Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,
La drum întins temperatura motorului sta jos de tot, baga cãldurã ,în oraș se ridicã temperatura dar foarte greu și scade imediat,într-adevãr nici temperatura de afarã nu e foarte ridicata (1-3 grade) dar e normal?
E posibil sa fie termostatul rãmas blocat pe deschis?
Mulțumesc

Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z18XE
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da.
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ok, mulțumesc frumos!
Atunci voi demara procedura de înlocuire, bãnuiesc cã original este Behr... ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu știu exact...dacã citești pe-aci, pe forum, te lãmurești repede...sunt multe postãri pe tema asta ptr motorizarea ta...pe scurt, pune ceva de calitate, dacã-ți permiți, original.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pa pipaie si tu furtunul care iese de la termostat spre radiator (cand atinge 92°C va deschide circuitul mare) si vezi si tu daca inchide si deschide termostatul - tragi o concluzie prin pipairea furtunurilor caldute/fierbinti daca sunt in permaneta caldute e clar termostat blocat deschis.

Poate sa fie senzorul de temperatura defect. (se poate masura cu motorul cald, la senzor intre cei doi pini fara mufa)
http://www.youtube.com/watch?v=wFHWpgHMAvY

Valorile doar ca exmplu senzorul trebuie sa isi modifice valorile cu cat temperatura creste.
Ω tot scade cu cat temperatura creste.

3200 Ω | la 15 °C
2200 Ω | la 18 °C
400 Ω | la 80 °C
200 Ω | la 90 °C

Verifica vizual mufa si firele, de la senzorul de temperatura.
Cu motoru cald cati Ω ai la senzor.

Posibil sa fie senzorul dupa mine.


Ultima modificare făcută de T.ion la Joi 13 Dec, 2018 1:46 pm
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ok, mulțumesc frumos!
Voi verifica
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat pânã la urmã termostatul, bãnuiesc cã era blocat pe deschis , am pus BEHR care este și originalul pe mașinã, oricum cel nou a venit in ambalaj BEHR dar cu codurile de original polizate.
Acum sta temperatura intre 85 și 90 grade.
Mulțumesc frumos pentru ajutor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR