- Jeratek2002
- OP
- 6 mesaje
- din 08 Apr 2016
- Astra 2006 Z14XEP
- Bucuresti
Jeratek2002
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o mica nedumerire referitor la sistemul de ungere din partea superioara a chiuloasei.
Cand am desfacut capacul culbutori pentru a regla distributia(deoarece a fost pusa decalat cu 5 grade aprox pe evacuare)am constatat ca sunt 4 gauri precum in poza atasata care sunt öpturate cu depuneri.
Vreau sa stiu daca acestea trebuie sa fie curate sau daca ar circula ulei prin ele.
In prima poza sunt indicate acele gauri.
Cea de a 2 a poza este cea a motorului meu.
Multumesc pentru informatii.
Am si eu o mica nedumerire referitor la sistemul de ungere din partea superioara a chiuloasei.
Cand am desfacut capacul culbutori pentru a regla distributia(deoarece a fost pusa decalat cu 5 grade aprox pe evacuare)am constatat ca sunt 4 gauri precum in poza atasata care sunt öpturate cu depuneri.
Vreau sa stiu daca acestea trebuie sa fie curate sau daca ar circula ulei prin ele.
In prima poza sunt indicate acele gauri.
Cea de a 2 a poza este cea a motorului meu.
Multumesc pentru informatii.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Jeratek2002 a scris:Salutare,
Am si eu o mica nedumerire referitor la sistemul de ungere din partea superioara a chiuloasei.
Cand am desfacut capacul culbutori pentru a regla distributia(deoarece a fost pusa decalat cu 5 grade aprox pe evacuare)am constatat ca sunt 4 gauri precum in poza atasata care sunt öpturate cu depuneri.
Vreau sa stiu daca acestea trebuie sa fie curate sau daca ar circula ulei prin ele.
In prima poza sunt indicate acele gauri.
Cea de a 2 a poza este cea a motorului meu.
Multumesc pentru informatii.
Am si eu o mica nedumerire referitor la sistemul de ungere din partea superioara a chiuloasei.
Cand am desfacut capacul culbutori pentru a regla distributia(deoarece a fost pusa decalat cu 5 grade aprox pe evacuare)am constatat ca sunt 4 gauri precum in poza atasata care sunt öpturate cu depuneri.
Vreau sa stiu daca acestea trebuie sa fie curate sau daca ar circula ulei prin ele.
In prima poza sunt indicate acele gauri.
Cea de a 2 a poza este cea a motorului meu.
Multumesc pentru informatii.
Acelea ar trebui sa fie gauri filetate, destinate fixarii capacului.......
Nu au treaba cu sistemul de ungere.
- Jeratek2002
- OP
- 6 mesaje
- din 08 Apr 2016
- Astra 2006 Z14XEP
- Bucuresti
Jeratek2002
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
Buna dimineata,
Imi cer scuz pentru mica gresala gramaticala.Pe viitor am sa fiu mai atent cu privire la acest lucru.
- Cand am desfacut capacul am incercat sa curat cat am putut acele gaurele bineinteles.Ma gandeam sa nu aiba traseu in jos si acela sa fie obturat si el.
- Gaurile filetate sunt dispuse pe langa ele se vede mai clar in poza 1.Din ce am observat cand am curatat nu au filet.
Ar fi posibil ca acesta parte a chiuloasei sa fie folosita si pe alte motoare, iar acele gauri sa se modifice in functie de prinderea capacului.Am observat ca in dreptul bujiei 2 si 4 de la stanga la dreapta(poza 2) ca mai sunt inca 4 gaurele la fel,si se pare ca sunt aliniate cu cele filetate.
Va multumesc.
Imi cer scuz pentru mica gresala gramaticala.Pe viitor am sa fiu mai atent cu privire la acest lucru.
- Cand am desfacut capacul am incercat sa curat cat am putut acele gaurele bineinteles.Ma gandeam sa nu aiba traseu in jos si acela sa fie obturat si el.
- Gaurile filetate sunt dispuse pe langa ele se vede mai clar in poza 1.Din ce am observat cand am curatat nu au filet.
Ar fi posibil ca acesta parte a chiuloasei sa fie folosita si pe alte motoare, iar acele gauri sa se modifice in functie de prinderea capacului.Am observat ca in dreptul bujiei 2 si 4 de la stanga la dreapta(poza 2) ca mai sunt inca 4 gaurele la fel,si se pare ca sunt aliniate cu cele filetate.
Va multumesc.
- Jeratek2002
- OP
- 6 mesaje
- din 08 Apr 2016
- Astra 2006 Z14XEP
- Bucuresti
Jeratek2002
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Acelea ar trebui sa fie gauri filetate, destinate fixarii capacului.......
Nu au treaba cu sistemul de ungere.
Jeratek2002 a scris:Salutare,
Am si eu o mica nedumerire referitor la sistemul de ungere din partea superioara a chiuloasei.
Cand am desfacut capacul culbutori pentru a regla distributia(deoarece a fost pusa decalat cu 5 grade aprox pe evacuare)am constatat ca sunt 4 gauri precum in poza atasata care sunt öpturate cu depuneri.
Vreau sa stiu daca acestea trebuie sa fie curate sau daca ar circula ulei prin ele.
In prima poza sunt indicate acele gauri.
Cea de a 2 a poza este cea a motorului meu.
Multumesc pentru informatii.
Am si eu o mica nedumerire referitor la sistemul de ungere din partea superioara a chiuloasei.
Cand am desfacut capacul culbutori pentru a regla distributia(deoarece a fost pusa decalat cu 5 grade aprox pe evacuare)am constatat ca sunt 4 gauri precum in poza atasata care sunt öpturate cu depuneri.
Vreau sa stiu daca acestea trebuie sa fie curate sau daca ar circula ulei prin ele.
In prima poza sunt indicate acele gauri.
Cea de a 2 a poza este cea a motorului meu.
Multumesc pentru informatii.
Acelea ar trebui sa fie gauri filetate, destinate fixarii capacului.......
Nu au treaba cu sistemul de ungere.
Salut,
Da este adevarat ca sunt gauri care in functie de capacul culbutorilor si de motor se pot fileta.
In urma unor cautari mai amanuntite am vazut un capac de Z12XE care ar folosi toate gaurile de prindere.(filetate si nefiletate)
Deci as putea sa inchid aceasta discutie prin concluzionarea situatiei.
Atasez poza model capac culbutori cu toate prinderile Z12XE si capacul pentru Z14XEP
Va multumesc pentru tot suportul.