Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: imi apare eroarea P0235-52 Senzor presiune turbo ( boost pressure sensor circuit range/performance ) se aprinde martorul cu cheita si pierde puterea. Se intampla indeosebi cand motorul e rece. Mai apare uneori si eroarea P0299-5a Intake air sistem leak detected. Am fost la 3 mecanici/service-uri mi-au schimbat senzorul de presiune, au verificat furtunele sa nu traga aer fals si diverse incercari (curatire admisie, egr). Eroarea nu dispare si pace. Se limiteaza in 2800-3000 ture si scoate fum negru. Atasez si poze cu erorile. Sfaturi, pareri, IDEI ? Multumesc anticipat

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTJ
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica instalația de la senzor presiune la ECU.
Citește presiunea in admisie și vezi daca e cat cere ECU.
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Eu nu ma pricep. Cat ar trebui sa fie presiunea ?
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Sau mai bine spus stiti pe cineva care sa se priceapa ?
Da si cod-ul motor e completat gresit e Z 17 DTJ


Ultima modificare făcută de dancyutanu la Mie 28 Nov, 2018 8:41 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trebuia sa-ti spuna cel care ti-a facut diagnoza.
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Mda... cu sau fara spus eu am pretentia sa se rezolve problema. De aia intreb daca e pe aici cineva care poate REZOLVA aceasta problema
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Sigur codul motorului incepe cu Y ?
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Nuuu Z17DTJ motor 1.7 ecoflex
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Asa da
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Da scuze completat gresit astra h 2009 motor z 17 dtj 1,7 ecoflex
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ti-am scris pe privat
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dancyutanu a scris:Mda... cu sau fara spus eu am pretentia sa se rezolve problema. De aia intreb daca e pe aici cineva care poate REZOLVA aceasta problema
Imi place hotararea,determinarea si mai ales...,pretentia dumneata! Imi place, dar n-am inteles pe ce se fundamenteaza aceasta pretentie...?! Ce ai oferit dumneata forumului in general,ca sa poti emite pretentii...?! Mi se pare penibila situatia,dar conteaza ce concluzii vei trage dumneata in continuare! Revenind la speta,cred ca trebuie comparata presiunea atmosferica(referinta) cu presiunea din admisie,la relanti,presiuni ce trebuie sa fie egale,la turatii marite presiunile trebuie sa fie aproximativ egale. Trebuie citita masa de aer ce intra in motor, la relanti(se compara cu valorile din TIS sau cu valori citite la alt motor identic),stiindu-se ca senzorul MAF nu are referinta.Se poate verifica starea de colmatare a EGR si nu in ultimul rand starea de etanseitate intre turbosuflanta si admisie. Se stie ca senzorul de presiune admisie da un semnal imprecis(conform codului de eroare),poate fi o problema de senzor dar si celelalte conditii influenteaza.Un meserias istet poate rezolva lejer speta. Apropo,al doilea cod de eroare(P0299) spune ca sunt probleme pe etanseitatea intre turbo si admisie...!
  • dancyutanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Contributii aici nu am adus , deoarece una sunt nou inregistrat, doi , nu ma pricep si 3 , in cazul in care rezolv problema pot ajuta cu un sfat, nume, etc. Si DA sunt determinat de faptul ca , pana acum doar am PLATIT si nu s-a rezolvat nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR