- sky.adrian
- OP
- 100 mesaje
- din 08 Nov 2009
- Calibra 1993 C20NE
- Botosani
sky.adrian
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Botosani
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu cat de pregatit esti pentru ati rezolva problema...,dar eu o sa fac cateva precizari! In butonul de dezaburire ajung 5 fire(unul de masa,unul 12v bec pozitie,unul 12v bec confirmare alimentare rezistenta luneta,celelalte doua sunt cele de comanda ale releului,dintre care unul cu plus 12v DOAR cand e motorul pornit,vine din controlul alternatorului D+ sau 61,al doilea fir de comanda se duce in releu). Releul lunetei nu este un releu simplu,este un releu cu temporizare cu 5 pini(primul pin,scrie langa el 30,este plus permanent...,al doilea pin,87 alimenteaza rezistenta lunetei...,al treilea pin 15,curent prin contact siguranta 2...,al patrulea pin 31,masa...,al cincilea pin E,comanda ce vine din butonul de comanda dezaburire...! Atentie cum faci verificarile,deoarece poti afecta releul regulator al alternatorului(D+ sau 61),daca atingi la masa firul respectiv,cand functioneaza motorul... Iti urez succes ...! PS. Releul dezaburiri se afla in tabloul cu sigurante de sub bord,stanga soferului(langa sigurante,deoarece sub acest tablou cu sigurante se mai afla un tablou doar cu relee).