Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Simptome:
dimineata cand e rece,imi apare masinuta cu cheie si erorile P1109-0F/P2279-11,singura diferenta care o simt cu eaceste erori,fum negru la turati mai mari si tremura cate o data pe la 2000rotati,cutie automata,faza e ca dupa ce opresc motorul si il repornsc,nu mai am erorile in schimb la peste 3000rotati imi taie acceleratia si imi apare masina cu cheita,o las un pic si dispare si isi revine la normal,dar de fiecare data daca accelerez peste 3000rotati face la fel,mentionez ca dimineata cand am erorile mentionate nu imi taie acceleratia pana la repornirea motorului,am schimbat caleria de admisie,tija swirl la fel,nu sare,se misca toate clapetele la accelerare,daca ma puteti ajuta si pe mine...
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z1.9DTH 150cp
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Erorile sunt tot de la galeria de admisie.
Mai verifica o data.
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Simptome: dimineata porneste fara probleme,dar imi ramane martorul masinuta cu cheie aprins,masina merge normal,la prima repornire nu mai e masinuta cu cheie in bord,apare la cateva sec dupa ce e pornita,si nu mai am.putere si acceleratie mai mult de 3000r/min,daca o tin turata merge normal,sunt situati in care nu apare deloc si merge bn masina,daca sta mai mult si se raceste,la fel,merge bn,dar apare cheita cu masinuta in bord,e destul de sacaitoare cate o data ca am limita la acceleratie,daca nu o opresc ore intregi cand o pornesc prima data,cat timp o las pornita nu face figuri..

Cod(uri) eroare: op-com-ul
----P1109-63
Model: Vectra c facelift
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z1.9DTH
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ti-e greu sa dai o cautare ,,p1109" pe forum?
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am curatat injectoarele,a mers perfect sa zic vreo 1000km si a inceput sa faca iar,daca e nepornit de cateva ore,merge bn,doar ca apare masinuta cu cheie si erorile la fel...
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
[quote="svasile"]Ti-e greu sa dai o cautare ,,p1109" pe forum?[/quote
am cautat,am si incercat toate variantele,ba ca e galeria de admisie,ba ca elrctrovalva,ba turbo,ba intercooler,tija swirl,actuatoru de la tijaa swirl,furtunele cu coliere..
galeria de admisie am schimbato,toate verificate,furtune,EGR,tot..
mai tre sa incerc sa dau turbo jos si sa il duc sa reglez izometria la turbo..
eu caut sa vad daca au mai avut asa probleme,o sa pun si rezolvarea,asta cand o sa o rezolv....am curatat injectoarele si am fac peste 1000km fara nici o problema,a sfat masina pe tusa peste 2 luni,si a inceput sa faca figuri...
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
era termostatu blocat,nu se incalzea motorul,am schimbat termostatu,si acum daca se incalzeste,face mai des figuri,inainte nu facea pana la prima oprire...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
arhadinamo a scris:
am cautat,am si incercat toate variantele,ba ca e galeria de admisie,ba ca elrctrovalva,ba turbo,ba intercooler,tija swirl,actuatoru de la tijaa swirl,furtunele cu coliere..
galeria de admisie am schimbato,toate verificate,furtune,EGR,tot..
mai tre sa incerc sa dau turbo jos si sa il duc sa reglez izometria la turbo..
Cauta meseriasul in stare sa urmareasca si sa inteleaga managementul functionarii acestui motor...,de inlocuit se va inlocui doar la nevoie componenta cu probleme! Testerul si documentatia sa-i fie la indemina...!
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
asta e ca nu gasesc pe cn care sa imi zica exact,eu cu op-com am gasit erorile..
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat galeria admisie,noua,la fel face,am rectificat turbo,la fel face,plus ca o simt fara putere acum cu turbo reparat,pana nu intra in limp mode,sa fie de la intercooler?
am bagat 2500 lei si tot nu am scapat de problema...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In domeniul tehnic,nu-i ca la ghicitoare..., trebuie verificare(cu dotare),interpretare,rezolvare... Cu inlocuirea haotica,te-ai convins pe propria piele ca..., nu tine!
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am fost la reprezentanta,mi-a dat actuatorul problema...
am dat filtru de particule jos,provizoriu si am pus o teava sa vad daca la fel face,la fel face
acum am alta ptoblema,in mers am pierdut puterea si motorul merge ca in 3 nu se accelereaza bn,cate oa data se accelereaza pana pe la 3000,alta data mai putin sau deloc
pe opcom imi da:
P0340-28 senzor pozitia axei cu came-semnal in afara limitei de toleranta
P1902-05 senzorul de temperatura a gazelor de ardere cu tensiune mare (B1 S2)
am schimbat senzorul cu unul nou,la fel nici o schimbare,am schimbat si injectorul care nu are nici un efect daca scoti mufa,la fel..
nu mai stiu ce sa i fac
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Schimba in continuare...,mai ai destule! Ai fost in reprezentanta,dar nu ai dat nici un detaliu...!
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
[quote="arhadinamo"]am fost la reprezentanta,mi-a dat actuatorul problema...
am dat filtru de particule jos,provizoriu si am pus o teava sa vad daca la fel face,la fel face
acum am alta ptoblema,in mers am pierdut puterea si motorul merge ca in 3 nu se accelereaza bn,cate oa data se accelereaza pana pe la 3000,alta data mai putin sau deloc
pe opcom imi da:
P0340-28 senzor pozitia axei cu came-semnal in afara limitei de toleranta
P1902-05 senzorul de temperatura a gazelor de ardere cu tensiune mare (B1 S2)
am schimbat senzorul cu unul nou,la fel nici o schimbare,am schimbat si injectorul care nu are nici un efect daca scoti mufa..

  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Schimba in continuare...,mai ai destule! Ai fost in reprezentanta,dar nu ai dat nici un detaliu...!






  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
arhadinamo a scris:
P1902-05 senzorul de temperatura a gazelor de ardere cu tensiune mare (B1 S2)
am schimbat senzorul cu unul nou,la fel nici o schimbare,am schimbat si injectorul care nu are nici un efect daca scoti mufa.
Pana ce nu vei gasi meserias,motorul nu va functiona corect...! Inlocuirile "dupa ureche" le fac cei ce nu stiu de ce inlocuiesc acea componenta,nu stiu sa verifice starea componentei si mai ales circuitul care trebuie sa-i asigure conditiile de functionare. Imi pare rau de situatia in care te aflii...,aceasta-i viata!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Trebuia in primul rand facut un test de retur la injectoare...


  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ar fi avut probleme cu presiunea in rampa,ar fi avut cod de eroare cu aceasta situatie,caz in care era firesc de facut un test al returului la injectoare.Presiunea e mult mai simplu de urmarit cu testerul,caz in care se pot vedea multi alti parametri importanti in buna functionare a motorului...!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu am avut probleme cu presiunea in rampa si nici macar eroare, dar uite ce diferenta aveam pe retur. El deja a schimbat un injector. A si pus poza din opcom cu valoarea injectoarelor, 2 au ~5 si restul 2 0.6?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca pierderile in retur sunt alarmante si nu exista cod de eroare referitoare la valoarea presiunii in rampa...! Situatiile si pragurile de presiune alarmante sunt prevazute in program,eroarea fiind generata obligatoriu cind sunt intrunite conditiile... Noi putem fi subiectivi,dar programul se bazeaza pe conditii reale sau "vazute" reale...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR