Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MMC2999

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Simptome: masina sta circa 1 minut la relanti apoi incep sa se aprinda toti martorii in bord si apoi se aprinde martorul [masina cu cheita] si turatia incepe sa oscileze catre 0 apoi se opreste motorul. este posibil sa am vreun scurt sau sa dea la masa ca am observat ca firul de masa este putin oxidat unde este legat de caroserie.

Cod(uri) eroare: ?nu am pus testerul pe ea
----
Model: opel astra g 1.7 cdti
An fabricatie: 2004
Cod motor: z17dtl
Skip ads

  • MMC2999

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific ca nici servo nu mai am cand se intampla asta
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
La Multi Ani! Verifica încãrcarea 14-14,4 , daca este buna verifica si cãderea de tensiune masori cat îți încãrca lângã alternator si apoi pe borne la baterie. Încearcã sa faci o diagnozã.
  • MMC2999

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
uitativa la ceckeri care mii arata in bord si turometru ramane blocat la 1000 de rot/min indiferent de cat de mult o turez
https://imgur.com/Y1j1D8r
dar in schimb scoate un fum de zici ca a luat foc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Alternator mort, baterie dusa.
Masoara curentul pe borne cum ti-a spus colegul mai devreme.
  • MMC2999

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
si de ce scoate fum ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pt. ca EGR, care e comandat electric, functioneaza aiurea si motorul nu are aer.
  • Dragos124

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Si a mea face exact la fel, acelasi motor acelasi model. Pe mine m-a lasat intai servodirectia(cu martor aprins in bord) si la cateva secunde dupa, s-a aprins si martorul de baterie. Am reusit sa ajung cu ea acasa, insa dupa cateva zile cand am incercat sa o pornesc mi-a scos si mie fum ca si tie si mi s-au aprins toti martorii in bord.

O sa incerc sa o programez la tester zilele astea dar m-ati mai linistit cand am citit de baterie/alternator. Eu ma gandisem initial la pompa de servodirectie si dupa m-am gandit la calculatorul ECU...

O seara buna va doresc!
  • Dragos124

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Revin cu un update! Se pare ca era alternatorul de vina. Alternator reconditionat si bateria pusa pe redresor o fost tot ce trebuie ca masina sa revina la functionarea normala. Sper ca si la tine sa tine sa fie aceeasi problema!

O seara buna!
  • MMC2999

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Problema sa rezolvat era de la alternator nu mai încarca bateria și dupa ce rãmânea fãrã curent o lua razna
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR