yo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2007
- Mesaj Privat
salut. incep prin a spune ca am 18 ani si inca nu detin nici o masina. ma gandeam la un opel kadett E. am si eu cateva intrebari: cat de bun este acest model, cam la ce pret gasesc una buna, intretinuta, la ce sa fiu atent cand cumpar una, cam ce probleme au, care sunt datele lor tehnice, cat de multumiti sunt cei care au una de masina lor, cam cat de scumpe sunt piesele, cat de greu se gasesc piesele.cati bani ar trebui sa mai bag intr-o masina dupa ce o cumpar? si orice altceva ati avea sa imi spuneti si credeti ca mar ajuta.
Multumesc anticipat
Multumesc anticipat
keatra`
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1987 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat
1. In principiu e o masina fiabila
2. Depinde de noroc (cat de urgenta nevoie de bani are vanzatorul, etc .. ) 1200 .. 2000+ euro
3.
- First of all, sa corespunda seria caroseriei si a motorului cu cea trecuta in acte .. ai grija ..
- Rugina : urci masina pe rampa si verifici podeaua, aripi, etc .. e destul de scumpa reparatia tablariei, ca sa`ti faci o idee e cam 10euro/dm2 (bine, asta in cazul in care e mancata total .. dealtfel frecvent la o masina asa veche)
- Motorul : verifica`l bine, si la un mecanic si la un test-drive inainte de a cumpara masina pt ca e costisitoare refacerea lui (verif. daca papa ulei, compresia, etc .. stie mecanicu` ce are de facut daca il rogi frumos si il stimulezi financiar ..)
- si mai sunt multe, cel mai simplu e sa te duci sa faci o constatare (~50-70lei), dar la un mecanic serios .. nu la toti "maistrii" care`s mari mesteri, dar mai mult strica
4. La probleme specifice nu cred ca poate da cineva un raspuns, ca orice alta masina ( bine, excludem Dacia de aici )
5. Specificatiile tehnice .. cand cauti o masina anume, veche, ai noroc daca o gasesti ; asa ca mai bine vezi ce gasesti si apoi cauti sa vezi ce poate masina aia .. Nu vice-versa
6. Un Opel pus la punct nu te va dezamagi
7. Depinde. Daca ti`ai propus sa cumperi piese noi Opel, atunci normal ca te arde tare la buzunar. La capitolul piese noi mai ai o varianta, ceva mai ieftine : piese Daewoo Cielo, destul de compatibile. Dar cel mai simplu e sa cauti piese Sh la dezmembrari .. Nu merita o masina veche de 2x ani piese noi, ca nu mergi inca 2x ani cu ea ... parerea mea ..
8. Destul de usor, chiar f usor.
9. Presupunand ca tablaria si motorul e bun, tb sa schimbi uleiul si filtrul (daca nu cumva a facut`o vanzatorul inaintea ta, ei mai zic ca da, dar e abureala in majoritatea cazurilor .. ) ~100lei, filtru aer ~ 25lei, curati carburatorul (sau injectoarele) ~30lei, cauciuce noi, eh nah .. bani sa fie, asa am schimba cu totii ceva mereu
Bafta
2. Depinde de noroc (cat de urgenta nevoie de bani are vanzatorul, etc .. ) 1200 .. 2000+ euro
3.
- First of all, sa corespunda seria caroseriei si a motorului cu cea trecuta in acte .. ai grija ..
- Rugina : urci masina pe rampa si verifici podeaua, aripi, etc .. e destul de scumpa reparatia tablariei, ca sa`ti faci o idee e cam 10euro/dm2 (bine, asta in cazul in care e mancata total .. dealtfel frecvent la o masina asa veche)
- Motorul : verifica`l bine, si la un mecanic si la un test-drive inainte de a cumpara masina pt ca e costisitoare refacerea lui (verif. daca papa ulei, compresia, etc .. stie mecanicu` ce are de facut daca il rogi frumos si il stimulezi financiar ..)
- si mai sunt multe, cel mai simplu e sa te duci sa faci o constatare (~50-70lei), dar la un mecanic serios .. nu la toti "maistrii" care`s mari mesteri, dar mai mult strica
4. La probleme specifice nu cred ca poate da cineva un raspuns, ca orice alta masina ( bine, excludem Dacia de aici )
5. Specificatiile tehnice .. cand cauti o masina anume, veche, ai noroc daca o gasesti ; asa ca mai bine vezi ce gasesti si apoi cauti sa vezi ce poate masina aia .. Nu vice-versa
6. Un Opel pus la punct nu te va dezamagi
7. Depinde. Daca ti`ai propus sa cumperi piese noi Opel, atunci normal ca te arde tare la buzunar. La capitolul piese noi mai ai o varianta, ceva mai ieftine : piese Daewoo Cielo, destul de compatibile. Dar cel mai simplu e sa cauti piese Sh la dezmembrari .. Nu merita o masina veche de 2x ani piese noi, ca nu mergi inca 2x ani cu ea ... parerea mea ..
