- ugly_cat2003
- OP
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- gheorghita.cristian
- **
- 63 mesaje
- din 01 Jun 2012
- Insignia 2018
- Bucuresti
gheorghita.cristian
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2012
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Baga-i benzina Cristian!pe gerurile astea ai mari sanse sa se formeze cristale de gheata in rezervor din cauza condensului.condensul ala pleaca pe conducte si asa mai departe.returul cu benzina se intoarce cu o temp mai mare in rezervor,fiind calda de la motor,rezervorul fiind gol,mult aer rece...hop condens pe lateralele lui.acela ingheata acum,apoi cand se topeste apa in benzina si de aici probleme.iarna,este recomandat a se merge cu rezervorul peste trei sferturi plin mereu.tocmai pt a evita formarea condensului.tot tu consumi si benzina aia.
Nu mai e nimic nou in ziua de azi ca masinile noi sa aiba bube de noi.totul in ziua de azi se face pe cantitate,nu pe calitate.sper sa nu fie ceva grav,legat de eroarea ta!
Drumuri bune si fara evenimente!
Nu mai e nimic nou in ziua de azi ca masinile noi sa aiba bube de noi.totul in ziua de azi se face pe cantitate,nu pe calitate.sper sa nu fie ceva grav,legat de eroarea ta!
Drumuri bune si fara evenimente!
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- OP
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- OP
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- gheorghita.cristian
- **
- 63 mesaje
- din 01 Jun 2012
- Insignia 2018
- Bucuresti
gheorghita.cristian
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2012
- Mesaj Privat
salut. am incercat sa sun la onstar, cu mesajul pe bordul masinii nu au putut sa gaseasca vreo eroare. mi-au facut teste, dar erau fix cele pe care le pot vedea si eu din interfata online.
de luni, de cand am programat masina la radacini in bucuresti pentru verificare nu am mai luat-o din parcare. aseara am coborat sa dau troienele de pe langa ca sa pot sa ies cu ea azi sa merg la service. iar vreo ora a stat cu motorul pornit (si cu rezervorul aproape plin - mersi catalin pentru sfat ). am oprit motorul cand am terminat treaba si 2 min mai tarziu l-am repornit pt ca voiam sa asez mai bine masina pe locul de parcare. surpriza ! eroarea nu a mai aparut. asa ca am iesit pe vacaresti la o plimbare ca sa ma asigur ca sistemul driver assist functioneaza asa cum e conceput. si functioneaza fara probleme.
zilele astea cat am asteptat programarea in service am cautat informatii pe net si aparent, proprietari de GMC-uri au intampinat aceeasi problema cu acest sistem tot dupa un car wash. mentionez ca duminica am spalat masina si peste noapte spre luni a inceput gerul si ninsoarea. asa cum si baietii aceia au mentionat, solutia de la spalatorie a creat un microfilm peste acel senzor de sub sigla din bara fata, iar apa si gerul au lucrat complementar in cazul meu. toate astea au facut senzorul sa nu poata sa isi faca calibrarea si mi-a aruncat eroare.
la service am fost, dar am plecat rapid, fara sa las masina pe rampa pentru ca desi aveam rezervare online, confirmata telefonic, cu datele masinii date in prealabil, doamna de la receptie a vrut talon sau nr de inmatriculare. le aveam, dar in masina, am numere rosii si nu le stiu pe de rost, nu am talon inca, dar nu vedeam asta a fi o problema si m-am lipsit. m-as fi lipsit oricum dinainte dar am vrut sa imi onorez programarea.
in concluzie...la fel ca si cealalta insignia dinainte pe care am avut-o, gerul omoara senzorii care sunt la vedere atunci mi-a crapat un senzor de parcare dupa un inghet, din pacate tot dupa o spalare. o sa ma invat minte si o sa retin aceasta "limitare" tehnologica.
una peste alta, i love my Insignia
de luni, de cand am programat masina la radacini in bucuresti pentru verificare nu am mai luat-o din parcare. aseara am coborat sa dau troienele de pe langa ca sa pot sa ies cu ea azi sa merg la service. iar vreo ora a stat cu motorul pornit (si cu rezervorul aproape plin - mersi catalin pentru sfat ). am oprit motorul cand am terminat treaba si 2 min mai tarziu l-am repornit pt ca voiam sa asez mai bine masina pe locul de parcare. surpriza ! eroarea nu a mai aparut. asa ca am iesit pe vacaresti la o plimbare ca sa ma asigur ca sistemul driver assist functioneaza asa cum e conceput. si functioneaza fara probleme.
zilele astea cat am asteptat programarea in service am cautat informatii pe net si aparent, proprietari de GMC-uri au intampinat aceeasi problema cu acest sistem tot dupa un car wash. mentionez ca duminica am spalat masina si peste noapte spre luni a inceput gerul si ninsoarea. asa cum si baietii aceia au mentionat, solutia de la spalatorie a creat un microfilm peste acel senzor de sub sigla din bara fata, iar apa si gerul au lucrat complementar in cazul meu. toate astea au facut senzorul sa nu poata sa isi faca calibrarea si mi-a aruncat eroare.
