Gridi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salut.
Am un Opel Astra H din 2006 cu motor 1.6 benzina model Z16XEP 77KW.
Pe langa consumul exagerat de ulei si prezenta acestuia in galeria de admisie, nu pot sa ii scot busonul de umplere cand merge motorul. Am inteles ca problema este de la regulatorul de presiune care se afla in capacul de la culbutori si am inteles ca fiind o problema comuna, au scos niste capace modificate sa nu trebuiasca sa le schimbi cu totul din timp in timp. Capacul meu este ca cel din imagine. Daca scot regulatorul ala incercuit in poza si il curat bine s-ar putea sa imi rezolve problema sau trebuie sa cumpar totusi un capac nou?
Multumesc in avans!
Am un Opel Astra H din 2006 cu motor 1.6 benzina model Z16XEP 77KW.
Pe langa consumul exagerat de ulei si prezenta acestuia in galeria de admisie, nu pot sa ii scot busonul de umplere cand merge motorul. Am inteles ca problema este de la regulatorul de presiune care se afla in capacul de la culbutori si am inteles ca fiind o problema comuna, au scos niste capace modificate sa nu trebuiasca sa le schimbi cu totul din timp in timp. Capacul meu este ca cel din imagine. Daca scot regulatorul ala incercuit in poza si il curat bine s-ar putea sa imi rezolve problema sau trebuie sa cumpar totusi un capac nou?
Multumesc in avans!
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=140
aici cred ca gasesti detalii la problema ta, daca scoti busonul cu motorul pornit sau joja motorul se va tura un pic cand va trage aer, la cald cand turatia va deveni instabila=supapa din capac cred ca e rupta
aici cred ca gasesti detalii la problema ta, daca scoti busonul cu motorul pornit sau joja motorul se va tura un pic cand va trage aer, la cald cand turatia va deveni instabila=supapa din capac cred ca e rupta
Gridi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2015
- Mesaj Privat
Multumesc, am rezolvat problema cu vacuumul cu un alt capac.
Am o alta problema acum. nu pleaca ventilatorul de racire doar daca pun pe direct din mufa de la termocupla si cand se incinge motorul mai tare moare si in sarcina si la relantiu. ceva sugestii? termocupla inteleg ca se poate sa fie dusa dar nu inteleg de ce moare motorul.
Am o alta problema acum. nu pleaca ventilatorul de racire doar daca pun pe direct din mufa de la termocupla si cand se incinge motorul mai tare moare si in sarcina si la relantiu. ceva sugestii? termocupla inteleg ca se poate sa fie dusa dar nu inteleg de ce moare motorul.
Gridi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2015
- Mesaj Privat
ce am mai observat:
1. Cand moare motorul se aprinde martorul cu cheia si pompa de servodirectie inca functioneaza
2. cand incerc sa o repornesc nu mai da niciun semn nu invarte nu nimic, clipeste abs ca si cum ar fi un contact intrerupt, acul nivelului de benzina din rezervor creste si cade la 0 brusc
1. Cand moare motorul se aprinde martorul cu cheia si pompa de servodirectie inca functioneaza
2. cand incerc sa o repornesc nu mai da niciun semn nu invarte nu nimic, clipeste abs ca si cum ar fi un contact intrerupt, acul nivelului de benzina din rezervor creste si cade la 0 brusc
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dragos1401
- *
- 2 mesaje
- din 17 Jul 2015
- Vectra 2006 Z16XEP
- Irlanda
dragos1401
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Irlanda
- Masina: Vectra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
rhydin a scris:aceasi problema am avut-o si eu, consum fooooarte mare de ulei, am schimbat si simeringuri supape,iar la capac am incercat fel si fel de improvizatii desigur nicio ameliorare, Am schimbat capacul ghici ce! nu mai consuma ulei!
ma citez pe mine. Consumul de ulei perșista desi am schimbat capacul. Urmeaza segmentarea peste cca 1-2 sapt.
36abi
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2009 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- victor1987
- *
- 11 mesaje
- din 09 Mar 2014
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
victor1987
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2014
- Mesaj Privat
Va salut,am avut si eu vesnica problema cu supapa pcv(epuratorul de gaze din capacul de culbutori)motor 1.6 xep,am gasit.o la 150 lei si dupa ce am schimbat.o am ramas cu problema cu vidul,adica tot greu scot busonul de la ulei.alte simptome nu mai are decat face vid,am curatat clapeta si egr.ul ca o paranteza asa dar niciun semn de bn!orice sfat ,parere conteaza !va