8. Destul de usor, chiar f usor.
9. Presupunand ca tablaria si motorul e bun, tb sa schimbi uleiul si filtrul (daca nu cumva a facut`o vanzatorul inaintea ta, ei mai zic ca da, dar e abureala in majoritatea cazurilor .. ) ~100lei, filtru aer ~ 25lei, curati carburatorul (sau injectoarele) ~30lei, cauciuce noi, eh nah .. bani sa fie, asa am schimba cu totii ceva mereu
Bafta
yo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2007
- Mesaj Privat
ms deci sa inteleg ca e o masina ok. care nu dezamageste si iti poti face treaba cu ea. na ca la orice masina sa ai grija la motor si la caroserie. si sa inteleg ca piesele de la dezmembrari sunt ok. a cam ce ati zice de unu pe la 1000-1200-1500 E. mai e ceva de capul lui sau in principiu daca e asa de ieftin e si la fel de praf?am vazut ca preturile sunt intre 1000_ 2500E. deci ce e de facut ? merita?
a si ms mult ca miai raspuns ca chiar nu aveam habar.
a si ms mult ca miai raspuns ca chiar nu aveam habar.
keatra`
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1987 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat
Depinde .. Poate sa fie cazatura si la 25oo euro. Nu asculta ce scrie in anuntul vanzatorului, sau ce iti zice el cand vii sa o vezi (eg. "Pfuai dom`le sa vezi ce masina buna iti dau, etc, etc .. "). Astea sunt vrajeli, te duce cu zaharelu
Constatarea o faci tu, impreuna cu un prieten priceput sau la un service.
Eu la a mea (13ooeuro) era aproape de termenul "cazatura" dar incet incet am mai rezolvat ceva chestii importante.
A, ca erau praf bucsile, si acuma sunt .. astea chestii ce se fac in timp si tin doar de confortul tau in masina .. (am mai auzit cateva pers care ziceau ca daca n`ai bucsi bune nu treci itp ... ce treaba are xxx cu prefrectura .. ).
Tu vezi cati bani ai, si alege varianta cea mai buna pt tine. De ex daca ai 25oo euro nu cumpara una fix in banii astia, poti sa iei una de 13oo-15oo si schimbi tu ce mai trebuie pana in 25oo, nu ?. Ai mai multa incredere asa, parerea mea ...
Hai .. bafta la cautat
Constatarea o faci tu, impreuna cu un prieten priceput sau la un service.
Eu la a mea (13ooeuro) era aproape de termenul "cazatura" dar incet incet am mai rezolvat ceva chestii importante.
A, ca erau praf bucsile, si acuma sunt .. astea chestii ce se fac in timp si tin doar de confortul tau in masina .. (am mai auzit cateva pers care ziceau ca daca n`ai bucsi bune nu treci itp ... ce treaba are xxx cu prefrectura .. ).
Tu vezi cati bani ai, si alege varianta cea mai buna pt tine. De ex daca ai 25oo euro nu cumpara una fix in banii astia, poti sa iei una de 13oo-15oo si schimbi tu ce mai trebuie pana in 25oo, nu ?. Ai mai multa incredere asa, parerea mea ...
Hai .. bafta la cautat
yo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2007
- Mesaj Privat
nu vreu sa fiu indiscret da zi si mie pls cam cati bani ai mai bagat in ea? si eu tot una pe la 1500 as vrea sa imi iau.
P.S Has got acquainted with the girl, http://cyberblady.com, how it to you? Only it is fair!
P.S Has got acquainted with the girl, http://cyberblady.com, how it to you? Only it is fair!
keatra`
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1987 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat
Bani am bagat, dar nu f.multi pt ca .. nu ma atrage masina in starea actuala .. in fine.
Am schimbat galeria de admisie, am schimbat carburatorul din simplu corp -> dublu corp, am schimbat tot delcoul, am schimbat pe urma inca un modul de aprindere, ulei, filtru aer, cablu kilometraj, garnituri multe, etc ... n`am schimbat mare lucru .. per total 250euro cred.
Ar mai trebui sa schimb toata bucsaraia, e cam 11lei o bucsa x 13-14 parca .. asta o sa o fac, plus alte chestii la caroserie.
La motor nu mai fac nimic, urmeaza altul , dar ti`am lasat in primul post preturi de orientare.
Sper ca ti`ai facut o idee ..
PS: wtf is this ?! Mai nou botzii stiu sa editeze mesaje ?
Am schimbat galeria de admisie, am schimbat carburatorul din simplu corp -> dublu corp, am schimbat tot delcoul, am schimbat pe urma inca un modul de aprindere, ulei, filtru aer, cablu kilometraj, garnituri multe, etc ... n`am schimbat mare lucru .. per total 250euro cred.
Ar mai trebui sa schimb toata bucsaraia, e cam 11lei o bucsa x 13-14 parca .. asta o sa o fac, plus alte chestii la caroserie.
La motor nu mai fac nimic, urmeaza altul , dar ti`am lasat in primul post preturi de orientare.
Sper ca ti`ai facut o idee ..
PS: wtf is this ?! Mai nou botzii stiu sa editeze mesaje ?
Has got acquainted with the girl, http://cyberblady.com, how it to you? Only it is fair!