar sa-ti faca o regenerare fortata ai platit si dupa 2 saptamani aceeasi problema. Ca sfat mai bine mergi in Germania daca vrei sa schimbi injectoarele la noi sunt f scumpe si mana de lucru lasa de dorit. Aceleasi probleme aveam si eu schimbam uleiul la nici 1000 de km. Vroiau sa schimb filtrul de particule, am fost si am curatat filtrul de particole undeva prin Colentina si surpriza dupa 2 saptamani s-a aprins din nou. La fiecare sf. de saptamana ieseam pe autostrada sa desfund filtrul de particule nu stiam unde sa mai merg si ce sa-i mai fac. De cand am schimbat injectoarele nu am mai avut probleme cu filtrul de particule.
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
RFausto
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am pus masina pe tester original gm. Eroare senzor 1 temperatura de la dfp. Schimbat senzor ,a doua zi martor check engine se aprinde din nou. Pus din nou tester senzor 2 de la dfp cod eroare P2084. Nu stiu daca sa il mai schimb sau nu si pe asta ca in ritmul asta ajung sa schimb toti senzorii.
A mai patit cineva ceva de genul asta?
Multumesc.
A mai patit cineva ceva de genul asta?
Multumesc.
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
soso1130
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat
soso1130
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat
RFausto a scris:Am pus masina pe tester original gm. Eroare senzor 1 temperatura de la dfp. Schimbat senzor ,a doua zi martor check engine se aprinde din nou. Pus din nou tester senzor 2 de la dfp cod eroare P2084. Nu stiu daca sa il mai schimb sau nu si pe asta ca in ritmul asta ajung sa schimb toti senzorii.
A mai patit cineva ceva de genul asta?
Multumesc.
Pana la urma s-a rezolvat problema,ati schimbat si celãlalt senzor? Va întreb deoarece am si eu frecvent aceastã eroare P2084 care dispare dupã regenerare.
A mai patit cineva ceva de genul asta?
Multumesc.
CMirica
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2019
- Mesaj Privat
RFausto a scris:Am pus masina pe tester original gm. Eroare senzor 1 temperatura de la dfp. Schimbat senzor ,a doua zi martor check engine se aprinde din nou. Pus din nou tester senzor 2 de la dfp cod eroare P2084. Nu stiu daca sa il mai schimb sau nu si pe asta ca in ritmul asta ajung sa schimb toti senzorii.
A mai patit cineva ceva de genul asta?
Multumesc.
A mai patit cineva ceva de genul asta?
Multumesc.
Salut
Aceeași problema o am și eu.
Am fost la reprezentanta pentru o diagnoza, mi s-a zis ca este defect senzorul de temperatura a gazelor poziția 1.L-am schimbat, iar ziua urmãtoare mi s-a aprins din noi check engine-ul.Am merg din nou la service, iar dupã diagnoza îmi zic ca e defect și senzorul de temp a gazelor poziția 2.
Îmi puteti spune ce ați fãcut dvs?
soso1130
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat
Ar trebui ca pui un tester tip op com pe masina sa vezi ce valori de temperatura iti arata senzorii.In mod normal diferenta intre valori nu ar trebui sã arate mai mult de 10 grade.Daca arata mai mult iti recomand da dai senzorul pe care ai eroarea jos sa-l cureti bine cu spray si suflat cu aer inclusiv in locașul DPF-ului ,eventual masurat.Dupa asta mãsurat din nou diferenta de temperatura si daca valoarea se încadreazã în plaja de 10 grade ieși pe autostrada si mergi mai turat sã facã o regenerare .Dacã DPF-ul este bun se va curãța.
soso1130
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat
soso1130
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat