SlowThai
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Targu-Mures
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2022
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Vreau să vă împărtășesc problema cât și rezolvarea destul de des întâlnită la motoarele astea.
Pe scurt, a început să mi se înece motorul la demaraj, adică, când porneam cu turația de sub 2000 de ture mi se îneca ca și cum ambreaju era dus. Am lăsat-o așa să văd mai exact dacă e sau nu ambreiajul. Dacă porneam cu peste 2000 de ture, nimic, era ca nouă. Pe lângă asta a început să-mi întrerupe și atunci cand rulam orice viteză, dar numai atunci când lăsam accelerația, in frână de motor!
Nu am avut erori pe bord sau pe opcom.
Am tot căutat aici pe forum și am găsit pe cineva care a mai avut problema asta și îndruma spre corpul admisiei cu clapete (GM24431920) și curățarea completă a admisiei.
La un an distanță de la primele probleme. Am început să o duc la mecanic să-mi curețe admisia.
Atenție! Am schimbat pe ea EGR, care era super murdar, mecanicul o curățat admisia si canalele EGR. Când a demontat corpul admisiei, m-a chemat mecanicul să-mi arete problemele și acolo am văzut clapetelede pe cilindrul 3 și 4 care aveau un joc de 5mm, apoi modulul de aprindere, care cică făcea si el figuri și după curățat admisie, canale, EGR, verificat bujii, pompă de benzină și alte nimicuri.
Într-un final am decis să caut un alt corp fără joc și l-am găsit.
Mașina am scos-o din service după înlocuirea corpului și e ca nouă!
Vreau să vă împărtășesc problema cât și rezolvarea destul de des întâlnită la motoarele astea.
Pe scurt, a început să mi se înece motorul la demaraj, adică, când porneam cu turația de sub 2000 de ture mi se îneca ca și cum ambreaju era dus. Am lăsat-o așa să văd mai exact dacă e sau nu ambreiajul. Dacă porneam cu peste 2000 de ture, nimic, era ca nouă. Pe lângă asta a început să-mi întrerupe și atunci cand rulam orice viteză, dar numai atunci când lăsam accelerația, in frână de motor!
Nu am avut erori pe bord sau pe opcom.
Am tot căutat aici pe forum și am găsit pe cineva care a mai avut problema asta și îndruma spre corpul admisiei cu clapete (GM24431920) și curățarea completă a admisiei.
La un an distanță de la primele probleme. Am început să o duc la mecanic să-mi curețe admisia.
Atenție! Am schimbat pe ea EGR, care era super murdar, mecanicul o curățat admisia si canalele EGR. Când a demontat corpul admisiei, m-a chemat mecanicul să-mi arete problemele și acolo am văzut clapetelede pe cilindrul 3 și 4 care aveau un joc de 5mm, apoi modulul de aprindere, care cică făcea si el figuri și după curățat admisie, canale, EGR, verificat bujii, pompă de benzină și alte nimicuri.
Într-un final am decis să caut un alt corp fără joc și l-am găsit.
Mașina am scos-o din service după înlocuirea corpului și e ca nouă!
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu e foarte clar ce ai schimbat...”corpul” e un termen generic, presupun că te referi la twinport, dar ar trebui să confirmi explicit, ca să nu se-nțeleagă că e corpul clapetei de accelerație.
NB
Ptr o eficiență mai mare a forumului la sugerarea de posibile rezolvări asupra acestei probleme, ar fi trebuit să postezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200 .
NB
Ptr o eficiență mai mare a forumului la sugerarea de posibile rezolvări asupra acestei probleme, ar fi trebuit să postezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200 .
SlowThai
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Targu-Mures
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat