- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat
Simptome: imi apare eroarea P0235-52 Senzor presiune turbo ( boost pressure sensor circuit range/performance ) se aprinde martorul cu cheita si pierde puterea. Se intampla indeosebi cand motorul e rece. Mai apare uneori si eroarea P0299-5a Intake air sistem leak detected. Am fost la 3 mecanici/service-uri mi-au schimbat senzorul de presiune, au verificat furtunele sa nu traga aer fals si diverse incercari (curatire admisie, egr). Eroarea nu dispare si pace. Se limiteaza in 2800-3000 ture si scoate fum negru. Atasez si poze cu erorile. Sfaturi, pareri, IDEI ? Multumesc anticipat
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTJ
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTJ
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat
- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
dancyutanu a scris:Mda... cu sau fara spus eu am pretentia sa se rezolve problema. De aia intreb daca e pe aici cineva care poate REZOLVA aceasta problema
Imi place hotararea,determinarea si mai ales...,pretentia dumneata! Imi place, dar n-am inteles pe ce se fundamenteaza aceasta pretentie...?! Ce ai oferit dumneata forumului in general,ca sa poti emite pretentii...?! Mi se pare penibila situatia,dar conteaza ce concluzii vei trage dumneata in continuare! Revenind la speta,cred ca trebuie comparata presiunea atmosferica(referinta) cu presiunea din admisie,la relanti,presiuni ce trebuie sa fie egale,la turatii marite presiunile trebuie sa fie aproximativ egale. Trebuie citita masa de aer ce intra in motor, la relanti(se compara cu valorile din TIS sau cu valori citite la alt motor identic),stiindu-se ca senzorul MAF nu are referinta.Se poate verifica starea de colmatare a EGR si nu in ultimul rand starea de etanseitate intre turbosuflanta si admisie. Se stie ca senzorul de presiune admisie da un semnal imprecis(conform codului de eroare),poate fi o problema de senzor dar si celelalte conditii influenteaza.Un meserias istet poate rezolva lejer speta. Apropo,al doilea cod de eroare(P0299) spune ca sunt probleme pe etanseitatea intre turbo si admisie...!
- dancyutanu
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Nov 2018
- Astra 2009 Z17DTJ
- Bucuresti
dancyutanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2018
- Mesaj Privat