la service am fost, dar am plecat rapid, fara sa las masina pe rampa pentru ca desi aveam rezervare online, confirmata telefonic, cu datele masinii date in prealabil, doamna de la receptie a vrut talon sau nr de inmatriculare. le aveam, dar in masina, am numere rosii si nu le stiu pe de rost, nu am talon inca, dar nu vedeam asta a fi o problema si m-am lipsit. m-as fi lipsit oricum dinainte dar am vrut sa imi onorez programarea.
in concluzie...la fel ca si cealalta insignia dinainte pe care am avut-o, gerul omoara senzorii care sunt la vedere atunci mi-a crapat un senzor de parcare dupa un inghet, din pacate tot dupa o spalare. o sa ma invat minte si o sa retin aceasta "limitare" tehnologica.
una peste alta, i love my Insignia
hidosu_goe- Suspendat
- 32 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Insignia 2017
- Bucuresti
hidosu_goe- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Grand Sport 2018
- **
- 103 mesaje
- din 24 Aug 2017
- Anglia
Grand Sport 2018
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2017
- Mesaj Privat
Când am luat masina in Noiembrie ,ploua si am ajuns acasã pe inserat farurile funcționând desigur, am bãgat o in garaj iar a doua zi erau aburite in partea superioarã. Era ca un abur fin fãrã stropi și ma gândesc ca a fost de la cablajele noi farurile funcționând (poate) ptr prima data o perioada mai mare -circa 2 ore.La Insignia veche am ars 3 Drosere din cauza aburirii ... efectiv se strângea apa in partea de jos la un singur far care a fost înlocuit deoarece îi sparsessem geamul.Din Noiembrie nu s a mai aburit deloc. Cauza?
- ANan
- **
- 130 mesaje
- din 19 Sep 2017
- Insignia 2018 XFT
- Bucuresti
ANan
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
A patit cineva sa nu se mai incuie masina dupa ce a-ti parcat ! Eu am parcat cu self parking si dupa, ce am pus masina in park mode(cutie AT), activata frana de mana si oprit motorul. Masina nu mai vroia sa se incuie, mentionez ca alarma se activa. Am verificat si usile din spate sa nu fie blocate pentru copii ! Am reusit un final dupa multe incercari am repornit masina si dupa 2 min dupa ce a mers motorul am verificat daca merge inchiderea centralizata din masina si dupa aceasta operatiune efectuata cu success, am oprit motorul si masina sa incuiat cu succes.
A patit cineva sa nu se mai incuie masina dupa ce a-ti parcat ! Eu am parcat cu self parking si dupa, ce am pus masina in park mode(cutie AT), activata frana de mana si oprit motorul. Masina nu mai vroia sa se incuie, mentionez ca alarma se activa. Am verificat si usile din spate sa nu fie blocate pentru copii ! Am reusit un final dupa multe incercari am repornit masina si dupa 2 min dupa ce a mers motorul am verificat daca merge inchiderea centralizata din masina si dupa aceasta operatiune efectuata cu success, am oprit motorul si masina sa incuiat cu succes.
Flores'
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Franta
- Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut, dupa aproape un an de teste, reactualizez topicul cu o posibila rezolvare la condensul din stopuri.
In primul rand le-am demontat, am eliminat umezeala din interior si am refacut etanseitatea dintre dispersor si corpul propriu-zis al stopului, cu silicon negru.
La demontare am observat ca gaurelele de ventilatie, care previn condensul la variatiile mari de temperatura, sunt astupate cu un fel de doape de cauciuc. Doapele respective nu etanseaza 100%, tocmai pentru a permite un oarecare schimb de aer intre stop si exterior, dar care este insuficient se pare.
Inspirat de niste filmulete vazute pe net, am decis sa gauresc doapele si sa pun peste niste panza de tip gore-tex, care lasa condensul sa iasa dar e etansa de la exterior spre interior. Pana sa incerc solutia cu gauritul doapelor, am mai incercat diferite metode de etansare intre sticla stopului si corpul lui, dar de fiecare data toamna si primavara aparea umezeala.
Panza se gaseste pe diferite siteuri, dedicata industriei auto sau pentru a repara hainele impermeabile.
Drumuri bune!
In primul rand le-am demontat, am eliminat umezeala din interior si am refacut etanseitatea dintre dispersor si corpul propriu-zis al stopului, cu silicon negru.
La demontare am observat ca gaurelele de ventilatie, care previn condensul la variatiile mari de temperatura, sunt astupate cu un fel de doape de cauciuc. Doapele respective nu etanseaza 100%, tocmai pentru a permite un oarecare schimb de aer intre stop si exterior, dar care este insuficient se pare.
Inspirat de niste filmulete vazute pe net, am decis sa gauresc doapele si sa pun peste niste panza de tip gore-tex, care lasa condensul sa iasa dar e etansa de la exterior spre interior. Pana sa incerc solutia cu gauritul doapelor, am mai incercat diferite metode de etansare intre sticla stopului si corpul lui, dar de fiecare data toamna si primavara aparea umezeala.
Panza se gaseste pe diferite siteuri, dedicata industriei auto sau pentru a repara hainele impermeabile.
Drumuri bune!
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat